Onko Netflixissä enää mitään hyvää katsottavaa`?
Kaikki sarjat ja leffat tuntuu olevan sitä samaa tusinatavaraa.
Kommentit (350)
Viaplaylla on Chicago Fire, PD ja Med, joissa jokaisessa on useita tuotantokausia. PD ollut noista paras ja Fire hyvänä kakkosena.
Vierailija kirjoitti:
Mulla liikaakin katsottavaa, ihan ahdistukseen saakka kun listaa en saa yhtään karsittua. Tällä hetkellä 31 sarjaa/dokkaria/leffaa listalla. Pisimmät sarjat 8 kautta pitkiä eli tällä menolla katson noita vielä vuonna 2022 + siihen päälle jatkuvasti uudet sarjat mitä tulee.
Voisitko laittaa muutaman esimerkin, mitä sulla on listalla?
kannataa katsoa sarjat piraatti sivusta jos netflix ei oo sarja mitä haluua katsoa
''piraataminen on aina palvelun syy'' lord gabe
Frasierina tunnettu näyttelijä oli pääosassa sellaisessa kun Boss, Bostonin pormestarista kertova sarja. En ole löytänyt sitä mistään vaikka oli todella hyvä sarja. Sopranostakaan ei löydy mistään.
Vierailija kirjoitti:
Hei, kertokaa mullekin joku hyvä sarja. Aiemmin oli tosi paljon hyviä sarjoja esim. The Spy, Messiah, Kalifaatti, Sinners ja Dirty John.
En ole pitkiin aikoihin löytänyt mitään hyvää sarjaa. Suositelkaa joku koukuttava sarja em. genressä.
Blacklist jäi kesken, en tykännyt. Oli sekava ja epäuskottava.
Jos tuo Sinners on se missä Jessica Biel ekassa kaudessa ni sit voisit tykätä sellasesta ku Reckoning. Pari ekaa jaksoa ei niin vakuuttanut mut sarja parani loppua kohden.
Hyvää joulua kaikille kirjoitti:
Miksi ihmeessä joku käyttä jotain netflixiä??? Eläkää elämäänne ihmispolot; lukekaa, piirtäkää, leikkikää, pelatkaa, ulkoilkaa, urheilkaa, käykää kävelyllä, nähkää kavereita, siivotkaa, rakentakaa, korjatkaa, soittakaa sukulaiselle, lähettäkää kirje mummolle, tehkää lahja lapselle... Eikä aina vaan ruudun ääreen, ruudun ääreen, ison tai pienen ruudun ääreen!
Hmm. jos katsoo netflixistä jotain, niin sehän AINA tarkoittaa sitä, että ei tee mitään noita yllämainituista. Tehokas ehtii myös joskus tv:n ääreen. Ja sinulle voisi sanoa, että teepäs nyt itsekin noita, niin et ehdi miettiä miten muut aikansa kuluttavat.
Vierailija kirjoitti:
Mankells Wallander
Nuori WallanderSiinä pari hyvää sarjaa.
Nuori Wallander on myös ilo silmälle :)
Mä tykkään juuri netflix hömppä elokuvista
ja -sarjoista. Viime aikoina olen katellut myös ruotsalaisia, norjalaisia ja nyt saksalaista elokuvaa nimeltä Joulu ristitulessa. Tämä leffa sopii hyvin angsti päivään. Ei ole mikään iloinen joulu elokuva.
Viaplay supernatural 15 kautta 🍺😎
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aina voi siirtyä amerikan netflixin asiakkaaksi. Paljon parempi tarjonta.
Miten tämän teet jos olet Suomessa? Netflixissä VPN esto ja tunnistaa että olet Suomessa. Pienellä kikkailulla voi saada jenkkien tarjonnan VPNllä esiin mutta vaikeaa on jo toimii vain satunnaisesti.
Netflix on kyllä laittanut viime vuosina paljon rahaa VPN-estoihin, mutta ainakin NordVpn:n kanssa toimii edelleen Netflix, joskin välillä jos vaihtelee maita liian tiuhaan tahtiin se saattaa jumittua joksikin aikaa johonkin maahan. Tästä huolimatta VPN antaa mielestäni paljon lisäarvoa Netflixille, kun voi katsoa esim. saksalaisia tai ruotsalaisia sarjoja, tai mihin nyt kenenkin kielitaito ja kiinnostus taipuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Peaky Blinders on hyvä,todella hyvin tehty
Joo, kuvaus, valaistukset, puvustus on kuin taideteoksia. Ainoa miinus tuossa on että on melkoisen väkivaltainen ja raaka, gangsterisarja kun on. Siinä vaiheessa kun gangsteripomo alkoi kiduttaa vanhaa miestä (joka tosin oli toisen gangsteriporukan johtaja), kaivoi esiin kidutusvälinevarusteet ja sanoi että aikoo pitää kidutettavan hengissä kunnes linnut aamulla laulaa ja ottaa yhden ruumiin osan kerrallaan, alkaen kielestä, pikakelasin ohi, ja monia muita kohtia.
&
Ei olisi tarvinnut pikakelata! Tuota kidutusta ei nimittäin näytetty/sitä ei lopulta tapahtunutkaan jotain yhtä pikkujuttua lukuunottamatta, jonka jälkeen mies ammuttiin suoraan kuoliaaksi. Olin siis itse myös piiloutunut peiton alle kun en uskaltanut katsoa, kumppani sitten kertoi ettei siinä mitään sen kummempaa tapahtunutkaan. Mielestäni tämä kertoi hyvästä mausta, ettei lähdetty mässäilemään jollain kidutuskohtauksella, vaikka toki sarjassa väkivaltaa silti riittää.
Minä myös vuosi kaksi sitten testasin NordVPN:n ilmaista kuukautta ja hyvin pääsi kaikkiin Netflixin maaversioihin. Katsoin kuukauden verran USAn Netflixistä haluamani jutut ja irtisanoin sit.
katso Areena, tv 3, tv 4 jne . Riitt6ää katsottavaa, en oo katsonut leffoja kuukausiin.
Disney channel hyvä vaihtoehto. Uutisissa on vain yksi ainoa aihe korona niin niitä ei olet tullut katsottua kuukausiin.
K-dramat.
Upeaa viihdettä. Seksikohtauksia ei ole tullut vastaan ainoatakaan. Olen kymmenkunta katsellut.
Miinuksena voisi mainita erittäin selvät tuotesijoittelut (Subway) ja joidenkin sarjojen kohdalla soundtrackit
Netflixistä löytyy
Koska keskustelu lähti Netflixistä, mainitsen vain sarjoja, jotka olen siellä nähnyt. Itse tykkään synkähköistä, mutta on tässä muutakin.
Undercover (belgialainen, 1. kausi hyvä, toinen huonompi).
Suo (puolalainen rikossarja)
Signs, samoin kuin ed.
Farmaseutti (tavallinen mies koston poluilla)
Better Call Saul (on kai jo mainittu, mutta kun Bob Odenkirk vaan on niin ihana; ei edellytä, että olisi nähnyt Breaking Badin)
The Loudest Voice (Trumpin aikalaisen ja hengenheimolaisen tarina)
Amerikkalainen tehdas (hieno dokkari siitä miten kiinalaiset perustavat tehtaan Jenkkeihin)
After Life (Ricky Gervaisin liikkis ja hauska sarja)
The Kominsky Method (hupia ukkeleista, joita esittävät Michael Douglas ja Alan Alda)
Leffa Isn't It Romantic (romanttinen parodia romanttisista leffoista)
The Laudromat (nainen koston poluilla... Meryl Streep, hauska)
Vierailija kirjoitti:
K-dramat.
Upeaa viihdettä. Seksikohtauksia ei ole tullut vastaan ainoatakaan. Olen kymmenkunta katsellut.
Miinuksena voisi mainita erittäin selvät tuotesijoittelut (Subway) ja joidenkin sarjojen kohdalla soundtrackit
Netflixistä löytyy
Joskus kaipaisi näihin vähän kuumempia kohtauksia. Ei mitään panemista mutta edes kunnon suudelmia.
Katselin eilen norjalaisen elokuvan Hodejegerne (Headhunters) HBOlta, eikä se ollut nordic noiria, mutta yllättävän outo silti. Juoni vaikutti aivan sekavalta, kunnes lopussa yllätyin miten monimutkainen se olikaan. Ja ankeutta tarjosi mm. tyyppi, joka upottauduttuaan ihmeellisen soosimaiseen ulkovessajätteeseen seikkailu ympäriinsä tosi pitkään ka kan peitossa.
Ainoa pieni miinus siitä, että pahista esittänyttä Nikolaj Koster-Waldauta ei näkynyt läheskään tarpeeksi.