Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mies hakee tällä?

Vierailija
01.12.2020 |

Riitelimme miehen kanssa. Sanoin että olen onneton ja koen ettei hän arvosta minua. Tiivistetysti koen suhteen niin, että mies jättää arjen ja parisuhteen hoidon minun vastuulleni. Tuntuu että minä annan itsestäni valtavasti ja hän vain minimin. Riidan päätteeksi mies repi laittamani joulukuusen ja arvokkaan (40€) joulukalenterin palasiksi olohuoneen lattialle. Koko komeus on yhä siellä ja lasinsiruja ympäri kämppää. Tästä on nyt kaksi päivää eikä mies ole sanonut sanaakaan minulle. Odottaako hän siivoan tämän(kin) hänen sotkunsa? Vai nauttiiko hän näin paljon kättensä jäljistä kun sai tuhottua jotain kaunista mikä oli minulle tärkeää?

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
02.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n mieshän on täyshullu. Suoraan terapiaan kulkematta lähtöruudun kautta.

Vierailija
42/45 |
02.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kättä selän taakse ja korvapuustia kirjoitti:

Mun mies käyttäytyi ihan samalla tavalla suhteen alussa.

Piti kutsua veli käymään kotona puhumassa tai takomassa järkeä miehen päähän.

Veljeä pitää kiittää aika paljosta. Hän kasvatti miehestä muita kunnioittavan ja rakastavan ihmisen.

Ennen sitä osasi vain näytellä kivaa jätkää. Teki vain sen erehdyksen että tutustui sukuuni ja meillä pidetään yhtä.

Kyllä mies nyt ymmärtää suvun ja pereheen tärkeyden. Aluksi hänet vietiin autotalliin palaveeraamaan veljen kanssa. Sulla ap ei varmasti ole veljeä joka vähän kovistelisi miestäsi käytöstavoille?

Tai isääkään?

Joskus voimakkaamman miehen pitää tulla ja puuttua epäkohtiin, muuten käytös ei parane.

Eli sinun mielestäsi pahoinpitely on oikea ratkaisu asiaan ? Et ole kyllä yhtään sen parempi kuin alunperin miehesikään. On varmaan juu todella onnellinen liitto, jossa toinen on mätkitty nöyräksi. Se ei tee siitä yhtään hyväksyttävämpää, että sinä naisena olet ollut liikkeelle paneva voima, vaikka itse et niitä tillikoita antanutkaan.

Ei tuossa mitään sanota pahoinpitelystä. Mies uskoo toisen miehen puhetta. Meidän naisten ininöillä ei ole vittujakaan merkitystä miehille. Oikeasti miehet pystyisi estämään niin paljon väkivaltaa vain puhumalla toisilleen, että tiedän mitä teet ja nyt sinä lopetat. Mutta miehet ei välitä eikä miehet puutu, koska asia ei kosketa heitä itseään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
02.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

kättä selän taakse ja korvapuustia kirjoitti:

Mun mies käyttäytyi ihan samalla tavalla suhteen alussa.

Piti kutsua veli käymään kotona puhumassa tai takomassa järkeä miehen päähän.

Veljeä pitää kiittää aika paljosta. Hän kasvatti miehestä muita kunnioittavan ja rakastavan ihmisen.

Ennen sitä osasi vain näytellä kivaa jätkää. Teki vain sen erehdyksen että tutustui sukuuni ja meillä pidetään yhtä.

Kyllä mies nyt ymmärtää suvun ja pereheen tärkeyden. Aluksi hänet vietiin autotalliin palaveeraamaan veljen kanssa. Sulla ap ei varmasti ole veljeä joka vähän kovistelisi miestäsi käytöstavoille?

Tai isääkään?

Joskus voimakkaamman miehen pitää tulla ja puuttua epäkohtiin, muuten käytös ei parane.

Eli sinun mielestäsi pahoinpitely on oikea ratkaisu asiaan ? Et ole kyllä yhtään sen parempi kuin alunperin miehesikään. On varmaan juu todella onnellinen liitto, jossa toinen on mätkitty nöyräksi. Se ei tee siitä yhtään hyväksyttävämpää, että sinä naisena olet ollut liikkeelle paneva voima, vaikka itse et niitä tillikoita antanutkaan.

Ei tuossa mitään sanota pahoinpitelystä. Mies uskoo toisen miehen puhetta. Meidän naisten ininöillä ei ole vittujakaan merkitystä miehille. Oikeasti miehet pystyisi estämään niin paljon väkivaltaa vain puhumalla toisilleen, että tiedän mitä teet ja nyt sinä lopetat. Mutta miehet ei välitä eikä miehet puutu, koska asia ei kosketa heitä itseään.

Itseasiassa tuosta saa nimenomaan sen kuvan, kun on ihan isompi mies otettu järkeä puhumaan, että nimenomaan vähintään on uhkailtu ja kunnolla. -ohis-

Vierailija
44/45 |
02.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi naisen pitää aina saada olla oikeassa? Miksi ette osaa katsoa peiliin? Miehet monesti lopettaa ongelmista puhumisen, kun kokevat olevansa ainoa syypää niihin.

Vierailija
45/45 |
02.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi naisen pitää aina saada olla oikeassa? Miksi ette osaa katsoa peiliin? Miehet monesti lopettaa ongelmista puhumisen, kun kokevat olevansa ainoa syypää niihin.

No mitä jos on syypää? Vaikka persoonallisuushäiriöinen? Vähän outoa siinä tilanteessa etsiä kauheasti syytä sieltä sun täältä kun aikuinen ihminen tuhoaa paikkoja, ei siivoa ja on pitänyt mykkäkoulua (henkistä väkivaltaa ja valkankäyttöä) useamman päivän ajan. Se että puoliso kertoo omasta pahasta olostaan ja ”triggeröi” toisen sillä EI tarkoita että vika on tasapuolisesti molemmissa. Vaikka ap olisi marttyyri kaiken uhraaja niin miehen ongelma on silti sitä tasoa että erilläänkin ap:stä se on ONGELMA. On täysin mahdollista että syyllisyys jakaantuu 100 - 0. Yhdenkään väkivaltaisen miehen puolison ei tulisi kuunnella näitä ”mutta entä mitä itse teit” syyllistäviä höpinöitä sekuntiakaan ennen kuin vihanhalkintaongelma on hoidettu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kuusi