Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mies hakee tällä?

Vierailija
01.12.2020 |

Riitelimme miehen kanssa. Sanoin että olen onneton ja koen ettei hän arvosta minua. Tiivistetysti koen suhteen niin, että mies jättää arjen ja parisuhteen hoidon minun vastuulleni. Tuntuu että minä annan itsestäni valtavasti ja hän vain minimin. Riidan päätteeksi mies repi laittamani joulukuusen ja arvokkaan (40€) joulukalenterin palasiksi olohuoneen lattialle. Koko komeus on yhä siellä ja lasinsiruja ympäri kämppää. Tästä on nyt kaksi päivää eikä mies ole sanonut sanaakaan minulle. Odottaako hän siivoan tämän(kin) hänen sotkunsa? Vai nauttiiko hän näin paljon kättensä jäljistä kun sai tuhottua jotain kaunista mikä oli minulle tärkeää?

Kommentit (45)

Vierailija
21/45 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toiset on epäkypsiä myös aikuisina hamaan maailman tappiin.

Vierailija
22/45 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta muuten mies on ihana ja rakkaus kukoistaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/45 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli tausta mitä tahansa niin olet lapsen kanssa naimisissa. Asumusero saattaisi olla sellainen herättävä asia miehelle. Itse en jaksaisi vastaavaa käytöstä ollenkaan. 

Vierailija
24/45 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rikkoo tavaroita eikä edes korjaa jälkiään. Sianjättöaika. Itse en ainakaan moista katselisi, mutta tietysti jos on tottunut jo siihen, että mies ei arvosta naistaan, niin tuohan on vain normaalia.

Vierailija
25/45 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

kättä selän taakse ja korvapuustia kirjoitti:

Mun mies käyttäytyi ihan samalla tavalla suhteen alussa.

Piti kutsua veli käymään kotona puhumassa tai takomassa järkeä miehen päähän.

Veljeä pitää kiittää aika paljosta. Hän kasvatti miehestä muita kunnioittavan ja rakastavan ihmisen.

Ennen sitä osasi vain näytellä kivaa jätkää. Teki vain sen erehdyksen että tutustui sukuuni ja meillä pidetään yhtä.

Kyllä mies nyt ymmärtää suvun ja pereheen tärkeyden. Aluksi hänet vietiin autotalliin palaveeraamaan veljen kanssa. Sulla ap ei varmasti ole veljeä joka vähän kovistelisi miestäsi käytöstavoille?

Tai isääkään?

Joskus voimakkaamman miehen pitää tulla ja puuttua epäkohtiin, muuten käytös ei parane.

Mitä sitä idioottia kouluttamaan kun voi hankkia ihan mukavankin

Vierailija
26/45 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyttäydyt ap nyt kuin 5 vuotias, nalkutat tyhjästä. 

Sincc

Relaa ..

Olet pilannut palstan

Vierailija
27/45 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies on työelämässä, niin ei todellakaan tarvitse alkaa kotona siivoilemaan arkisin tai muutenkaan osallistumaan, etenkin pitkää päivää.

Älä nyt väsynyttä ihmistä ala työllistämään vielä kotona. Koti on työmiehen lepopaikka.

Jos sinä olet kotona, niin sinä olet se joka hoitaa lapsen ja kodin.

Tämä selvä?

Tai muuten voi ottaa lomaa ja mennä itse töihin ja pistää miehen kotiin. Näin meillä tehtiin ja minä jäinkin sille tielle. Nyt on kolme vuotta täynnä koti-isän hommia.

Työelämä ei voisi kiinnostaa pätkääkään.

Aamulla aamupala, ulkoilu, lounas päiväunet klo 11-13.

Välipala ja kahvit. Lapsi leikkii itsekseen vähän aikaa kun nopeasti järjestelen kodin ja pistän keiton porisemaan. Ulkoilu ja kotiin klo  17-18. Vaimo tulee kotiin niihin aikoihin ja sapuska on pöydässä.

Tättärää.

Ei todellakaan kiinnosta työelämä tämän jälkeen.

Haen lapsen kohta eskarista.

Harmittaa kun ei enää ole ulkoiluja ja jää palstailuun ja siivoiluun enemmän aikaa.

t. koti-iskä

Vierailija
28/45 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työelämä väsyttää yök. kirjoitti:

Jos mies on työelämässä, niin ei todellakaan tarvitse alkaa kotona siivoilemaan arkisin tai muutenkaan osallistumaan, etenkin pitkää päivää.

Älä nyt väsynyttä ihmistä ala työllistämään vielä kotona. Koti on työmiehen lepopaikka.

Jos sinä olet kotona, niin sinä olet se joka hoitaa lapsen ja kodin.

Tämä selvä?

Tai muuten voi ottaa lomaa ja mennä itse töihin ja pistää miehen kotiin. Näin meillä tehtiin ja minä jäinkin sille tielle. Nyt on kolme vuotta täynnä koti-isän hommia.

Työelämä ei voisi kiinnostaa pätkääkään.

Aamulla aamupala, ulkoilu, lounas päiväunet klo 11-13.

Välipala ja kahvit. Lapsi leikkii itsekseen vähän aikaa kun nopeasti järjestelen kodin ja pistän keiton porisemaan. Ulkoilu ja kotiin klo  17-18. Vaimo tulee kotiin niihin aikoihin ja sapuska on pöydässä.

Tättärää.

Ei todellakaan kiinnosta työelämä tämän jälkeen.

Haen lapsen kohta eskarista.

Harmittaa kun ei enää ole ulkoiluja ja jää palstailuun ja siivoiluun enemmän aikaa.

t. koti-iskä

Tehkää lisää lapsia tai adoptoit Afrikasta lapsen.

Sitten saat olla taas kot-iskänä!

Vierailija
29/45 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis se silppu on ollu siellä pari päivää? Kai se näyttää sitten hienolta :D

Vierailija
30/45 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä vähän sama juttu. Arki on mun vastuulla ja suhteen "hoito". Miestä ei kiinnosta olla läsnä, mutta kyllä seksi kiinnostaa ja ilmeisesti sen pitäisi sitten riittää hänen puoleltaan parisuhteen ja kodin hoitamiseksi. Jos erehdyn kyseenalaistamaan tai arvostelemaan hänen asennettaan/tekemisiään suhteessamme, niin täydet raivarit päälle. Häntä ei voi arvostella, hän ei tee mitään väärin. Purkaisi varmaan koko talon ympäriltä, että ei tarvitsisi myöntää että hänessä on jotain vikaa. Ihan järjetöntä käytöstä aikuiselle ihmiselle. Olen miettinyt eroa jo pitkään. 

Jos olet samassa tilanteessa, niin uskallatko sanoa hänelle, että jos hän ei siivoa jälkiään, hanki uusia tavaroita hajottamiensa tilalle ja pyydä aidosti anteeksi, niin tämä suhde on tässä. Tokihan sitten otat riskin siitä, että suhde saattaa loppua. 

Olen miettinyt pitkään, että mikä tuollaista käytöstä oikein ruokkii. Jos et panosta pätkääkään parisuhteeseen, kotiin ja sen lisäksi vielä käytös on ajoittain tosi törkeää, niin mitä muuta puoliso voi olettaa kuin että suhteella ei ole enää mitään väliä kun siihen ei halua mitään panostaa. Mikä tällaisen käytöksen endgame voi olla muu kuin se, että toinen lähtee?

No oletpa ihan samanlaisessa tilanteessa sitten :( olen jo sanonut miehelle että arvostan itseäni sen verran etten aio enää katsella tätä touhua.

Ap

Vierailija
31/45 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veljeä pitää kiittää aika paljosta. Hän kasvatti miehestä muita kunnioittavan ja rakastavan ihmisen.

Ennen sitä osasi vain näytellä kivaa jätkää. Teki vain sen erehdyksen että tutustui sukuuni ja meillä pidetään yhtä.

Kyllä mies nyt ymmärtää suvun ja pereheen tärkeyden. Aluksi hänet vietiin autotalliin palaveeraamaan veljen kanssa. Sulla ap ei varmasti ole veljeä joka vähän kovistelisi miestäsi käytöstavoille?

Tai isääkään?

Joskus voimakkaamman miehen pitää tulla ja puuttua epäkohtiin, muuten käytös ei parane.

Eli sinun mielestäsi pahoinpitely on oikea ratkaisu asiaan ? Et ole kyllä yhtään sen parempi kuin alunperin miehesikään. On varmaan juu todella onnellinen liitto, jossa toinen on mätkitty nöyräksi. Se ei tee siitä yhtään hyväksyttävämpää, että sinä naisena olet ollut liikkeelle paneva voima, vaikka itse et niitä tillikoita antanutkaan.

Vierailija
32/45 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"mies jättää arjen ja parisuhteen hoidon minun vastuullesi"

mitä sinä selität? oletko nimennyt koiranne "arjeksi" ja "parisuhteeksi" vai miksi puhut noin?

Vierailija
33/45 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika

Vierailija
34/45 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tai isääkään?

Eli sinun mielestäsi pahoinpitely on oikea ratkaisu asiaan ? Et ole kyllä yhtään sen parempi kuin alunperin miehesikään. On varmaan juu todella onnellinen liitto, jossa toinen on mätkitty nöyräksi. Se ei tee siitä yhtään hyväksyttävämpää, että sinä naisena olet ollut liikkeelle paneva voima, vaikka itse et niitä tillikoita antanutkaan.

Keskimäärin näyttäisi tilastollisesti niin että ne perheet joissa naisen veli on lihaksikas potkunyrkkeilijä, ovat onnellisempia keskimäärin kuin muut perheet ovat.

Vierailija
35/45 |
02.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi päivää?! Sinä olet ihmetellyt tuota ihan itseksesi kaksi päivää ja nyt keksit kirjoittaa av-palstalle?

On siinä vakka kantensa löytänyt. Normaali nainen olisi joko hankkinut itselleen oman kämpän tai heivannut sen jätkän pihalla, riippuen siitä, kumman asunnossa olette.

Muutos kyllä voi tulla, huonompaan suuntaan. Miksi sinä edes jäät sitä odottamaan?

Jos nyt et mitään viisasta saa aikaan, niin tee ainakin testamentti. Tuossa on nimittäin vaarana se, että mies listii sinun lisäksesi samalla lapsesi, joten sinulla ei jää rintaperillisiä.

Vierailija
36/45 |
02.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miehellä on niin hankala parisuhde lapsuudesta että alitajuisesti ei todellakaan pidä naisen sanaa yhtä arvokkaana kuin miehen vaan on aina vähän epäilevä ja kyseenalaistaa kaiken mitä sanon. Hän ei myöskään tätä itse tajua vaikka kuinka yritän selittää. Mies on siis rakastava ja ihana mutta ristiriitatilanteissa hän ei kykene keskustelemaan tai vastaanottamaan mitään sanomaani. Nykyään kirjoitan kirjeen missä kerron tunteistani ja hän saa sitten rauhassa prosessoida asiaa ilman että näkee tai kuulee minua. Tämän avulla muutosta on tullut ja mieskin oikeasti sisäistää minun tarpeeni.

Vierailija
37/45 |
02.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis.. seurustelet kuusivuotiaan kanssa?

Olen naimisissa... Ja mies on 40.

Ap

Mutta mikä on henkinen ikä?

Vierailija
38/45 |
02.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet onneton ja mies ei arvosta sua.

Printtaa ja täytä eropaperit

Vierailija
39/45 |
02.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuohon kannata jäädä. Hullu mies eikä se muuksi muutu

Vierailija
40/45 |
02.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä vika nykyajan miehissä on. Ne ei tarvitse itselleen tyttöystävää tai vaimoa. Ne tarvitsee miehen ja isän mallin, vieroitushoitoa huomiota pois vievistä addiktioistaan, AA kerhoa ja terapeuttia. Näin lainatakseni erästä meemiä.

Mutta tottahan se on, että naiset ei ole vastuussa aikuisen miehen kasvattamisesta. Miehen ei pidä mennä parisuhteeseen eikä liittoon jos ei ole mies, vaan käytöshäiriöinen pikkulapsi, jonka isällä on jäänyt kasvattaminen kokonaan tekemättä tai kesken. 

Suomalaiset miehet on isättömiä ja siksi eivät osaa olla miehiä.  Itselläni ollut useampi tuollainen mieslapsi joka viittäkymmentäkään käydessäkään ei vielä osaa olla mies. Sitä heiltä ei ole vaatinut oma isä, ei miespuoliset ystävät eikä kukaan.

Naisia näillä mieslapsilla yleensä kaverina onkin sitten enemmän ja ne katsovat häiriökäytöstä sivusta vain olkiaan kohautellen tai hihitellen niin kauan kun itse eivät ole kohde. Näitä nämä mieslapset ei kunnioita tippaakaan. Miehet ei osaa olla miehiä, koska eivät kasvata toisiaan.  

Aikuisen naisen ainoa kasvatustehtävä kohdistuu omiin lapsiin ei aikuisiin käytöshäiriöisiin miehiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kahdeksan