Onko Netflixissä enää mitään hyvää katsottavaa`?
Kaikki sarjat ja leffat tuntuu olevan sitä samaa tusinatavaraa.
Kommentit (350)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Queen's Gambit ja Ratched voivat olla hyviä sarjoja, mutta itse en ole saanut aloitettua niitä nyt, kun vaikuttavat estetiikaltaan niin kirkkaanvärisiltä ja täynnä silonaamaisia näyttelijöitä. Mulla on joku pimeän joulukuun blues, ja tekisi mieli katsoa vaan jotain "rupuisempia" sarjoja, joissa sataa vettä ja tarvotaan jossain savipellossa. Kuulostaa omituiselta, mutta sellanen piristää mua enemmän. :) Hyviä ankeilu-sarjaehdotuksia? Ei kuitenkaan nordic noiria, siihen olen kyllästynyt.
Katselin eilen norjalaisen elokuvan Hodejegerne (Headhunters) HBOlta, eikä se ollut nordic noiria, mutta yllättävän outo silti. Juoni vaikutti aivan sekavalta, kunnes lopussa yllätyin miten monimutkainen se olikaan. Ja ankeutta tarjosi mm. tyyppi, joka upottauduttuaan ihmeellisen soosimaiseen ulkovessajätteeseen seikkailu ympäriinsä tosi pitkään ka kan peitossa.
Ainoa pieni miinus siitä, että pahista esittänyttä Nikolaj Koster-Waldauta ei näkynyt läheskään tarpeeksi.
Heh, kiitos vinkistä! Kuulostaa "hyvältä", siis se soosimainen ulkovessajäte ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei, kertokaa mullekin joku hyvä sarja. Aiemmin oli tosi paljon hyviä sarjoja esim. The Spy, Messiah, Kalifaatti, Sinners ja Dirty John.
En ole pitkiin aikoihin löytänyt mitään hyvää sarjaa. Suositelkaa joku koukuttava sarja em. genressä.
Blacklist jäi kesken, en tykännyt. Oli sekava ja epäuskottava.Netflixissä oli joskus sellainen sarja kuin The Fall, joka oli hyvä. Sons of Anarchy on viihdyttävä, samoin Outlanderin pari ekaa kautta. Broadchurch on varmaa brittilaatua.
Outlander oli kans hyvä ja alkoi lupaavasti, mutta on malliesimerkki siitä miten venyttämällä pilattiin koko homma.
Viimeinen jakso oli niin outo että olisi saanut jäädä katsomatta.
Ei kai outlander vielä ole loppunut?
Ratched oli ainakin ihan huippu. Myös Rahapaja ja ylipäänsä monetkin espanjankieliset sarjat. Crown tietty myös.
Ei todellakaan. Monesta kirjasta vielä sarja tekemättä. Ja yksi kirja on vielä tekeillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei, kertokaa mullekin joku hyvä sarja. Aiemmin oli tosi paljon hyviä sarjoja esim. The Spy, Messiah, Kalifaatti, Sinners ja Dirty John.
En ole pitkiin aikoihin löytänyt mitään hyvää sarjaa. Suositelkaa joku koukuttava sarja em. genressä.
Blacklist jäi kesken, en tykännyt. Oli sekava ja epäuskottava.Netflixissä oli joskus sellainen sarja kuin The Fall, joka oli hyvä. Sons of Anarchy on viihdyttävä, samoin Outlanderin pari ekaa kautta. Broadchurch on varmaa brittilaatua.
Outlander oli kans hyvä ja alkoi lupaavasti, mutta on malliesimerkki siitä miten venyttämällä pilattiin koko homma.
Viimeinen jakso oli niin outo että olisi saanut jäädä katsomatta.
Ei kai outlander vielä ole loppunut?
Yllättäen tykkäsin Netflixin venäläisesta scifistä Better than us. Pyrin nykyisin katsomaan ei- amerikkalaisia ohjelmia. Jotenkin olen saanut jenkkimeinigistä tarpeekseni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
K-dramat.
Upeaa viihdettä. Seksikohtauksia ei ole tullut vastaan ainoatakaan. Olen kymmenkunta katsellut.
Miinuksena voisi mainita erittäin selvät tuotesijoittelut (Subway) ja joidenkin sarjojen kohdalla soundtrackit
Netflixistä löytyyJoskus kaipaisi näihin vähän kuumempia kohtauksia. Ei mitään panemista mutta edes kunnon suudelmia.
Kunnon panemista vastaan minulla ei ole mitään, ja esim. Banshee on juuri siksi niin hyvä, että siinä on kiinnitetty huomiota siihen, ettei se paneminenkaan aina ole samanlaista, tyyliin Strike Back, jossa joka jaksossa on sama 10 sekunnin suoritus. On se ihme, miten huono kestävyys noilla erikoismiehillä on.
Vierailija kirjoitti:
K-dramat.
Upeaa viihdettä. Seksikohtauksia ei ole tullut vastaan ainoatakaan. Olen kymmenkunta katsellut.
Miinuksena voisi mainita erittäin selvät tuotesijoittelut (Subway) ja joidenkin sarjojen kohdalla soundtrackit
Netflixistä löytyy
Minusta se tuotesijoittelu on ihan hulvatonta. Samoin tuotemerkkien piilotteluyritykset, jos kyseinen merkki ei ole yhteistyökumppaneiden joukossa.
Netflixistä brittihelmi it-crowd 👍
Queens Gambit on hyvä!
Areenassa myös kaikenkarvaiset ystäväni on hyvä.
Ärsyttää tuo, että on pakko mainita melkein joka sarjasta ne tuotantokaudet, jotka ovat katsomisen arvoisia. Miten vaikeaa on tehdä tasalaatuinen sarja?
Klassinen esimerkki Game of Thrones: eka kausi hidasta ja puiseva, ei jaksanut pikakelaamatta katsoa, toisella kaudella lähtee vasta käyntiin, kunnes lässähtää viimeisellä kaudella oudoksi lohikäärmefetissiksi. Oliko viimeisessä kaudessa mitään hyvää, ehkä lukuunottamatta Jaimen ja Cersein suloista kuolemaa?
171 tiedoksesi, että GOT:n eka kausi oli suoraan kirjasta, toiselta kaudelta lähtien ruvettiin pikkuhiljaa tekemään joitain täysin poikkeavia juonisepityksiä, jotkut kuviot taas pysyivät täysin samoina... Sarjan vihoviimeinen jakso oli kyllä pannukakku, varsinainen vesitys. Ja kyllä kirjasarja on vielä paljon mielenkiintoisempi, kuin tv-sarja. Ja on todella suuri harmi, ettei viimeisiä kirjoja ole vieläkään kirjoitettu valmiiksi, kirjailijalla kun ikää piisaa jo huolestuttavasti...
American Murder... family next door tai joku vastaava 😱
Tosi hyvä rikosdokumentti.
Paras sarja ehdottomasti Narcos mexico...
Felix 😍 ja ihanan karmiva mindhunters.
Sinner myös todella jees 😊✌️
lässynlässyn sarjoista litlle big lies oli hyvä kieltämättä.
Niin ka yle areenassa dokkari jääkiekkoiliasta ( sori en muista nimeä) Mut jos tykkäät rankoista, surullisista aiheista niin tämä on todellakin sitä 🥺
Meillä on katsottu pari ranskalaista sarjaa Netflixistä. Suosittelen siis Lupin ja Marseille sarjoja.
Ranskalaisista Le Chalet -alppimaja on hyvä!
Itse pidän netflixistä taukoa ja vaihdoin viaplayhin. Tykkään toiminnallisista sarjoista ja viaplayssa paljon poliisi/FBI, rikossarjoja 👍
Riippuu millaisista sarjoista tykkää mutta itse olen pitäny Amerikan horror storystä, stranger thingsistä, umbrella academystä, narcosista... jos amerikkalaisesta komediasta tykkää niin itse suosittelisin brooklyn 99, crazy ex-girlfriend, the good place
Leffoissa yllätti positiivisesti Split, jonka aluksi meinasin jättää kesken, mutta sitten tempaisi mukaansa. Ihan huikea pääosan esittäjän roolityö henkilöstä, jolla kropassaan useita persoonia. Naispääosaa esittää sama hlö kuin Mustassa Kuningattaressa. Suositus tälle!
Vierailija kirjoitti:
Leffoissa yllätti positiivisesti Split, jonka aluksi meinasin jättää kesken, mutta sitten tempaisi mukaansa. Ihan huikea pääosan esittäjän roolityö henkilöstä, jolla kropassaan useita persoonia. Naispääosaa esittää sama hlö kuin Mustassa Kuningattaressa. Suositus tälle!
Jatkan vielä, kun nyt selvisi, että tämä on itsenäinen jatko-osa toiselle huippuleffalle Unbreakable ja näiden kolmas päätösleffa on Glass. Täytyypä tänään katsastaa tuo kolmaskin. Kaksi ekaa on psykologisia jännäreitä, joista pidän, joten odotukset korkealla tähän kolmanteenkin.
”Glass on vuonna 2019 ensi-iltansa saanut yhdysvaltalainen psykologinen jännityselokuva, jonka on ohjannut M. Night Shyamalan. Se on jatko-osa elokuville Unbreakable – särkymätön ja Split, joiden päähenkilöt David Dunn ja Kevin Wendell Crumb kohtaavat ja synnyttävät konfliktin. ”
Vanha brittiklassikko Peep Show. Naurattaa mua aina. Netflixissä on nyt 3 kautta, mutta sarjaa on näköjään tehty 9 kautta! Viimeisin vuodelta 2015. En ole koskaan noita myöhäisempiä kausia edes nähnyt, mistäköhän ne sais ongittua..