Testaa, kuinka täydellinen tyttöystävä olet
Kommentit (23)
Testasin ja olin vain 57%:n mielestä kelpo tyttöystävä. Tulos on mielestäni hyvä, en minäkään ottaisi ihan mitä vain jamppaa jos tilanne sellainen olisi. Olen jo 40 vuotias ja tiedän mistä tykkään ja mitä mieltä asioista olen, minun ei tarvitsekaan miellyttää kaikkia ja muuttua sen mukaan minkälainen mies on tai mitä hän haluaisi minun olevan. :)
63%. Olisi kyllä mielenkiintoista tietää mistä sai pisteitä ja mistä lähti pois
Olet 71 % täydellinen tyttöystävä!
Olen tosin sinkku.
42% Mutta onneksi en ole vuosiin ollutkaan enää mikään tyttöystävä vaan vaimo:)
Jaahas, tein testin kahdeksan kertaa ja tulokset olivat 44-57% välillä. Kysymykset vaihtuivat jonkun verran, mutta vastasin niinkuin ajattelin ja asia on. Kokeilkaapas muutkin uudestaan. ;-) t. 2
80% taisin saada bonuksia kun fanitan HIFKiä :D
82% Lähti lihansyöjyydellä, tupakoimattomuudella, asunnon omistamisella, kokoomuksella, armomurhan sallimisella, Jumalaan uskomattomuudella, HIFK & FCHongalla, yli 4K:n tuloilla, sinisillä silmillä.... ja mitäs muuta kysyttiinkään?
Kahdesti tein ja molemmilla kerroilla 55% Kyselyssä ei tosin ole vaihtoehtona esimerkiksi opiskelijaa, joten piti laittaa työtön.
Kaksi kertaa tein, kummallakin kerralla 48%
Jos tekee uudestaan testin, tulee eri kysymyksiä. Eli kysymyksistä riippuen olen 58-71%.
Ensin sain 48 ja tein uudestaan niin 63%...
olipa varsin typerä testi, luulin että oltaisi kysytty enemmän ulkonäköön ja arjen asioihin liittyviä hommia "tykkäätkö lapsista, tykkäätkö laittaa ruokaa, tykkäätkö toimintaleffoista" yms. Nyt kysyttiin jotain armomurhaa ja puoluekantaa. Alkoholikysymyskin oli ihan surkee kun vaihtoehdot oli vain "totta kai juon!" tai "en juo". No typeriä testeja on netti pullollaan.