Onko Netflixissä enää mitään hyvää katsottavaa`?
Kaikki sarjat ja leffat tuntuu olevan sitä samaa tusinatavaraa.
Kommentit (350)
HBO Nordicista löytyy Succession, aivan mielettömän hyvä sarja! Saattaa alkuun vaikuttaa tosi sellaiselta house of cards -meiningiltä, mutta on kuitenkin myös hauska ja parodioi juuri tällaisia edellämainitun sarjan tyyppisiä piirejä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sellainen vinkki kaikille, kun vaihtaa netflixissä käyttökieleksi englannin niin tulee esiin sarjoja ja leffoja joita ei suomiasetuksella näy. Näissä ei ole suomenkielistä tekstitystä mutta enkkutekstit on. Itse katselen tuolta pääasiassa korealaisia sarjoja, ja tällä konstilla tulee näkyviin lisää varmaan kymmeniä näitä sarjoja.
Eikö muka edes haulla löydy? Vaikea uskoa. Etusivulla varmaan voi ilmestyä uusia sarjoja mutta veikkaan että kyllä ne haulla löydettävissä vaikka kielenä suomi.
Kokeilin, suomiasetuksella tulee sarjan banneri näkyy mutta ei jaksoja, joko tulee ”lisää samankaltaisia” ehdotuksia siihen missä pitäisi näkyä jaksolista tai siinä pyörii loputtomiin se latauskuvake. Enkkuasetuksilla tulee jaksot näkyviin ja voi katsoa normaalisti.
Aina voi siirtyä amerikan netflixin asiakkaaksi. Paljon parempi tarjonta.
Katso korealaisia sarjoja, ns. K-draamaa. Ovat ihan erilaisia kuin Hollywood tekeleet.
Minäkin katson tällä hetkellä Ritaa, tykkään tosi paljon 😁👍 Lisäksi suosittelen How to sell drugs online (fast) ja White Lines.
Vierailija kirjoitti:
Helena77 kirjoitti:
Crash in the landing (korealainen). Todella hyvä.
Crash landing on you tarkoitat varmaan
Joo :) Kiireessä tuli kirjoitusvirhe.
Helena77 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helena77 kirjoitti:
Crash in the landing (korealainen). Todella hyvä.
Crash landing on you tarkoitat varmaan
Joo :) Kiireessä tuli kirjoitusvirhe.
Ei se mitään. Se on hyvä kyllä, ja Hyun Bin on 😍
Viimeksi katsoin itse Netflixiltä The Good Placen ja tykkäsin. Komedia/draama lajina ja jakson kesto noin 20 minuuttia. Minusta sarja vaan parani edetessään. Valitettavasti sarjan neljännen ja viimeisen kauden jaksot ei ole vielä saatavissa Suomen Netflixissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Trailer park boys
Paras komedia ikinä.
Netflixissä on myös IT Crowd, joka on ihan oikeasti yksi parhaita komedioita ikinä.
Täytyypä tsekata! T. TPB-fani
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kai katsoit jo Queen's Gambitin? Paras sarja mitä olen nähnyt pitkään aikaan. Koskettava, älykäs, hyvin näytelty ja ylipäänsä tosi laadukas, ihan saamansa hypen arvoinen.
Muuten hyvä, mutta viimeisen jakson saa jättää katsomatta.
Eikai kukaan nyt jätä sarjaa kesken :D Varsinkaan jos joku vauva-palstalla kehottaa tekemään niin. Sun mielestä huono jakso, ei välttämättä muiden.
Vierailija kirjoitti:
Miten tämän teet jos olet Suomessa? Netflixissä VPN esto ja tunnistaa että olet Suomessa. Pienellä kikkailulla voi saada jenkkien tarjonnan VPNllä esiin mutta vaikeaa on jo toimii vain satunnaisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten tämän teet jos olet Suomessa? Netflixissä VPN esto ja tunnistaa että olet Suomessa. Pienellä kikkailulla voi saada jenkkien tarjonnan VPNllä esiin mutta vaikeaa on jo toimii vain satunnaisesti.
Lisäksi todennäköisesti vaaditaan amerikkalainen luottokortti ja laskutusosoite. Ainakin Amazon Prime vaatii jos yrittää olla "amerikkalainen asiakas"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kai katsoit jo Queen's Gambitin? Paras sarja mitä olen nähnyt pitkään aikaan. Koskettava, älykäs, hyvin näytelty ja ylipäänsä tosi laadukas, ihan saamansa hypen arvoinen.
Eikai kukaan nyt jätä sarjaa kesken :D Varsinkaan jos joku vauva-palstalla kehottaa tekemään niin. Sun mielestä huono jakso, ei välttämättä muiden.
Huoh! Se viimeinen jakso tapahtuu ?pääosin itänaapurissa. Aika huomattavaa valkopesua. Tätä näkee elokuvissa/sarjoissa nykyään aika paljon (Blacklist, OA yms. yms.), varmasti jo osiltaan omalla painollaan. Koska Kiina harrastaa tätä paljon, niin itänaapurin toiminta ei tunnu niin isolta. Joku aika sitten nämä näkyi siinä, että lopputeksteissä oli hyvin monta nimeä, jotka viittasivat tiettyyn maahan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huoh! Se viimeinen jakso tapahtuu ?pääosin itänaapurissa. Aika huomattavaa valkopesua. Tätä näkee elokuvissa/sarjoissa nykyään aika paljon (Blacklist, OA yms. yms.), varmasti jo osiltaan omalla painollaan. Koska Kiina harrastaa tätä paljon, niin itänaapurin toiminta ei tunnu niin isolta. Joku aika sitten nämä näkyi siinä, että lopputeksteissä oli hyvin monta nimeä, jotka viittasivat tiettyyn maahan.
Foliohattu päähän NYT!
Scifisarja Orphan Black Netflixistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Foliohattu päähän NYT!
Totta kai p*tintrolli iski jälleen!
Mulla liikaakin katsottavaa, ihan ahdistukseen saakka kun listaa en saa yhtään karsittua. Tällä hetkellä 31 sarjaa/dokkaria/leffaa listalla. Pisimmät sarjat 8 kautta pitkiä eli tällä menolla katson noita vielä vuonna 2022 + siihen päälle jatkuvasti uudet sarjat mitä tulee.
Ihmettelen, ettei kukaan ole vielä maininnut Glow:ta. Se on ollut ehkä parasta ja viihdyttävintä mitä oon Netflixistä tähän mennessä katsonut.
Muita suosikkeja on ollut Mindhunter, Rahapaja (tosin mun mies ei tykännyt siitä, alku oli kuulemma hyvä mutta lässähti nopeasti, eikä pitänyt useimmista hahmoista), Black Mirror (yhtä hyvä kun Glow!), elokuva Ei mikään helppo mies, ja minisarja When They See Us.
Epäuskottava ja Näpit irti kissoista oli ihan OK. You:ta katsoin ekan kauden, se oli ihan OK, mutta riittää mulle.
Sen sijaan tuo Dead To Me ei pudonnut mulle yhtään. Katoin kolme jaksoa ja lopetin. Posen kanssa on käymässä samoin, vaikka siltä sarjalta odotin paljon.