Onko Anna Eriksson mielestäsi kaunis?
Anna on yks kauneimmista suomalaisnaisista :)
t: mies 29
Kommentit (62)
[quote author="Vierailija" time="17.04.2014 klo 17:40"]
Miksi anna eriksson teeskenteli ensin ruskeasilmäistä? En käsitä.
[/quote]Häh? Miten silmien värin voi teeskennellä?
Silmät ovat muuten aikas lähellä toisiaan mutta kyllä hän sievä on. Pieni ja lyhyt nainen varmaankin alta 160cm.
[quote author="Vierailija" time="10.04.2014 klo 11:56"]
Miksi pitää aina kommentoida "pantava".
Luulen, että tosi paikan tulle nämä "pantava"-kommentoijat eivät edes tietäisi missä heidän peniksensä sijaitsee (olisivat niin kauhuissaan ja penis olisi minimitilassaan).
Mutta on Anna Eriksson kaunis, sellaisella särmällä kivalla tavalla.
n43
[/quote]
Panisin ehdottomasti.
On ihan ok sellainen pikkunätti (oikea tai teko)blondi. Mutta erityisen kauniiksi en sanoisi. Mutta nämä ovat makuasioita.
Ei ole erityisen kaunis; muistutan hieman häntä ulkoisesti ja itse olen ruma. Muuten varmaan ihan mukava ihmisenä.
[quote author="Vierailija" time="18.04.2014 klo 14:20"]
Valaistus vaikuttaa siihen, miltä silmien väri vaikuttaa valokuvassa. Sana "teeskentely" vihjaa siihen, että kuvauksen kohde yrittäisi tahallaan näyttää olevansa jotain muuta kuin on. Siksi en vieläkään ymmärrä, tuo ensimmäinen kirjoittaja tuolla "teeskentelyllä" oikein mahtaa tarkoittaa. Onko A.E. esimerkiksi käyttänyt värillisiä piilolinssejä tai jotain?
[/quote]
Ihan uran alussa Annalla oli vaaleahkon siniset tai siniharmaat silmät. En tiedä mikä on oikea väri, mutta ne siniset näyttivät ainakin tosi luonnollisilta (ja kauniilta.)
On, ei oo mikään tusinakaunotar (toisin kuin esim Sofia Ruusila ja Tuksu) vaan omalaatuisen näköinen. Yksi suomen kauneimmista! :)
[quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 20:12"]
On, ei oo mikään tusinakaunotar (toisin kuin esim Sofia Ruusila ja Tuksu) vaan omalaatuisen näköinen. Yksi suomen kauneimmista! :)
[/quote]
Miten kukaan voi niputtaa Sofia Ruusilan ja Tuksun yhteen? Ylipäätään (tusina)kaunotar-sanaa ei voida käyttää Tuksun yhteydessä, joka on suttuinen, homssuinen ja epähygieninen, lähestulkoon pohjalle luisunut onneton ihminen.
Anna ois voinu pärjätä missikisoissa
t:mies 29
joo on aikaterävät kasvot nykyään