Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaiset oli sun surkeimmat treffit?

Vierailija
01.12.2020 |

Itse kävin kerran treffeillä ja käveltiin ravintolaan syömään. Siinä höpöteltiin kävellessä ja tää mies kysyi miksi olen sinkku ja olenko kauankin ollut. Vastasin, että edellinen suhteeni kesti 6 vuotta ja viimeisen vuoden olen keskittynyt töihin ja pelaamiseen ja miettinyt mitä tahdon elämältäni. Mies oli hetken hiljaa ja kysyi sitten, että olenko edes miehistä kiinnostunut. Eipä tuohon oikein muuta voinut sanoa kuin että "en, kun ihan muuten vain lähdin sun kanssa ulos, kun ei ollut parempaakaan tekemistä." Treffit loppui siihen ja tää mies esti mut joka paikassa. 😂 itse soitin kavereille ja kysyin missä bileet ja kotona olin 9 aamulla.

Kommentit (2388)

Vierailija
1801/2388 |
14.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

vielä edelliseen kuvaukseen, en tänä päivänäkään tiedä mitä se mies oikeasti halusi minusta kun puheet vaihteli vakavasta ns kylmää kuumaa leikkiiin, hän todella yritti sekoittaa pääni. liekö narsisti mikä lie!

Hurmaaminen on juurikin sitä pään sekoittamista. Järki pois ja antaa tunteiden viedä.

Vaikea ulkopuolisena sanoa, mikä teki sinusta niin arvokkaan saaliin, että vuoden aikaa tämä "hurmuri" siihen käytti. Jotain spesiaalia varmasti olet. Ulkonäkö, tyyli, asema jne. Ehkä siinä alkoi olla pelimiehen kyvykkyys ja kunniakin kyseessä. Kysehän on siis nimenomaan pelistä. Perinteisesti seksiin pääseminen oli se iso tavoite, mutta epäilen, että sen arvo on pienentynyt. Seksiynnys on madaltunut. Sopii aloitteleville pelipojille!

Vierailija
1802/2388 |
14.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

vielä edelliseen kuvaukseen, en tänä päivänäkään tiedä mitä se mies oikeasti halusi minusta kun puheet vaihteli vakavasta ns kylmää kuumaa leikkiiin, hän todella yritti sekoittaa pääni. liekö narsisti mikä lie!

Hurmaaminen on juurikin sitä pään sekoittamista. Järki pois ja antaa tunteiden viedä.

Vaikea ulkopuolisena sanoa, mikä teki sinusta niin arvokkaan saaliin, että vuoden aikaa tämä "hurmuri" siihen käytti. Jotain spesiaalia varmasti olet. Ulkonäkö, tyyli, asema jne. Ehkä siinä alkoi olla pelimiehen kyvykkyys ja kunniakin kyseessä. Kysehän on siis nimenomaan pelistä. Perinteisesti seksiin pääseminen oli se iso tavoite, mutta epäilen, että sen arvo on pienentynyt. Seksiynnys on madaltunut. Sopii aloitteleville pelipojille!

En sitä tiedä itsekään mistä oli kyse. olen tavallisen nätti keski-ikäinen nainen, mies jo lähempänä kuuttakymppiä mutta ERITTÄIN nuorekas, poikamainen ja villi tapaus.. Peliltä se tuntui, ja kävin siinä hurmion huipulta masennuksen alhoon tunteet läpi, kun hän välillä veti maton jalkojen alta. kun yritin viestiä että olen myös ihastunut, hän tekikin äkkikäännöksen ja oli kylmä! siitä tyrmistyneenä katselin taas meininkiä ja hän aloitti saman rumban ja pyörityksen uudelleen ja sitä kesti ja kesti. kuinka olen hänen unelmiensa nainen eikä voi elää ilman minua. mies on sinkku itse, eronnut aikoja sitten. tuli tunne että hän nautti noista lemmenleikeistä enemmän kuin tavoitteeseen pääsemisestä.

En ymmärrä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1803/2388 |
14.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En sitä tiedä itsekään mistä oli kyse. olen tavallisen nätti keski-ikäinen nainen, mies jo lähempänä kuuttakymppiä mutta ERITTÄIN nuorekas, poikamainen ja villi tapaus.. Peliltä se tuntui, ja kävin siinä hurmion huipulta masennuksen alhoon tunteet läpi, kun hän välillä veti maton jalkojen alta. kun yritin viestiä että olen myös ihastunut, hän tekikin äkkikäännöksen ja oli kylmä! siitä tyrmistyneenä katselin taas meininkiä ja hän aloitti saman rumban ja pyörityksen uudelleen ja sitä kesti ja kesti. kuinka olen hänen unelmiensa nainen eikä voi elää ilman minua. mies on sinkku itse, eronnut aikoja sitten. tuli tunne että hän nautti noista lemmenleikeistä enemmän kuin tavoitteeseen pääsemisestä.

En ymmärrä

Tuossa iässä käy varmasti juuri noin. Pelimiehelle muutenkin peli on usein tavoitetta tärkeämpi ja tuo sen tyydytyksen. Epäilen, että näiden vanhan kansan pelimiesten kanssa itse seksi olisi voinut olla melkoinen pettymys.

Vierailija
1804/2388 |
14.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä

Tuossa iässä käy varmasti juuri noin. Pelimiehelle muutenkin peli on usein tavoitetta tärkeämpi ja tuo sen tyydytyksen. Epäilen, että näiden vanhan kansan pelimiesten kanssa itse seksi olisi voinut olla melkoinen pettymys.

niin no, en mä sitä seksikokemusta enää ole miettinyt. pahinta tässä oli se, että tuo mies sekoitti pääni ja sai ihastumaan kovin häneen, en tiedä että enemmän siihen "ihastumiseen" kuin itse mieheen. mutta ihastuin myös itse mieheen ja jäin rannalle ruikuttamaan, siis hänen osaltaa joka "piiritti " mua. tuollainen ei ole enää normaalia käytöstä eikä siinä ole mitään logiikkaa mieheltä. kieroja pelejä vaan.

Vierailija
1805/2388 |
14.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kolme vuotta sitten vokottelin työkaveriani monta viikkoa... liehittelin ja tein itseäni tykö. Olin ihan tohkeissani, kun hän viimein suostui lähtemään illanviettoon. Käytiin teatterissa ja sieltä sitten ravintolaan syömään ja sieltä kotiini jatkamaan iltaa. Ja kun tapahtumat etenivät makuuhuoneeseen, ei veitikka toiminut lainkaan.

Liikaa jännitystä ja painetta ja totaalinen alakerran lamaannus. Uusi kokemus, joka on siitä asti estänyt uudet yritykset. Takaraivossa jatkuva pelko, että jos uudestaan yritän, taas käy samoin.

Oli hitusen kiusallista jatkaa samassa työpaikassa, koko ajan pyörien mielessä, onko nainen jakanut tätä tietoa muiden kollegojemme kesken. Ei halunnut uusintatreffeille enkä ihmettele. Noin kuukausi tapahtuman jälkeen vaihdoin työpaikkaa (onneksi löytyi sopiva paikka) eikä ole ollut mitään naissuhteita tuon kammottavan kokemuksen jälkeen.

"Surkeimmat treffit" on aika lievä ilmaus.

t. M55v.

Aina ennen treffejä kannattaa ottaa mojova annos erektiolääkettä. Vaikka ei olisi mitään erektio-ongelmaakaan, siitä saa lisäboostin joka antaa hyvän ensivaikutelman. Sildenafiili on niin halpaakin nykyään, että ei haittaa vaikka treffit ei johtaisi seksiin.

Vierailija
1806/2388 |
14.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekimato kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ylsi kivannäköinen ja oloinen kundi pyysi Tinderissä kahville. Sovimme näkevämme kahvilan parkkipaikalla ja menetämme siitä sisään. Kun tapasimme hän oli hymyilevä ja ihan normaalin oloinen. Menimme sisään ja sanoin että minun on pakko käydä vessassa, mutta hän voi mennä edellä valitsemaan kahvit. Saman tien kun olin vessassa mies laittaa Tinderissä viestin ”sori, emmä pysty tähän” ja blokkaa perään ja häipyy kahvilasta :D jäi kyllä todella mietityttämään että mihin hän ei konkreettisesti pysty, tarkoitus oli oikeasti vain kahvitella. ja että eikö oikeasti nelikymppisellä miehellä ole munaa sanoa mistä kiikastaa :D ja olen itse kaunis, timmi, korkeakoulutettu parikymppinen nainen. Oikeasti oli vaikea ymmärtää mikä nyt oli niin kamalaa että piti lähteä karkuun :D

Parikymppinen korkeasti koulutettu???? Oletkop mennyt korkakouluun jotakin 17 vuotiaana?

Mikä mielestäsi sitten on parikymppinen? Kun tavattiin, mun mies oli 23-vuotias ja maisteri. Mielestäni sen ikäistä voi vielä hyvinkin sanoa parikymppiseksi. 

Vierailija
1807/2388 |
14.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapasin tinderissä miehen ja meillä oli ollut jo yhdet tosi kivat treffit. Käytiin kiipeilemässä ja sitten syömässä ja juttu luisti hyvin. Toisilla treffeillä mies kutsui mut kotiinsa, sanoi että käydään kaupassa ja hän laittaa ruokaa. Näin tehtiinkin ja ruoka oli hemmetin hyvää, kaikki sujui taas mukavasti. Sitten alettiin katsoa leffaa. Leffan aikana mies alkoi lääppimään. Kielsin ja yritin vetäytyä kauemmaksi, mutta ei lopettanut. Laittoi kättä reidelle, yritti työntää paidan alle.

Olen aina ajatellut, että olen niin reipas että tuollaisessa tilanteessa sanon suorat sanat ja lähden menemään. Jäädyin kuitenkin täysin, kun niin mukava mies ei yhtäkkiä uskonutkaan sanaa "ei" ja sitä, että yritin siirtää hänen kätensä pois. Lisäksi hänen kämppiksensä olivat kotona enkä jotenkin kehdannut "järjestää kohtausta".

Lopulta lähdin menemään jollain "pitää pestä kissa" -tekosyyllä. Mies laitteli myöhemmin viestiä perään, että kai me nähdään vielä. Siihen sitten vastasin, että ei ihan napannut. Mies kysyi vielä että "ei kai johtunut mistään, mitä mä tein tai sanoin" ja idioottina vastasin vaan että "eei"

Näissä treffeissä vitutti siis eniten, että olin niin nössykkä enkä edes voinut sanoa hänelle suoraan, että nyt loppu toi ahdistelu enkä edes jälkeenpäin siitä viestillä sanoa. Nyt toikin urpo varmaan luulee, että noin on ok toimia ja ahdistelee naisia jatkossakin. En tajua, miten se siinä tilanteessa on niin vaikeaa. Jotenkin aattelin, että no jos ei tää tän pahemmaksi mene niin en viitsi pahasti sanoa.

Vierailija
1808/2388 |
14.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tapasin tinderissä miehen ja meillä oli ollut jo yhdet tosi kivat treffit. Käytiin kiipeilemässä ja sitten syömässä ja juttu luisti hyvin. Toisilla treffeillä mies kutsui mut kotiinsa, sanoi että käydään kaupassa ja hän laittaa ruokaa. Näin tehtiinkin ja ruoka oli hemmetin hyvää, kaikki sujui taas mukavasti. Sitten alettiin katsoa leffaa. Leffan aikana mies alkoi lääppimään. Kielsin ja yritin vetäytyä kauemmaksi, mutta ei lopettanut. Laittoi kättä reidelle, yritti työntää paidan alle.

Olen aina ajatellut, että olen niin reipas että tuollaisessa tilanteessa sanon suorat sanat ja lähden menemään. Jäädyin kuitenkin täysin, kun niin mukava mies ei yhtäkkiä uskonutkaan sanaa "ei" ja sitä, että yritin siirtää hänen kätensä pois. Lisäksi hänen kämppiksensä olivat kotona enkä jotenkin kehdannut "järjestää kohtausta".

Lopulta lähdin menemään jollain "pitää pestä kissa" -tekosyyllä. Mies laitteli myöhemmin viestiä perään, että kai me nähdään vielä. Siihen sitten vastasin, että ei ihan napannut. Mies kysyi vielä että "ei kai johtunut mistään, mitä mä tein tai sanoin" ja idioottina vastasin vaan että "eei"

Näissä treffeissä vitutti siis eniten, että olin niin nössykkä enkä edes voinut sanoa hänelle suoraan, että nyt loppu toi ahdistelu enkä edes jälkeenpäin siitä viestillä sanoa. Nyt toikin urpo varmaan luulee, että noin on ok toimia ja ahdistelee naisia jatkossakin. En tajua, miten se siinä tilanteessa on niin vaikeaa. Jotenkin aattelin, että no jos ei tää tän pahemmaksi mene niin en viitsi pahasti sanoa.

Ja lisään tähän vielä, että olin tuolloin tosi nuori ja deittailu oli mulle uutta. Mies oli muutaman vuoden vanhempi.

Vierailija
1809/2388 |
14.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kolme vuotta sitten vokottelin työkaveriani monta viikkoa... liehittelin ja tein itseäni tykö. Olin ihan tohkeissani, kun hän viimein suostui lähtemään illanviettoon. Käytiin teatterissa ja sieltä sitten ravintolaan syömään ja sieltä kotiini jatkamaan iltaa. Ja kun tapahtumat etenivät makuuhuoneeseen, ei veitikka toiminut lainkaan.

Liikaa jännitystä ja painetta ja totaalinen alakerran lamaannus. Uusi kokemus, joka on siitä asti estänyt uudet yritykset. Takaraivossa jatkuva pelko, että jos uudestaan yritän, taas käy samoin.

Oli hitusen kiusallista jatkaa samassa työpaikassa, koko ajan pyörien mielessä, onko nainen jakanut tätä tietoa muiden kollegojemme kesken. Ei halunnut uusintatreffeille enkä ihmettele. Noin kuukausi tapahtuman jälkeen vaihdoin työpaikkaa (onneksi löytyi sopiva paikka) eikä ole ollut mitään naissuhteita tuon kammottavan kokemuksen jälkeen.

t. M55v.

Tuo on kuule aika normaalia. Minä en koe sitä lainkaan pahana ehkä jopa päinvastoin. Jos miestä vähän jännittää niin ajattelen että hän on enemmän tosissaan eikä mikään pelimies. Kyllä se siitä ajan kanssa taaa toimii. Eihän naisetkaan ole aina valmiita tositoimiin.

Naiset ne aina kyllä mainostaa ettei haittaa ja sillälailla. Sitten kuitenkin minullakin kas kummaa sattui kohdalle se eka ja ainut nainen elämässä jolle se tuntui olevan elintärkeää että vehje on heti kivikova ja pannaan kunnolla. Kun ei toiminut, niin suorastaan suuttui ja syytti minua siitä etten tykkää tarpeeksi tai jotain. No jos jotain plussaa niin eipä tosiaan tarvi enää haaveilla mistään naisten kanssa.

Naisten ei kannata ottaa riskiä löysän makkaran kanssa. Kun tyyppi turhautuu omaan nukkuvaan alakertaansa, alkaa syyttely siitä, mikä kaikki naisessa on vikana, kun ei heppi herää. Näitä tarinoita näkyy täälläkin. Kyllä miehen toiminnasta yleensä näkee sen, että on elänyt asian kanssa jo pidempään. Myös poken tuijottelu on voinut viedä kyvyn normaaliin kiihottumiseen.

Eiköhän se löysä makkara ole kaltaistesi tympeiden, ikääntyneiden naisten ongelma siinä mielessä, että te ette kiihota enää ketään. Ei se soiro värähdä, jos mutruhuulinen, ryppyinen, "kehopositiivinen" vanha horisko alkaa riisuuntumaan. Seiväs on varmasti jäykkä, jos edessä on kaunis (=nuori) nainen. Naisten seksuaalisuus perustuu hedelmällisyyteen ja nuoreen kauneuteen, miehet ovat biologisesti kiinnostuneempia sellaisista naisista, joilla on lisääntymisikä sopiva eikä keho ole vielä täysin rapistunut.

Kehopositiiviset ja ikääntyneet naiset inhottaa, mutta silti pitää heidän kanssaan olla tilanteessa, jossa nainen riisuuntuu alasti. Miksi?

Olen eri, mutta olisiko hänellä joskus ollut riesanaan kaltaisesi kehopositiivinen, mutta mieleltään negatiivinen, ikääntynyt ja inhottava nainen? Yleensähän normaali mies, jolla veitikka toimii nprmaalisti, vaihtaa viimeistää 50-vuotiaana n. 20 vuotta nuorempaan naiseen.

Voi kuule, sinä et taida tietää ns normaalista miehestä mitään. Koita kehittää itseäsi ja jätä kasvunvaraa siihen kehitykseen.

Samaa mieltä. Minusta nämä tapaukset joissa keski-ikäinen tai iäkkäämpi mies vaihtaa parikymppiseen naiseen ovat todella harvinaisia Suomessa tosielämässä. Ne kuuluvat kyllä enimmäkseen jonnekin amerikkalaisiin hömppäsarjoihin tai yleisempää jossain todella huippurikkaitten parissa.

Kyllä hämmästyttävän usein se samanikäinen pari, joka vielä 50-vuotiaana on yhdessä hyvässä liitossa jatkaa vanhempana yhteiselämää. Tai jos paria vaihdetaan, he ovat jotakuinkin samassa ikäluokassa +-15 vuotta, eli eivät todellakaan yli 30 vuotta nuorempia.

Vierailija
1810/2388 |
14.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostan hiton pinnalliselta mutta miehellä oli järkyttävät riippuposket vaikka oli  vasta kolmekymppinen  sekä iso, naismaisesti keinuva takapuoli. Kahvilan jonossa katselin järkyttyneenä kun se per se  keinui edessäni ja pöydässä kun ne posket heilui ja tutisi kuin koiran korvat.. Oli ihan mukava tyyppi enkä itsekään ole mikään Miss Maailma mutta ei vaan pystynyt!

Vierailija
1811/2388 |
14.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t. M55v.

Tuo on kuule aika normaalia. Minä en koe sitä lainkaan pahana ehkä jopa päinvastoin. Jos miestä vähän jännittää niin ajattelen että hän on enemmän tosissaan eikä mikään pelimies. Kyllä se siitä ajan kanssa taaa toimii. Eihän naisetkaan ole aina valmiita tositoimiin.

Naiset ne aina kyllä mainostaa ettei haittaa ja sillälailla. Sitten kuitenkin minullakin kas kummaa sattui kohdalle se eka ja ainut nainen elämässä jolle se tuntui olevan elintärkeää että vehje on heti kivikova ja pannaan kunnolla. Kun ei toiminut, niin suorastaan suuttui ja syytti minua siitä etten tykkää tarpeeksi tai jotain. No jos jotain plussaa niin eipä tosiaan tarvi enää haaveilla mistään naisten kanssa.

Naisten ei kannata ottaa riskiä löysän makkaran kanssa. Kun tyyppi turhautuu omaan nukkuvaan alakertaansa, alkaa syyttely siitä, mikä kaikki naisessa on vikana, kun ei heppi herää. Näitä tarinoita näkyy täälläkin. Kyllä miehen toiminnasta yleensä näkee sen, että on elänyt asian kanssa jo pidempään. Myös poken tuijottelu on voinut viedä kyvyn normaaliin kiihottumiseen.

Eiköhän se löysä makkara ole kaltaistesi tympeiden, ikääntyneiden naisten ongelma siinä mielessä, että te ette kiihota enää ketään. Ei se soiro värähdä, jos mutruhuulinen, ryppyinen, "kehopositiivinen" vanha horisko alkaa riisuuntumaan. Seiväs on varmasti jäykkä, jos edessä on kaunis (=nuori) nainen. Naisten seksuaalisuus perustuu hedelmällisyyteen ja nuoreen kauneuteen, miehet ovat biologisesti kiinnostuneempia sellaisista naisista, joilla on lisääntymisikä sopiva eikä keho ole vielä täysin rapistunut.

Kehopositiiviset ja ikääntyneet naiset inhottaa, mutta silti pitää heidän kanssaan olla tilanteessa, jossa nainen riisuuntuu alasti. Miksi?

Olen eri, mutta olisiko hänellä joskus ollut riesanaan kaltaisesi kehopositiivinen, mutta mieleltään negatiivinen, ikääntynyt ja inhottava nainen? Yleensähän normaali mies, jolla veitikka toimii nprmaalisti, vaihtaa viimeistää 50-vuotiaana n. 20 vuotta nuorempaan naiseen.

Voi kuule, sinä et taida tietää ns normaalista miehestä mitään. Koita kehittää itseäsi ja jätä kasvunvaraa siihen kehitykseen.

Samaa mieltä. Minusta nämä tapaukset joissa keski-ikäinen tai iäkkäämpi mies vaihtaa parikymppiseen naiseen ovat todella harvinaisia Suomessa tosielämässä. Ne kuuluvat kyllä enimmäkseen jonnekin amerikkalaisiin hömppäsarjoihin tai yleisempää jossain todella huippurikkaitten parissa.

Kyllä hämmästyttävän usein se samanikäinen pari, joka vielä 50-vuotiaana on yhdessä hyvässä liitossa jatkaa vanhempana yhteiselämää. Tai jos paria vaihdetaan, he ovat jotakuinkin samassa ikäluokassa +-15 vuotta, eli eivät todellakaan yli 30 vuotta nuorempia.

Tiedä harvinaisuudesta, mutta itse aloitin n 50 vuotiaana miehenä parisuhteen n 25 vuotiaan naisen kanssa ja täytyy sanoa että yhtään huonoa puolta asiasta ei ole vielä löytynyt. Suosittelen tätä ratkaisua!

Vierailija
1812/2388 |
14.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t. M55v.

Aina ennen treffejä kannattaa ottaa mojova annos erektiolääkettä. Vaikka ei olisi mitään erektio-ongelmaakaan, siitä saa lisäboostin joka antaa hyvän ensivaikutelman. Sildenafiili on niin halpaakin nykyään, että ei haittaa vaikka treffit ei johtaisi seksiin.

Jos treffeillä kävisi noin, moni nainen ymmärtäisi täysin, jos mies vaikka selittäisi, että jännittää treffejä koska on niin odottanut niitä, on ihastunut, tms.

Naisten negatiivinen reaktio noissa tilanteissa johtuu siitä, jos mies rupeaa syyttelemään naista tai naisella on itsellään huono omatunto (ja epäilee ettei mies pidä hänestä).

Kokenut nainen tietää mitä tehdä tuossa tilanteessa myös seksin osalta ja pystyy pelastamaan vielä illan.

Aika rankkaa, jos mies kärsii häpeästä noin pitkään, vaihtaa työpaikkaa ja pelkää uusia suhteitakin.

Vierailija
1813/2388 |
14.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä nykyisistä deittipalveluista on pitkäaikaisen suhteen deittipalvelu? Kysyn siksi, että kiinnostaa mikä deittipalvelu on onnistunut karsimaan kaikki seksin perässä juoksijat? En ole ainakaan vielä törmännyt sellaiseen. Oma kokemukseni on, että samat naamat löytyvät yhtäaikaa monesta deittipalvelusta. Samat vonkaajat häiriköivät joka palvelussa. Ja kaikista löytyy myös mukavia ja asiallisia ihmisiä.

Kaikki Tinderin rasittavimmat seksin vonkaajat on olleet juuri näitä mustavalkoisia ihmisiä, joiden mielenmaailmassa kaikki seksiseuraa etsivät 'löyhämoraaliset' on kerääntyneet yhteen paikkaan ja kaikki 'kunnolliset' ihmiset johonkin toiseen paikkaan. Olisikin se näin yksinkertaista :D

Kaikki kai suht samanlaisia.

Itse olin välillä Happy Pancakessa, ja sieltä löytyikin yllättäen sitten mies, joka haluaa myös pysyvää parisuhdetta.  

Tinderissä ehkä oletusarvona enemmän se seksiseura, vaikka itsekin toki profiilissa asian toin selkeästi esille (mutta kun ei ne miehet selvästi lue profiilitekstejä).

Vierailija
1814/2388 |
14.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen laittanut ilmoitukseen etten hae seksiseuraa enkä yhdenillan panoa, silti moni mies kuvittelee olevansa niin upea että muutan mieleni ja haluan samantien naimaan. Yksi tapaus erityisesti jäi mieleen, tunki melkein syliin kahvilan sohvalla ja totesi itsevarmasti hymyillen " voidaan me kahvit juoda mutta mä tiedän mitä naiset oikeasti haluaa". Jälkeenpäin laittoi  viestejä joissa haukkui neitsyeksi, nunnaksi, rumaksi ja tautipi""ksi. Just. Että tautinen nunna..

Näistä tällaisista sankareista pitäisi laittaa Tinderin ylläpidolle viestiä, vaikka kuvankaappauksilla. Rahalla pyörivää firmaa kiinnostaa, että raha ja huomio pyörii siellä jatkossakin, eivätkä naiset (vielä kasvavissa määrin) poistu palvelusta huonojen kokemusten takia. Firmat ovat todella aggressiivisia omasta brändimielikuvastaan ja sen positiivisuudesta.

terveisin,

business-markkinointi-brändialalla työskentelevä

Vierailija
1815/2388 |
14.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen laittanut ilmoitukseen etten hae seksiseuraa enkä yhdenillan panoa, silti moni mies kuvittelee olevansa niin upea että muutan mieleni ja haluan samantien naimaan. Yksi tapaus erityisesti jäi mieleen, tunki melkein syliin kahvilan sohvalla ja totesi itsevarmasti hymyillen " voidaan me kahvit juoda mutta mä tiedän mitä naiset oikeasti haluaa". Jälkeenpäin laittoi  viestejä joissa haukkui neitsyeksi, nunnaksi, rumaksi ja tautipi""ksi. Just. Että tautinen nunna..

Näistä tällaisista sankareista pitäisi laittaa Tinderin ylläpidolle viestiä, vaikka kuvankaappauksilla. Rahalla pyörivää firmaa kiinnostaa, että raha ja huomio pyörii siellä jatkossakin, eivätkä naiset (vielä kasvavissa määrin) poistu palvelusta huonojen kokemusten takia. Firmat ovat todella aggressiivisia omasta brändimielikuvastaan ja sen positiivisuudesta.

terveisin,

business-markkinointi-brändialalla työskentelevä

Olen Tinderissä ilmiantanut selviä nigerianhuijareita useita, eikä niille ole tehty mitään (tai sitten ovat luoneet pian uuden profiilin). Se siitä imagosta.

Niin ja ei kai moukkamaisuudesta voi ilomiantaa profiilia? Pitää kai olla jotain graavimpaa.. ei se, että tyyppi on ääliö, vielä oikeuta kai profiilin ilmiantamiseen .

Vierailija
1816/2388 |
14.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t. M55v.

Tiedä harvinaisuudesta, mutta itse aloitin n 50 vuotiaana miehenä parisuhteen n 25 vuotiaan naisen kanssa ja täytyy sanoa että yhtään huonoa puolta asiasta ei ole vielä löytynyt. Suosittelen tätä ratkaisua!

Mihin ongelmaan suosittelet kyseistä "ratkaisua"? Luulin että kyseessä on parisuhde eikä pulmallisen tilanteen ratkaisu.

Vierailija
1817/2388 |
14.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä

Anteeksi mutta miten voi nainen olla noin imarreltu kun kuusikymppinen ukko piirittää? Ei tuo ole mikään pelimies vaan eläkeläinen...

Vierailija
1818/2388 |
14.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t. M55v.

Jotkut miehet kokee sen äärimmäisen häpeällisenä, että tarvii viagraa. Sitten kun ei luomuna seiso niin kaikki on ohitse.

Vierailija
1819/2388 |
14.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhdet surkuhupaisimmista treffeistä vuosien takaa olivat Tinderin kautta sovitut. Itse olin liikkeellä tositarkoituksella ja olin siitä ilmottanut sekä profiilissani, että asiaa sivuttiin myös miehen kanssa jutellessa Matchin tultua.

Juttu luisti oikein mukavasti ja päästiin siihen pisteeseen että kumpikin sanoi mielellään tapaavansa livenä, joten ei muuta kun treffejä sopimaan.

Hän asui jossain hieman kauempana mutta kertoi olevansa tiettynä ajankohtana tulossa kaupunkiin muistaakseni viettämään ystävän polttareita tms. ja ehdotti josko nähtäisiin sitä ennen vaikkapa lounaan merkeissä. Itselläkin oli iltapäivänä vapaata joten miksikäs ei.

Ravintolan luona treffeille saapui ihan oikeanlaisen oloinen mies, ja nähtävästi hänkin oli tyytyväinen näkemäänsä, koska tunnelma oli heti ensi halauksesta mukavan rento ja avoin. Mies tarjoutui maksamaan lounaan, johon suostuin, ja treffit sujui oikein mukavasti. Tutustuttiin enemmän ja juteltiin asioita sekä pintapuolisemmin että vähän syvällisempiäkin. Paljon hymyilyä, rento olo ja homma soljui hyvin eteenpäin.

Siispä kun lautaset oli tyhjät ja hän kysyi miten olisi vielä kahvittelut päälle, ilahduin kovin ja kerroin että parin korttelin päässä merenrannalla on tosi kiva kahvila jonne voitaisiin mennä istumaan hienolla kelillä ulos jatkamaan juttua.

Tässä vaiheessa hieman ehkä ihmettelin kun mies totesi että ei ehkä kerkeä enää vaihtamaan paikkaa kun ne iltamenot odottaa ohjelmassa, että eikö mentäisi mielummin vaan minun luokseni, kun tiesi etten asunut kovinkaan kaukana. Tähän ihan rehellisesti vastasin että itse kun en juo kahvia niin ei kotoa löydy edes keitintä, mutta jos on niin kiire ettei rantakahvilaan kerkeä niin voidaanhan me tässä lounaan päätteeksi ottaa vielä juomat.

Tähän mies tokaisee kutakuinkin näin: että eihän häntä nyt mikään kahvi oikeasti kiinnosta, että eiköhän me nyt mennä vaan jo sinne sinun luoksesi panemaan, että miksi tässä enempää tuhlata aikaa turhaan höpinään.

En tiedä miltä tilanne oikeasti on näyttänyt mutta oma mielikuva reaktiostani on että itsellä varmaan loksahti leuka oikeasti auki ja jäin tyhmänä tuijottamaan miestä kun tuli niin puskista koko kommentti!

Jotenkin siitä sitten koitin palautua järkytyksestäni ja sopertelin jotain että eikö me oltu kummatkin ihan alusta asti samalla mielellä liikenteessä, että ollaan etsimässä seuraa vakavalla mielellä ja mielestäni olin etukäteen ainakin omalta osaltani tehnyt ihan selväksi että en ole seksiseuraa etsimässä. Johon mies vielä tokaisi jotain että no niinhän kaikki nyt tuolla sanoo, mutta come on, kyllähän kaikki tietää että oikeasti Tinderistä etsitään vaan panoja.

Olin niin hölmistynyt tilanteesta etten ihan tarkalleen edes muista mitä siinä sitten enää sanottiin, mutta hyvin pian mies oli kerännyt takkinsa yms. ja jo poistunut paikalta.

Itse jäin sitten siihen lounasravintolan sohvalle haavi auki ihmettelemään että mitähän ihmettä tässä oikeen äsken tapahtui. Lopulta päädyin hakemaan tiskiltä itselleni juustokakkupalasen ja kupin teetä ja jäin yksin nauttimaan niistä ja miettimään että pitäisiköhän sitä suosiolla lopettaa vaan kokonaan parisuhteeseen sopivan kumppanin etsiminen nettisovellusten kautta, jos noinkin hyväkäytöksiseltä ja luupavalta mieheltä vaikuttava tapaus muuttui sekunneissa yksistä parhaimmista treffeistä, yksiin surkeimmista!

Jälkikäteen osaan jo pitää koko tapausta huvittavana, mutta silloin ei kyllä vielä paljoa naurattanut. :D

Olikohan meillä sama deitti, kun itselläni tuoreessa muistissa ihan tismalleen samanlainen kokemus. Näistä pitäisi ollla joku varoituspalsta että osaisi kiertää kaukaa. Jäi todella tympeä fiilis.

Vierailija
1820/2388 |
14.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä

Anteeksi mutta miten voi nainen olla noin imarreltu kun kuusikymppinen ukko piirittää? Ei tuo ole mikään pelimies vaan eläkeläinen...

No kun se oli NUOREKAS eli ajatus että siinä on kuitenkin varttunut hopeakettu nuoressa paketissa vei jalat alta ja kiihoitti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kuusi