Miten miehesi käyttäytyy kun sinulla on kuukautiset?
Mun mies alkaa hihittelemään kun huomaa siteen kääreen roskiksessa. Joka kiukun puuskasta kysyy onko kuukautiset. Käy sörkkimässä haaroja,jotta tuntee onko siellä sidettä. Muuten ei juurikaan lähentele ja mielestäni on nöyryyttävää ja typerää että seuraa mua kotona käsi ojossa jotta saa kokeiltua.
Alkaa myös armoton vonkuminen ja valittaminen kun en ota suihin ja pitää olla taas viikko ilman seksiä(välillä kyllä joutuu muutenkin olemaan).
Onko miehille ominaista käyttäytymistä vai silkkaa lapsellisuutta ja nuijamaisuutta aikuiselta mieheltä?
Kommentit (60)
Menee ihan sekaisin, alkaa puhua norjaa ranskalaisella aksentilla ja katsoo vanhoja mykkäfilmejä lattialla alasti hullun kiilto silmissään.
Jos mulla ois samanlainen mies ku ap:lla, niin pistäisin kävelemään ja kasvamaan. Mitenköhän tuommoinen mies suhtautuis keskenmenoon, lapsivesiin ja synnytyseritteisiin? Kaikki nämä kokenut ja mies ollut tukena, lapsivesipyykinkin siivosi sängystä ja pyykkäsi sillä välin, kun minä olin esikoisen kanssa sairaalassa.
[quote author="Vierailija" time="11.04.2014 klo 14:32"][quote author="Vierailija" time="11.04.2014 klo 14:30"]
[quote author="Vierailija" time="11.04.2014 klo 14:21"][quote author="Vierailija" time="11.04.2014 klo 14:18"]
[quote author="Vierailija" time="11.04.2014 klo 14:11"]No meillä oli aluksi molemmin puolin hieman vaivaannuttavaa puhua menkoista, koitin piilottaa tamppoonit ja niiden kääreet roskikseen aina mahdollisimman hyvin aluksi. Mies ei ollut aiemmin hirveästi törmännyt kuukautisiin, korkeintaan äitinsä siteitä/tampooneita nähnyt roskiksessa joten ei oikein tiennyt miten suhtautua, olemme aika nuoria vielä.
Nykyään puhumme ihan avoimesti ja kerron milloin menkat ovat tulossa, ja mieskin suhtautuu ihan hyvin. Mies silittelee ja pussailee, hieroo mahaa jos siihen koskee.
Koskaan ei ole vielä tampooneita kaupasta mulle hakenut, yleensä hankin niitä varastoon että niitä riittää seuraavallekin kerroille, tämä voisi olla miehelle vaikea paikka lähteä ekaa kertaa ostamaan :D
Nyt ollaan molemmat opittu että se on ihan normaalia eikä mun kannata hävetä :)
Pelottaa kyllä aina että entä jos yöllä tuleekin läpi..
[/quote]
Miksi alapeukku??
[/quote]
Tuo siteiden piilottaminen on jo aika sairasta. Miehesi vaikuttaa todella estoiselta.
[/quote]
Niin ja lopussa kerroin ettei meillä ole enää mitään ongelmaa asian kanssa?
[/quote]
Joo, mutta on outoa, että on edes ollut ongelma. Kuukautiset ovat täysin normaali asia.
[/quote]
No ei miehelle jolla ei ole kokemusta naisista..
Mun mies on pikkasen pettynyt, kun vauvaa kuitenkin yritetään, mutta muuten ok. Ja seksiä meillä on ihan normaalisti eli päivittäin.
[quote author="Vierailija" time="11.04.2014 klo 14:32"]
[quote author="Vierailija" time="11.04.2014 klo 14:30"]
[quote author="Vierailija" time="11.04.2014 klo 14:21"][quote author="Vierailija" time="11.04.2014 klo 14:18"]
[quote author="Vierailija" time="11.04.2014 klo 14:11"]No meillä oli aluksi molemmin puolin hieman vaivaannuttavaa puhua menkoista, koitin piilottaa tamppoonit ja niiden kääreet roskikseen aina mahdollisimman hyvin aluksi. Mies ei ollut aiemmin hirveästi törmännyt kuukautisiin, korkeintaan äitinsä siteitä/tampooneita nähnyt roskiksessa joten ei oikein tiennyt miten suhtautua, olemme aika nuoria vielä.
Nykyään puhumme ihan avoimesti ja kerron milloin menkat ovat tulossa, ja mieskin suhtautuu ihan hyvin. Mies silittelee ja pussailee, hieroo mahaa jos siihen koskee.
Koskaan ei ole vielä tampooneita kaupasta mulle hakenut, yleensä hankin niitä varastoon että niitä riittää seuraavallekin kerroille, tämä voisi olla miehelle vaikea paikka lähteä ekaa kertaa ostamaan :D
[/quote]
Miksi alapeukku??
[/quote]
Tuo siteiden piilottaminen on jo aika sairasta. Miehesi vaikuttaa todella estoiselta.
[/quote]
[/quote]
Joo, mutta on outoa, että on edes ollut ongelma. Kuukautiset ovat täysin normaali asia.
[/quote]
Onhan se normaalia joo. Mutta ihmisiäkin on erilaisia. Itse olin nuorena myös kovin häveliäs kuukautisten ja muidenkin ruumiintoimintojen suhteen. Nykyään olen jo vapautunut ruumiini kahleista ja saatan vaikka pieraista kesken televisiokatselun.
Kaikki kun ei saa samanlaista kotikasvatusta lapsena. Niin ja en ole ensimmäisen kommentin kirjoittaja.
Ei morjens tota ap:n miestä..no varmaan jo edellisistä vastauksista tajusit että ihan normaali sun ukkos ei ole, ellei tässä tosiaan puhuta 15-vuotiaasta pojan koltiaisesta.
Mun mies ei kiinnitä mun menkkoihin mitään huomiota ellen itse mainitse asiaa. Yleensä kyllä kerron että nyt on se aika kuusta juurikin sen takia että ei odota mitään yllätyspanoa. Jos mulla on kipuja (usein on) pitää kainalossa ja hoitelee kotityöt, tuo siteet kaupasta ja suklaata samalla ;) ymmärtää jos/kun kiukuttaa normaalia enemmän, eikä todellakaan ikinä ole sanallakaan maininnut niistä käytetyistä siteistä vessan roskissa mitään. Näin mä oon ymmärtänyt että jokainen aikuinen mies toimii.
Oikeasti? Aikuisen oikeasti? Oletsä lapsen kanssa yhdessä, ap tai onko se kehari tai mielisairas? Jätä SSAP. Älä vaan jumaliste sille lapsia väännä, etenkään tyttäriä!
Ei käyttäydy oudosti, mutta hänellä on merkillinen herkkä hajuaisti. Noin kolme neljä päivää ennenkuin mun mensujen pitäisi alkaa, ilmoittaa mulle, että sulla on kohta ne. Sitten kun mulla on mensut, tiedustelee sattuuko mahaan. Tuo pyydettäessä siteitä kaupasta, ei sen kummempaa. Ei todellakaan valita seksin puutetta, kuukautiset on luonnollinen asia. Ja minulla ne on sotkevan runsaat.
Ja minun mieheni oli kokematon, kun 18 vuotta sitten tavattiin. Alussa hän oli vähän tietämätön, kyseli mahakivuista ja tamponeista (koot kummastuttivat), mutta ei käyttäytynyt kuin idiootti. Meillä on 13-v. tytär, ja hän pystyy isälleen sanomaan, että iskä tuo mulle suojia kaupasta.
En itse katseli ap tuollaista nöyryyttämistä. Ei ole tervepäistä touhua.
Ettekö osaa kirjoittaa sanaa "tamponi"?
Tässä on kyllä loistavasti laadiskeltu provo! Ojennan mitalin ja suosittelen ap:lle kirjallista uraa.
[quote author="Vierailija" time="11.04.2014 klo 15:05"]
Tässä on kyllä loistavasti laadiskeltu provo! Ojennan mitalin ja suosittelen ap:lle kirjallista uraa.
[/quote]
Höh. Vaikka olisikin provo, niin mielestäni hyvä aihe. Jotkut miehet eivät oikeasti osaa suhtautua kuukautisiin normaalisti. Tietty tämä ketju ei ole antanut yhtään vinkkiä, miten tilanne saataisiin ratkeamaan. Paitsi tuo yksi älykkö, joka käski juosta karkuun ja olemaan lisääntymättä.
Oma vinkkini olisi muuten, että istuisi alas ja keskustelisi miehen kanssa. Kysyisin, että miksi tekee niin ja kertoisin, että se on todella loukkaavaa, nöyryyttävää ja äärimmäisen hämmentävää. Pyytäisin myös lopettamaan sen ja kertoisin kuukautisista enemmän. Emme elä enää Vanhan testamentin aikoja, jolloin kuukautiset olivat kauhistus ja naisen kuului mennä metsään paheensa kanssa.
[quote author="Vierailija" time="11.04.2014 klo 14:17"]
Minäkin joskus seurustelin ap.n miestä vastaavan ihmisen kanssa. "Hyi eikö oo likanen olo! Hyi et varmana nuku samassa sängyssä hyi hyi!". Ja itsellensä ei saanut mainita jos heräsi kuset housussa baari illan jälkeen.
[/quote]
Eikä! :D
[/quote]
Miksi alapeukku??
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Huvittavaa, miten alapeukkujen syytä jaksetaan tivata keskustelusta toiseen. Mitä väliä? :D Toiset tykkää, toiset ei. Deal with it.
Asiasta sitten: oma aviomies suhtautuu ihan neutraalisti menkkoihin. Seksiä meillä ei harrasteta niiden aikana, mutta muuta mukavaa kyllä. Tulevat ja menevät, sillä siisti.
*88*
[quote author="Vierailija" time="11.04.2014 klo 15:05"]Tässä on kyllä loistavasti laadiskeltu provo! Ojennan mitalin ja suosittelen ap:lle kirjallista uraa.
[/quote]
No, jotkut miehet ovat oikeasti ihan hukassa miten suhtautua menkkoihin.
Exäni (yhdessä 8 vuotta) mielestä kuukautiset olivat todella kuvottava asia. Hänen vastauksensa siihen jos sanoin ettei voida harrastaa seksiä menkkojeni takia (sanomattakin selvää ettei se todellakaan olisi tullut hänen kanssaan kyseeseen) oli aina "Yök!". Ja sellainen inhonväristys siihen päälle.
Jos satuin ostamaan tamponeja yhteisellä kauppareissulla seurasi sama reaktio. Huvitin itseäni silloin tällöin muistuttamalla häntä, että arviolta 25%:lla naisista hänen ympärillään on parasta aikaa menkat menossa. Sai miesparan ihan paniikkiin. :D
Nykyinen mies ei suhtaudu mitenkään noin, hieroo selkääni tai vatsaani jos on kipuja. Haluaisi seksiäkin kanssani, mutta kun kuuntelin sen 8 vuotta miten oksettavia menkat on, en itse pysty seksiin niiden aikana. Joten annan suuseksiä miehelle menkkojen aikaan ja itse kärvistelen ilman, vaikka fyysisesti haluja olisi.
Miehet ja kuukautiset = yleisesti aika pässi yhdistelmä.
Mun eksäni jolla oli kaksi lasta ennestään ei edes tiennyt kuukautisten tarkoitusta, vaan väitti mulle pokkana et nimenomaan just silloin niiden aikana nainen tulee raskaaksi. Ikää herralla jo sen 30 vuotta, et ei ollut iästä kiinni.
Käy töissä ja ruokakin maistuu kuten muutenkin!! Ihan on oma itsensä :D
Voi hyvä luoja, kuolin nauruun monta kertaa tätä ketjua lukiessani.
Mikä siinä on, ettei miehet tajua menkoista mitään? Missä ne oli terveystiedon tunneilla? Eikö ne itse ole lukeneet biologia- tai tiedekirjoja? Mikä on vikana kun ei normaalit elintoiminnot kiinnosta? Itse naisena olen aina ottanut selvää jos en jotain tiedä ja miesten kehot on varhaisteini-iästä asti olleet tuttuja niin bilsan kirjojen sivuilta kuin myöhemmin itse katsomallakin... Uteliaisuus on normaalia, HYI ÄLLÖÖÖ SUSTA TULEE VERTA -pelleily ei.
Itse en tuollaista miestä katselisi päivääkään!
Ihmettelen (oli sitten provoja tai ei) kuinka jotkut naiset ovat miesten kanssa, jotka keskiaikaiseen tapaan pelkäävät naisen MYSTISTÄ, verta vuotavaa kehoa! (huom,sarkasmi)
Exäni ei käyttäytynyt mitenkään erikoisesti, haki kaupasta mukisematta tamponeja jos pyysin. Ainoa, ettei halunnut seksiä kun oli menkat. Ei se minua varsinaisesti haitannut. Joskus vuodon loppupäivinä jos itseä halutti.
Nykyinen mies on aivan ihana, silittelee ja hieroo oma-aloitteisesti, toisi vaikka kuun taivaalta jos se parantaisi oloani. Tietää naisen biologiasta perusasiat (kuten jokaisen aikuisen tulisikin) eikä järkyty mistään. Niin maanläheinen mies kuin olla ja voi. Ensimmäistä kertaa elämässäni voin olla ihan vaan ihminen jonkun seurassa. Kuukautisten aikaan meillä on seksiä, useimmiten miehen aloitteesta. Häntä ei sotku haittaa. Pyyhe vain alle ja menoksi ja sen jälkeen yhdessä suihkuun.
Toivon että jokainen nainen löytäisi tällaisen miehen.
:D :D :D kas kun ei ole jossain sketsisarjassa, kun mies kulkee vaimonsa perässä käsi ojossa että saisi kokeilla onko side haaroissa :D :D
Joskus seitsemännellä luokalla lapsellisimmat pojat kävi napsauttamassa tyttöjen rintaliivien olkaimia kun huomasivat että jollain on liivit...
Normaalisti. Tuo tampooneita jos on tarvetta yms. Seksiä on jos en ole kauhean kipeä.
Siis miksi olette viikon ilman seksiä? Meillä on seksiä kuukautisten aikanakin, vaikka mulla on runsaat menkat. En kestäisi olla viikkoa ilman joka kuukausi.
[/quote]
Miksi alapeukku??
[/quote]
[/quote]
[/quote]