Onko Netflixissä enää mitään hyvää katsottavaa`?
Kaikki sarjat ja leffat tuntuu olevan sitä samaa tusinatavaraa.
Kommentit (350)
Tykkään rikossarjoista ja mun lemppareita Netflixistä on The Fall, Bodyguard, Ozark ja Safe. Kaks viimesintä oon kattonu kahteen kertaan. :D
Komediasarjoista mun suosikit siellä on Arrested Development, Brooklyn 99, The Kominsky Method ja New Girl.
Onhan Netflixissä loistavia leffojakin kuten moni Quentin Tarantinon leffa. Lisäks esim. The Grand Budapest Hotel (super outo mut ihan loistava), The Imitation Game (Benedict Cumberbatch), The Theory of Everything (loistoleffa Stephen Hawkingin elämästä), The Intouchables (koskettava ja samalla hauska ranskalainen elokuva).
The circle on aivotnarikkaan-viihdettä.
Ei mitään järkeä maksaa netflixiä, sama tarjonta on muuallakin ja ilmaiseksi.
Kiiros hyvistä vinkeistä. Dirk on nyt katsonnan alla. Vaikuttaa reippaalta. Linnunradan liftari meininkiä - Douglas Adams mukana kirjoittajana.
Bonding. Nokkela S&M-sarja. Virikettä korona-arkeen : )
Mä voin tulla käymään, niin sä voit katsella mua.
Et kyllästy 😏🌞
Olen muutaman jakson katsonut sarjaa Dead to me. On koukuttava!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Leffoissa yllätti positiivisesti Split, jonka aluksi meinasin jättää kesken, mutta sitten tempaisi mukaansa. Ihan huikea pääosan esittäjän roolityö henkilöstä, jolla kropassaan useita persoonia. Naispääosaa esittää sama hlö kuin Mustassa Kuningattaressa. Suositus tälle!
Jatkan vielä, kun nyt selvisi, että tämä on itsenäinen jatko-osa toiselle huippuleffalle Unbreakable ja näiden kolmas päätösleffa on Glass. Täytyypä tänään katsastaa tuo kolmaskin. Kaksi ekaa on psykologisia jännäreitä, joista pidän, joten odotukset korkealla tähän kolmanteenkin.
”Glass on vuonna 2019 ensi-iltansa saanut yhdysvaltalainen psykologinen jännityselokuva, jonka on ohjannut M. Night Shyamalan. Se on jatko-osa elokuville Unbreakable – särkymätön ja Split, joiden päähenkilöt David Dunn ja Kevin Wendell Crumb kohtaavat ja synnyttävät konfliktin. ”
Ei kannata odotukset olla korkealla Glass:n suhteen. Se on heikoin osa tästä trilogiasta.
Vanha sarja jo mutta varmaan miehille toimii trailer park boys
Aika tusinatavaraa nuo kaikki sarjat on, Musta Kuningatar ja Crown oikeastaan ovat poikkeuksia.
Dokkarit on jotkut ihan katsottavia. Yllätyin kuinka hyvä ja ironen amerikkalainen Wild Wild Country on, nauroin useampaakin kertaan ääneen sarkastisia ja piiluvittuilevia kommentteja, joita niin tavalliset kansalaiset kuin toimittajatkin harjoitti. Mutta aihehan on kaikessa koomisuudessa dystooppinen ja hivenne ahdistava: miltä tuntuisi jos oman, rauhallisen pikkukylän, jossa olet ajatellut viettä leppoisan eläkeläiselämäsi, pamahtaa yhtäkkiä valtaamaan joku ulkomaalainen uskonnollinen kultti, joka haluaa kaiken vallan ja muuttaa koko alueen huvialueeksi ja turistirysäksi, jossa harjoitetaan 'vapaata' rakkauselämää ja myydän ylihinnoiteltua rättejä. Guru on joku rikollinen Intiasta ja hänen sihteerin umpihullu narsisti.
Tämä Ma Anand Sheela on kyllä yksi vastenmielisimpiä hahmoja mihin olen pitkään aikaan törmännyt. Kertai kaikkien kammottava ihminen, narsistinen, kova, manipuloiva, provosoiva. Saadakseen vallan pikkukylässä hän roudaa sinne suurilla lupauksilla tuhansia kodittomia äänestämään - niistä ihmisistä hän ei välitä pennin vertaa, pitäneekö edes ihmisinä, vaikka muuta esittää, mutta kyyneleitä Sheelalta irtoaa heti kun itsesääliin päästää, joku on uskaltanut loukata ja pahoittaa Sheelan mielen. Huh. Ja 'guru' on yhtä kammottava. Dokkarin paras puoli on juuri se, että päähenkilöt on niin vastenmielisiä, ettei sääliä tarvitse tuntea.
Hyvä dokkari, sitä miettii, miksi varsinkin 70- ja 80-luvulla oli näitä kaikenmaailman kultteja - kommunistisista toivoloista umpikapitalistisiin orjaparatiiseihin, jossa gurulla on viisitoista - korjaan kuusitoista- Rolls Roycea ja alamaiset rakentavat ilmaiseksi kokonaisen kaupungin aavikolle mukisematta. Johonkin tarpeeseenhan noita käskyläisyhteisöjä ilmaantui. Kai se kertoo jonkinlaisesta yhteiskunnan murroksesta ja ihmisten peloista niihin - mennään mieluummin johonkin yhteisöön, jossa kerrotaan, mitä sinun pitää tehdä, eikä tarvitse itse huolehtia oikeastaan mistään. Ja samanmielisiä kavereita on koko ajan ympärille ja yksin ei jätetä. On kai siinä oma viehätyksensä. Kannattaa katsoa, harvinaisen humoristinen ja sarkastinen dokkari jenkkiläiseksi.
Making a murderer. Ihan ehdottoman hyvä dokkari rikosjutuista kiinnostuneille. Suosittelen. Ei ole mikään verijutuilla mässäily vaan paljastaa poliisin puolelta kaikenlaista suunnitelmallisuutta.
Katson just tällaista ranskalaista sarjaa, jonka nimi on Sillä tiellään. Tämä on pitkästä aikaa mielenkiintoinen sarja.
Odottelen, että Ozark ja Better Call Saul julkaisevat uuden kauden ja valitettavasti samalla myös viimeisen kauden. Vasta sitten otan Netflixin muutamaksi kuukaudeksi, että ehdin katsoa kummankin sarjan uudestaan kokonaisuudessaan.
Mindhunters eka kausi.
Breaking bad.
Sex education.
Noi nyt alkuun.
Ei sielä Netflixissä ole mitään hyvää katsottavaa.
Vierailija kirjoitti:
Katson just tällaista ranskalaista sarjaa, jonka nimi on Sillä tiellään. Tämä on pitkästä aikaa mielenkiintoinen sarja.
Juuri katsoin koko sarjan alusta loppuun, Gone For Good. Tykkäsin!
Vierailija kirjoitti:
Aika tusinatavaraa nuo kaikki sarjat on, Musta Kuningatar ja Crown oikeastaan ovat poikkeuksia.
Dokkarit on jotkut ihan katsottavia. Yllätyin kuinka hyvä ja ironen amerikkalainen Wild Wild Country on, nauroin useampaakin kertaan ääneen sarkastisia ja piiluvittuilevia kommentteja, joita niin tavalliset kansalaiset kuin toimittajatkin harjoitti. Mutta aihehan on kaikessa koomisuudessa dystooppinen ja hivenne ahdistava: miltä tuntuisi jos oman, rauhallisen pikkukylän, jossa olet ajatellut viettä leppoisan eläkeläiselämäsi, pamahtaa yhtäkkiä valtaamaan joku ulkomaalainen uskonnollinen kultti, joka haluaa kaiken vallan ja muuttaa koko alueen huvialueeksi ja turistirysäksi, jossa harjoitetaan 'vapaata' rakkauselämää ja myydän ylihinnoiteltua rättejä. Guru on joku rikollinen Intiasta ja hänen sihteerin umpihullu narsisti.
Tämä Ma Anand Sheela on kyllä yksi vastenmielisimpiä hahmoja mihin olen pitkään aikaan törmännyt. Kertai kaikkien kammottava ihminen, narsistinen, kova, manipuloiva, provosoiva. Saadakseen vallan pikkukylässä hän roudaa sinne suurilla lupauksilla tuhansia kodittomia äänestämään - niistä ihmisistä hän ei välitä pennin vertaa, pitäneekö edes ihmisinä, vaikka muuta esittää, mutta kyyneleitä Sheelalta irtoaa heti kun itsesääliin päästää, joku on uskaltanut loukata ja pahoittaa Sheelan mielen. Huh. Ja 'guru' on yhtä kammottava. Dokkarin paras puoli on juuri se, että päähenkilöt on niin vastenmielisiä, ettei sääliä tarvitse tuntea.
Hyvä dokkari, sitä miettii, miksi varsinkin 70- ja 80-luvulla oli näitä kaikenmaailman kultteja - kommunistisista toivoloista umpikapitalistisiin orjaparatiiseihin, jossa gurulla on viisitoista - korjaan kuusitoista- Rolls Roycea ja alamaiset rakentavat ilmaiseksi kokonaisen kaupungin aavikolle mukisematta. Johonkin tarpeeseenhan noita käskyläisyhteisöjä ilmaantui. Kai se kertoo jonkinlaisesta yhteiskunnan murroksesta ja ihmisten peloista niihin - mennään mieluummin johonkin yhteisöön, jossa kerrotaan, mitä sinun pitää tehdä, eikä tarvitse itse huolehtia oikeastaan mistään. Ja samanmielisiä kavereita on koko ajan ympärille ja yksin ei jätetä. On kai siinä oma viehätyksensä. Kannattaa katsoa, harvinaisen humoristinen ja sarkastinen dokkari jenkkiläiseksi.
What can I say, tough titties!
Aivan uskomaton tyyppi kyllä tuo Sheela. Onkohan hänellä yhtään inhimillistä tunnetta sielussaan? Tai koko sielua...
Todells hyvä dokumentti, katsokaa ihmeessä!
The invention of lying ja Derek jos nyt sattuu olemaan vielä katsomatta.