Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi miehet ovat aluksi ihastuneita muhun, sitten kun suhde syvenee alkavat irvailla ja halveksua

Vierailija
29.11.2020 |

Sitten kun pistän suhteen poikki niin nämä miehet "itkevät" perääni.

Mikä tällaiseen voi olla syynä?

Kommentit (243)

Vierailija
41/243 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helppoa. Olet kaunis muttet mukava

Vierailija
42/243 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska sinä viehätyt persoonallisuushäiriöisistä miehistä. Ne on tuollaisia. Etsi tervepäistä seuraa.

Niitä miehiä on todella paljon, itse olen kokenut vastaavaa kuin ap myös miehiltä joiden kanssa en edes ole seurustellut, riittää että ovat kuuluneet tuttavapiiriin. En ymmärrä irvailua, koen sitä kiusaamisena ja pyrin sitten välttämään heitä. En tiedä onko se heillä joku negaamistaktiikka mutta ei ole minuun toiminut se vielä kertaakaan. 

Eri

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/243 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yks vaihtoehto.

Että sun hyvännäköisyys antaa olettaa liikaa, ja miehet pettyy, kun sosiaalisesti ja muulta toiminnaltasi et ole niin tasokas.

Näin on käynyt mulle. Ihmiset hurmaantuu ensin, mutta pettyy sitten.

Ap, miten suosittu olet kaveripiirissäsi, naisten kanssa? Jos olet taitava sosiaalisesti, niin se jonkin verran vaikuttaa miehenkin kanssa.

Mutta jos olet tapaillut kuspäitä tai jännämiehiä, niin unohda mun teoria, sitten on niissä syy.

Vierailija
44/243 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Helppoa. Olet kaunis muttet mukava

Nämä ihmiset on nimenomaan liian kilttejä ja mukavia. Aina miellyttämässä ja ikinä ei vaadi mitään toiselta. Saa olla äijä vaikka minkälainen sontaläjä ja nämä naiset kohtelee kuin kuningasta.

Vierailija
45/243 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mistä te naiset kaikki nämä kusipäät haalitte? kannattaisiko katsoa sinne peiliin ja miettiä mikä menee niissä omissa miesvalinnoissa AINA vituilleen? 

Jos on mukava, mistä voi tietää, että suhteen edetessä muuttuu paskaksi?

T. Ei ap

Miehet on taitavia näyttelemään jotta saa persettä. Ihan luonnosta ja biologiasta se vitunhajunhimo kumpuaa.

Vierailija
46/243 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"nämä miehet "itkevät" perääni."

Kuinkas monta sinä olet jo dumpannut ja lempannut esim. tämän vuoden aikana?

Vierailija
47/243 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mistä te naiset kaikki nämä kusipäät haalitte? kannattaisiko katsoa sinne peiliin ja miettiä mikä menee niissä omissa miesvalinnoissa AINA vituilleen? 

T. Ei ap

Mukava on asia erikseen, tuollainen prinsessakohtelu että mies kehuu ulkonäköä ja älyä kertoo kaiken. En ymmärrä miksi jotkut naiset menee tuohon halpaan, itselläni alkaa välittömästi hälyytyskellot soida jos mies kehuu ja ylistää mua. Varsinkin kun tiedän etten ole mitenkään ihmeellinen.

Ja jos sama toistuu miesten kanssa, se tarkoittaa että teet itse saman virhevalinnan joka saamarin kerta. Olet siis kaikkea muuta kuin älykäs.

Vierailija
48/243 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos nyt jotain kerron itsestäni niin olen nätti, 3-kymppinen, lapseton ja melko varakas ainakin miehiini verrattuna. En siis ole rahamiesten perään. Tykkään myös itseäni vanhemmista miehistä ja sellaisten kanssa olen suhteissa ollutkin. En myöskään ole ulkonäkökeskeinen miesten suhteen, eli en tapaile myöskään mitään malleja tai muita yleisten ihanteiden mukaisia miehiä. Älyä pitää olla, samoin luonteen jämäkkyyttä ja miehekkyyttä.

Ap

Saatat liioitella tuota älykkyysvaatimustasi, koska tuollainen mies ei kuulosta kovin älykkäältä.

Mutta asiaan. Tapaat miehen, ihastutte. Hetken päästä miehen pinkit lasit karisee, ja hän huomaa mitä vikoja sinussaon, ja syyttää sinua siitä ettet täytäkään hänen vaatimuksiaan, vaikka aluksi vaikutit siltä. Tämähän on miehen oma vika, koska hänhän se piti pinkkejä laseja silmillään eikä tahtonut nähdä, mutta hän ei sitä näe. Eli tässä vaiheessa alkaa irvailu ja halveksunta. Sitten kun et tietenkään ala sellaista katselemaan, niin loukkaannutaan, koska sinun roolisi olisi pysyä vierellä, ja miehen mikä tahansa huomio sinua kohtaan pitäisi syleillen ottaa vastaan, koska et ollutkaan niin hyvä mitä annoit aluksi ymmärtää. 

Tällaiset ihmiset eivät siis hae kumppania itselleen, vaan jonkinnäköistä jatketta, jonka pitäisi telepaattisesti kyetä olemaan juuri sellainen mitä se toinen haluaa. Ei kuulosta kovin älykkäiden ihmisten toiminnalta. Minulle älykkyys on sitä että huomaa menneensä metsään, ja että pysrkii välttämään sitä seuraavalla kerralla.

Ei ne olekaan älykkäitä. Manipuloivia kyllä. Ne kertoo sinulle että ovat älykkäitä ja sinä kilttinä ja rehellisenä naisena uskot sen. Näin se toimi minulla ja jälkeenpäin olen nauranut itselleni, että minulle näköjään voi väittää mitä tahansa ja uskon, koska minut on kasvatettu itse siihen että pitää puhua aina totta. Niin tottakai kaikki muutkin on kasvatettu samoin :D Meni muutama vuosikymmen tajuta että näin ei ole.

Vierailija
49/243 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap et saa näiltä mammoilta sympatiaa. Haukkuja kyllä. On virhe mainita että on kaunis, se on kuin punainen vaate tällä palstalla.

Vierailija
50/243 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Ei ap

Mukava on asia erikseen, tuollainen prinsessakohtelu että mies kehuu ulkonäköä ja älyä kertoo kaiken. En ymmärrä miksi jotkut naiset menee tuohon halpaan, itselläni alkaa välittömästi hälyytyskellot soida jos mies kehuu ja ylistää mua. Varsinkin kun tiedän etten ole mitenkään ihmeellinen.

Ja jos sama toistuu miesten kanssa, se tarkoittaa että teet itse saman virhevalinnan joka saamarin kerta. Olet siis kaikkea muuta kuin älykäs.

Mies kehuu aina naisen älyä kun se tietää naisen olevan tekemässä tyhmää valintaa tai virhettä. Tämä ihan nyrkkisääntönä. Olet sitä mistä mies ei mainitse mitään. Tämä toisena sääntönä.

Vierailija
51/243 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap et saa näiltä mammoilta sympatiaa. Haukkuja kyllä. On virhe mainita että on kaunis, se on kuin punainen vaate tällä palstalla.

Puhu yksinäs. Kyllä saa sympatiaa.

Vierailija
52/243 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vituttaa sun väljyys.

Vierailija
53/243 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet tekemisissä narsissin kanssa, vaihda ihastuksesi niihin ketkä eivät aluksikaan kehu ja maanittele sinua.

Vierailija
54/243 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkossa pidä välimatkaa miehiin, jotka heti alkajaisiksi alkavat ylistää sinua. Nämä miehet eivät ole ihastuneita sinuun naisena ja persoonana. He ovat joko luoneet sinusta romanttisen haavekuvan tai yrittävät saada koukutettua sinut. Minulla hieman samantapaisia kokemuksia taustallani ja olin aluksi kyllä järkyttynyt ja ihmeissäni, kun dissaaminen ja päällepäsmäröinti alkoi. Hiljalleen aloin tajuta, että eivät he koskaan minuun rakastuneita edes olleetkaan. Osa purki pettymystään haavekuvan murskautumisesta ja osa oletti, että saisivat nälvimisellä ja kontrolloinnilla pidettyä minut nöyränä. Hyviä ja fiksuja aikuisia miehiä kyllä löytyy mutta he eivät yleensä ole lirkuttelevia romeotyyppejä. Siksi heidät on joskus niin helppo missata, etenkin, jos ei ole kovin kokenut seurusteluasioissa.

Vierailija
55/243 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vituttaa sun väljyys.

Ja näin narsisti jo saapuikin keskusteluun.

Vierailija
56/243 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi jotkut hakeutuu suhteisiin narsisti.n ja muiden p.rshäiriköiden kanssa? Johtuuko jostain lapsuuden traumasta eli onko kasvanut narsist.perheessä?

Vierailija
57/243 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vituttaa sun väljyys.

Arvoisa luonnevikainen, vaikka nainen olisi väljä kuin messuhalli, tällä lailla ei aikuinen ihminen asiaa "ratkaise", nimittäin haukkumalla naista tämän loppuelämän ihan muista asioista. Joko mies vaihtaa naiseen joka paremmin sopii hänen mahdollisesti melko pieneen tai ohueen munaansa, tai sitten kokeillaan lantionpohjaharjoituksia ja erilaisia tekniikkoja. Olet jäänyt henkisesti lapsen tasolle, tee asialle jotain.

Vierailija
58/243 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos nyt jotain kerron itsestäni niin olen nätti, 3-kymppinen, lapseton ja melko varakas ainakin miehiini verrattuna. En siis ole rahamiesten perään. Tykkään myös itseäni vanhemmista miehistä ja sellaisten kanssa olen suhteissa ollutkin. En myöskään ole ulkonäkökeskeinen miesten suhteen, eli en tapaile myöskään mitään malleja tai muita yleisten ihanteiden mukaisia miehiä. Älyä pitää olla, samoin luonteen jämäkkyyttä ja miehekkyyttä.

Ap

Saatat liioitella tuota älykkyysvaatimustasi, koska tuollainen mies ei kuulosta kovin älykkäältä.

Mutta asiaan. Tapaat miehen, ihastutte. Hetken päästä miehen pinkit lasit karisee, ja hän huomaa mitä vikoja sinussaon, ja syyttää sinua siitä ettet täytäkään hänen vaatimuksiaan, vaikka aluksi vaikutit siltä. Tämähän on miehen oma vika, koska hänhän se piti pinkkejä laseja silmillään eikä tahtonut nähdä, mutta hän ei sitä näe. Eli tässä vaiheessa alkaa irvailu ja halveksunta. Sitten kun et tietenkään ala sellaista katselemaan, niin loukkaannutaan, koska sinun roolisi olisi pysyä vierellä, ja miehen mikä tahansa huomio sinua kohtaan pitäisi syleillen ottaa vastaan, koska et ollutkaan niin hyvä mitä annoit aluksi ymmärtää. 

Tällaiset ihmiset eivät siis hae kumppania itselleen, vaan jonkinnäköistä jatketta, jonka pitäisi telepaattisesti kyetä olemaan juuri sellainen mitä se toinen haluaa. Ei kuulosta kovin älykkäiden ihmisten toiminnalta. Minulle älykkyys on sitä että huomaa menneensä metsään, ja että pysrkii välttämään sitä seuraavalla kerralla.

Ei ne olekaan älykkäitä. Manipuloivia kyllä. Ne kertoo sinulle että ovat älykkäitä ja sinä kilttinä ja rehellisenä naisena uskot sen. Näin se toimi minulla ja jälkeenpäin olen nauranut itselleni, että minulle näköjään voi väittää mitä tahansa ja uskon, koska minut on kasvatettu itse siihen että pitää puhua aina totta. Niin tottakai kaikki muutkin on kasvatettu samoin :D Meni muutama vuosikymmen tajuta että näin ei ole.

Oli se kieltämättä aikamoinen oppiläksy tajuta että ne jutut mitä miehet sanoo ei tarkoita yhtään mitään. Kun itselle ei tulisi mieleenkään käyttäytyä sillä tavalla toisia kohtaan. Mutta niinhän sitä sanotaan että kaikki on sallittua sodassa ja rakkaudessa. Pitää vaan osata pitää puolensa.

Vierailija
59/243 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se juuri on sympatiaa, että varoittaa muita naisia siitä minkälaisia miehet ovat. Tosin se ei välttämättä hyödytä mitään, kyllä muakin varoitettiin nuorena enkä millään uskonut.

Vierailija
60/243 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten niin aina? Ap on vasta 3-kymppinen, aivan hyvin kerkeää vielä löytymään suhde joka ei tuollainen huono  ole. Niin kävi itsellenikin, 34-vuotiaana. Ei minussa ollut mitään muuta vikaa kuin väärät kumppanit, joka korjaantui itsekseen kun löysin nykyisen mieheni. 

Eli paras aika elämästä vietetty jännien kanssa ja lopulta joku suhtkiltti kainaloon asuntolainaa makselemaan. Kuulostaa tutulta.

En tiedä mikä on "jännä", mutta mielestäni mukavaa ja rakastunutta esittävä, ajan myötä todellisen karvansa paljastava mies ei ole yhtään jännä, vaan inhottava ja ihan jopa tyhmä, kun kuvittelee että jatkaisin hetkeäkään sellaisen seurassa kun totuus tulee ilmi. Olisi jäänyt välistä yksi ihan typerä yhteenmuuttokin, jos mies olisi viitsinyt kertoa olevansa peliriippuvainen. Kaikkea pystyy peittelemään tiettyyn pisteeseen, mutta kuka ihme edes haluaa huijaamalla itselleen kumppanin? 

Tietysti jokainen haluaa antaa parastaan alkuun, mutta on ihan eri asia viilata kunnolla linssiin valehdellen törkeästi, kuin haluta antaa itsestään hyvä kuva että toinen kiinnostuisi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kahdeksan