media vaatii taas persuilta sirkustemppuja
Kohta irtisanoudutaan rasismista A-studiossa toimittajan niin käskiessä.
Kommentit (14)
Vierailija kirjoitti:
muille se on ihan normikäyttäytymistä, ettei suolleta umpirasistisia kommentteja. Mutta persurotille se tuntuu olevan vaikaa
Teille vassukkanassukoille tuntuu olevan rasismia vain puheet, mutta tekojen tasolla te olette pahimpia rasisteja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
muille se on ihan normikäyttäytymistä, ettei suolleta umpirasistisia kommentteja. Mutta persurotille se tuntuu olevan vaikaa
Teille vassukkanassukoille tuntuu olevan rasismia vain puheet, mutta tekojen tasolla te olette pahimpia rasisteja.
Mistä päättelit, että olisin "vassukkanassukka". Kokoomusaktiivi olen.
Persut ne jaksaa itkeä mediasta. Yhy, hyy kun pitäisi olla sellainen totteleva media kuten itänaapurissa.
Vierailija kirjoitti:
Persut ne jaksaa itkeä mediasta. Yhy, hyy kun pitäisi olla sellainen totteleva media kuten itänaapurissa.
Hyvinhän se tottelee🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä päättelit, että olisin "vassukkanassukka". Kokoomusaktiivi olen.
Mielipiteet kuin vassarilla. Taidat olla väärässä puolueessa.
Pääsihän Jugoslaviakin eroon Titosta, niin miksi ei sitten persut eu-kurimuksesta?
Minä en irtisanoudu yhtään mistään. Olen KKK-kannattaja.
Persut hajoavat sisältä käsin, koska jokainen ajaa vain oman hillotolpan asioita.
Kuka oli se persu joka oli ihan maisteissa ja joutui ajelemaan taksilla töihin?
Friikkisirkus ainakin onnistuu. Partanaiseksi saadaan jopa EU-edustaja.
Persut voisi toimittaa euron bensaa kuten Mauri lupasi.
Se on jännä kuinka media on persuille niin paha asia. Suorastaan mörkö joka vainoaa vain persuja. Siis persujen mielestä media jahtaa vain persuja.
Vierailija kirjoitti:
Se on jännä kuinka media on persuille niin paha asia. Suorastaan mörkö joka vainoaa vain persuja. Siis persujen mielestä media jahtaa vain persuja.
No mitäpä sitä nyt demareiden asioista uutisoimaan,