Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Uuden miehen tapaileminen ja vanha fuckbuddy-suhde - teinkö väärin?

Vierailija
11.04.2014 |

Missä vaiheessa tapailua mielestänne pitää "alkaa uskolliseksi" tapailukumppania kohtaan?

Kyse on tilanteesta, jossa olen tapaillut uutta miestä vähän yli kuukauden. Olemme tavanneet vasta kuutisen kertaa, koska mies on kiireinen. Olen myös tulkinnut, ettei hän ole mitenkään hurjan ihastunut minuun koska yhteyttä pidetään niin harvakseltaan. Olemme siis aivan tutustumisvaiheessa, jossa ihan ystävyyspohjalta selvitellään millainen tyyppi toinen on. Yhden kerran olemme nukkuneet yhdessä koska miehellä oli töitä kotikaupungissani (hän asuu 60 kilometrin päässä), ja harrastimme tällöin seksiä.

Olen ollut muutaman vuoden säännöllisen epäsäännöllisessä fuckbuddy-suhteessa erääseen mieheen, ja tällä viikolla päädyin hänen kanssaan sänkyyn. Tämä ei ollut tapaamisemme tarkoitus eikä se varmastikaan ollut järkevää, mutta kyse ei nyt varsinaisesti ole siitä. Tapailemani miehen olen nähnyt viimeksi yli viikko sitten, eikä hän ole vielä edes ehdottanut seuraavaa tapaamista. Kyselee kuitenkin parin päivän välein tekstiviestillä mitä minulle kuuluu.

Tapailemani mies ei ole vielä ilmaissut halua seurusteluun. Emme ole puhuneet parisuhteista yhtään mitään, kunhan nyt treffailemme harvakseltaan. Seksiä on tosiaan harrastettu sen yhden kerran, mutta sekään ei tuntunut vievän asioita eteenpäin. En ole siis varma pitääkö mies minusta mitenkään erityisesti, enkä minäkään tietenkään tunne häntä kovin hyvin. Varovaisesti silti toivon että hiljalleen tästä ehkä voisikin kehittyä jotain.

Mitä mieltä siis olette siitä, että tässä vaiheessa tapailua menin sänkyyn toisen kanssa? En tietenkään koe pettäneeni tapailemaani miestä johon en ole millään lailla sitoutunut ja joka ei ole vihjaillutkaan haluavansa vakavampaa suhdetta ainakaan vielä, mutta olen ensimmäistä kertaa elämässäni tällaisessa tilanteessa ja en oikeasti tiedä olenko nyt tehnyt väärin vai en.

Fuckbuddy-suhteen katkaisin jo, se on ollut mielessäni jo aiemmin. Tämä mies oli myös sitä mieltä että aika aikansa kutakin ja hänkin alkaa etsiä uutta naista kunnon parisuhteeseen.

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäköhän tässä tapauksessa lopulta kävi? Alkoiko ap suhteeseen tapailemansa miehen kanssa ja kertoiko tapailuaikaisesta pettämisestään, ja jos, niin miten mies suhtautui?

Vierailija
42/43 |
11.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hankala kuvio. Olin vähän samanlaisessa tilanteessa äskettäin ja tulkitsin silloin niin, että uskollisuutta ei voi edellyttää ennen kuin siitä on puhuttu, ellei sitten suhde olisi ollut alusta saakka todella vakavalla pohjalla (kuulostaa siltö, ettei teillä ole ollut). Mistä sitä ikinä sitäpaitsi tietää mitä se toinen osapuoli touhuilee poissaollessaan...

Jos suhde jatkuu, on toki parempi hankkiutua eroon kaikista säädöistä. Et ole mun mielestä tehnyt varsinaisesti mitään väärin, vaikka harmaalla alueella liikutaankin. Jos suhde jatkuu, ei ole tarpeen mainita tuosta miehelle. Ei kuulu hänelle, mutta voi aiheuttaa turhaa kränää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
11.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos miehesi saa myöhemmin suhteessa ollessanne tietää, että kävit alkuaikoina tuolla nussintakaverillasi vielä, kolhaisee ja satuttaa se häntä syvältä. On kokemusta.

Kertoa siis ei ainakaan kannata myöhemminkään.