Miten miehesi käyttäytyy kun sinulla on kuukautiset?
Mun mies alkaa hihittelemään kun huomaa siteen kääreen roskiksessa. Joka kiukun puuskasta kysyy onko kuukautiset. Käy sörkkimässä haaroja,jotta tuntee onko siellä sidettä. Muuten ei juurikaan lähentele ja mielestäni on nöyryyttävää ja typerää että seuraa mua kotona käsi ojossa jotta saa kokeiltua.
Alkaa myös armoton vonkuminen ja valittaminen kun en ota suihin ja pitää olla taas viikko ilman seksiä(välillä kyllä joutuu muutenkin olemaan).
Onko miehille ominaista käyttäytymistä vai silkkaa lapsellisuutta ja nuijamaisuutta aikuiselta mieheltä?
Kommentit (60)
Sun mies on hassu :D Kunpa itsellänikin olisi tommonen mies <3
Mitä ihmettä ap? Sulla on käynyt huono tuuri parinvalinnassa. Mun mies kysyy, onko kipuja. Jos olisi, se silittelisi mun mahaa. Aika neutraalisti se suhtautuu. Tietenkin kumpaakin harmittaa, ettei ole yhdyntää viikkoon, mutta ei sitä joka päivä tarvitse puida.
Mun mies käyttäytyy kyllä ihan normaalisti, ilman hihittelyjä ja ranskalaista aksenttia. Hieroo alaselkää tai vatsaa, tuo lämpökääreen/särkylääkkeen yms.
Voi.. jos voisin vaihtaa paikkaa. Minä haluan seksiä ihan sairaasti kun on menkat. Mutta minun miehellänipä on verifobia.. eli ei mitään toivoa. Edes suuseksiä ei saa vaikka käytän kuppia :( Voisi hyvin nuolla vaikka yhdyntäähän eniten haluaisin tietysti. Fantasioin seksistä veriperverssin kanssa..
Roikkuu jatkuvasti reidessä syliotteella ja nylkyttää.
Noloa vieraiden aikana...
[quote author="Vierailija" time="11.04.2014 klo 14:1Pieni ohis, mutta joo... Ei tuo ole normaalia, ellei miehesi sitten ole joku 16-18 -vuotias.
[/quote]
Mun 16-v poikaystävä ottaa kyllä mun menkat hyvin :D Yleensä on ostanut jo valmiiksi jäätelöä, suklaata yms ja muistuttelee särkylääkkeistä, kun mun menkat on sellaiset, että pystyn vain kyyhöttämään yhdessä asennossa kivuissani, yleensä katsotaan leffoja niinä päivinä. Turpaan melkein tulis, jos alkais hihittelemään ja tonkimaan roskia :Dd En kannata väkivaltaa, mutta joku raja sentään. t. 16v, seurusteltu 3v
Tuo särkylääkettä ja suklaata ja keittää mulle teetä. :)
[quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 16:58"]kyllä näitä juttuja lukiessa huomaa miten meitä ihmisiä on niin moneen junaan. Vai että oikein isä ostaa tyttären tampoonit, tai vaimon siteet? No huh huh! kaikenlaisia sitä kessellämme on! Eikö tuo ole jokaisen omaan henkilökohtaisen hygienian hoitoon kuuluva asia? Ostaako äiti vielä teinipojan kortsutkin? Tai isä teinitytön ehkäisypillerit tai kierukan? Kas kun ei asenna paikalleenkn? Ai miehelle pitää oikein kertoa että kohta mulla on kuukautiset? Kas kun ette pidä sukujuhlianne sen kunniaksi ja aseta veristä sidettä olohuoneen seinälle kehystettynä, varmaan jossain päin maailmaa alkuasukkaat edelleen juhlii niitä just noin.
[/quote]
kyllä mun isä on ostanu mulle siteitä, tamponeja ja e-pillereitä. Big deal?
Ihan kuten muulloinkin. Hakee siteita jos niitä tarvitaan, oppinut jo millaisia käytän. Harvemmin mitenkään mainostelen että mulla on menkat, kyllä mies sen huomaa kun sidepaketti on tullut pesukoneen päälle.
Minä en ilmoita menkoista ollenkaan. Ja mieheni ei ole niistä moksiskaan. Seksiä harrastetaan ihan normaalisti kuukautistenki aikaan.
[quote author="Vierailija" time="11.04.2014 klo 15:05"]
Ettekö osaa kirjoittaa sanaa "tamponi"?
[/quote]
Tamppooni
[quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 16:58"]kyllä näitä juttuja lukiessa huomaa miten meitä ihmisiä on niin moneen junaan. Vai että oikein isä ostaa tyttären tampoonit, tai vaimon siteet? No huh huh! kaikenlaisia sitä kessellämme on! Eikö tuo ole jokaisen omaan henkilökohtaisen hygienian hoitoon kuuluva asia? Ostaako äiti vielä teinipojan kortsutkin? Tai isä teinitytön ehkäisypillerit tai kierukan? Kas kun ei asenna paikalleenkn? Ai miehelle pitää oikein kertoa että kohta mulla on kuukautiset? Kas kun ette pidä sukujuhlianne sen kunniaksi ja aseta veristä sidettä olohuoneen seinälle kehystettynä, varmaan jossain päin maailmaa alkuasukkaat edelleen juhlii niitä just noin.
[/quote]
voiko sunlaisia naisia vielä olla olemassa 2014? Oot jämähtänyt johonkin 20-luvulle juttuinesi. Mitä jos sulla on joskus siteet loppu kun alkaa menkat, niin veri valuen pitkin reisiä lähdet kauppaan? Minä ainakin käsken miehen kauppaan siinä vaiheessa ja tottakai hakee. Hakisin minäkin miehelle paskapaperia jos paskattaa ja paperi loppu.
Onko sun mies ulkomaalainen? Joskus kuulin vastaavaa ja mies oli jostain eri kulttuurista.
Mun mies tietää kuukautisista ja kierrosta, imettämisestäkin jopa enemmän kuin minä. Ja meillä ei ole lapsia. Kysyi ihan alussa aivan kasuaalisti, kun vasta tutustuttiin, että onko mulla menkat, kun junnasin seksin kanssa. Kun on menkat, niin nukun silloinkin miehen lähellä, jos mahaan sattuu, koska se tuntuu helpottavan. Tuo on kyllä ymmärtäväinen kaikkien tuonkaltaisten asioiden suhteen ja hyväksyy ulkonäössäkin "virheet", kuten selluliitin ja jos en ehdi ajella karvoja ym.
[quote author="Vierailija" time="11.04.2014 klo 14:14"]:DD Ei oo totta! Itse varmaan pamauttaisin tuota nokille, jos tulisi sörkkimään ja hihittelemään. Itse vain ilmoitan, että menkat alko ja päivät jatkuu normaalisti. Tätäkään ei tarvitsisi tehdä, mutta on inhottavaa kieltäytyä seksistä, jos toista haluttaakin spontaanisti. Joskus saatan yllättää miehen suihinotolla. Harmi vain, että mieheni aikaisemmat kumppanit ovat pitäneet suihinottoa ällöttävänä ja naista alentavana, joten miehenikään ei oikein osaa nauttia niistä. Vielä vähemmän kuukautisten aikaan, kun pienessä mielessään kokee minun kokevan asian velvollisuudeksi. Ja tämä ei pidä paikkansa, joskus on vain kiva yllättää toinen.
Pieni ohis, mutta joo... Ei tuo ole normaalia, ellei miehesi sitten ole joku 16-18 -vuotias.
[/quote]
No kyllä 16-18 vuotiaatkin on kypsempiä kuin ap.n mies. 7-10 vuotias pikkuveljeni käyttäytyi noin.
Mulla ei koskaan oo ollut sellaista poikakaveria, joka olisi halunnut harrastaa yhdyntää mun menkkojen aikaan. Tosin ei mulla oo kovin suuri otantakaan, mutta mietin, miten yleistä mahtaa olla että mies haluaa veristä pimpsaa.
Mutta itse kysymykseen: se kysyy onko menkat ja aika usein itsekin huomaa. Sitten se olettaa saavansa suu- ja käsihoitoa sinä aikana ja on joskus melkein enemmän mun kimpussa kuin normaalisti, mikä vähän ärsyttää mua, koska itse oon luonnollisesti kiinnostuneempi seksistä silloin kun itse olen "käyttökunnossa". Siteitä ja tamponeja sen ei tartte ostaa, koska käytän kuukuppia. Joskus mies hieroo mun mahaa, jos turvottaa kovasti, mutta ei keitä teetä eikä osta suklaata. Olen yleensä suht normaali menkkojen aikaankin, joskus PMS vaivaa etukäteen.
[quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 16:51"]
Mitä ihmettä ap? Sulla on käynyt huono tuuri parinvalinnassa. Mun mies kysyy, onko kipuja. Jos olisi, se silittelisi mun mahaa. Aika neutraalisti se suhtautuu. Tietenkin kumpaakin harmittaa, ettei ole yhdyntää viikkoon, mutta ei sitä joka päivä tarvitse puida.
[/quote]
Jos se harmittaa, niin miksi ette yhdy? Itse harrastan seksiä kuukautisten aikana ihan normaalisti.
Sillä on mensu fetissi..ei kai uutta nykyajan naisille..missä kivikaudel te elätte??
Käyttäytyy aivan normaalisti muuten paitsi ettei tee aloitetta seksiin. Plus jos mulla on kipuja (harvoin on) ja mainitsen niistä, hellittelee ja paijaa.
Hakee pyyhkeen ennen seksiä. Huuhtoisi vielä veret pois siitä jälkikäteen, niin olisi täydellistä. Mutta ei minua haittaa kuurata pyyhettä itse, kun mies nuoleekin minua sen päällä menkkojen aikaan.