Millaiseen kouluun haluaisit lapsesi?
Minä samanlaiseen kuin missä itse olin: seulasta sisään, täysi työrauha, hyvä opetus, häiriköinnistä rangaistus tai koulusta pois potkiminen.
Luen nykykoulujen tilanteesta epäuskon vallassa.
Kommentit (18)
Tavallinen koulu on hyvä. Yhteisö luo tunnelman ja turvallisuuden.
En halua lapsia. Mutta jos haluaisin niin sitten joku söpö pieni kyläkoulu. Tai painotettu jos on mielenkiintoa vaikka musiikkiin tms. Itsekin kävin ala-asteen kyläkoulussa, ei mikään kuoleva vaan ihan normi kokoiset n 15-20hlö luokat, yksi kutakin luokka-astetta ja uusi koulu silloin eikä söpö puinen. Vanhat puiset kyläkoulut ovat vaan idyllisen näköisiä.
En mihinkään. Opetan itse hänestä astronautin tai muun tieteilijän
Vierailija kirjoitti:
Tavallinen koulu on hyvä. Yhteisö luo tunnelman ja turvallisuuden.
Mitä sinulle tarkoittaa tavallinen?
Ma-mu kouluun please, inkluusio on tärkeää
SYK:n eliittikoulu. Halusin lapselleni mahdollisuuden opiskella akateemisen keskiluokan seurassa.
Sellaiset missä on kunnolliset luokkahuoneet
Sellaiseen kouluun, jossa on ainoastaan kanta suomalaisia eikä opeteta woketusta.
Vierailija kirjoitti:
SYK:n eliittikoulu. Halusin lapselleni mahdollisuuden opiskella akateemisen keskiluokan seurassa.
Olet nolo. Miksi et voi vain sanoa Syk.
Pitää olla metsää ja luontoa koulun pihalla (peli ja leikkialueiden lisäksi) ja lähiympäristössä, missä saa leikkiä ja temmeltää ja tutkia luontoa ja olla raittiissa ilmassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet nolo. Miksi et voi vain sanoa Syk.
Jos joku maalainen tms. ei tiedä kyseessä olevan eliittikoulu, jonne haetaan pääsykokeella.
Vierailija kirjoitti:
Sihteeriopistoon
Sun tytär voi tulla meille töihin kun on valmistunut sihteeriopistosta ;)
Sellainen jossa on hyvä henki ja motivoitunut ja fiksu poikalapsi saa loistaa. Ei siis mikään junttila jossa kiusataan lukevaa poikaa.. muttei tarvi olla "eliittikoulu".
Jossa on hyvät opettajat ja fiksut ja hyväkäytöksiset oppilaat
Parhaaseen, mutta sen nimeä ei saa sanoa täällä. Vihreä täti hehkutti sitä tänään ylellä.
Sen on pakko olla hyvä.
Se on it.....n. per... ulu