Miksi miehet ovat aluksi ihastuneita muhun, sitten kun suhde syvenee alkavat irvailla ja halveksua
Sitten kun pistän suhteen poikki niin nämä miehet "itkevät" perääni.
Mikä tällaiseen voi olla syynä?
Kommentit (243)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos nyt jotain kerron itsestäni niin olen nätti, 3-kymppinen, lapseton ja melko varakas ainakin miehiini verrattuna. En siis ole rahamiesten perään. Tykkään myös itseäni vanhemmista miehistä ja sellaisten kanssa olen suhteissa ollutkin. En myöskään ole ulkonäkökeskeinen miesten suhteen, eli en tapaile myöskään mitään malleja tai muita yleisten ihanteiden mukaisia miehiä. Älyä pitää olla, samoin luonteen jämäkkyyttä ja miehekkyyttä.
Ap
Eli tapailet itseäsi köyhempiä, vanhempia, rumempia miehiä, koska kuvittelet, että niin kunnon naisen kuuluukin tehdä, ettei vaikuttaisi liian vaativalta tai hankalalta tai mikä pahinta, ulkonäkökeskeiseltä.
Huono itsetuntosi ja miellyttämishalusi houkuttelee näitä katkeroituneita, heikkoja, ilkeitä miehiä luoksesi, ja sitten he yllättyvät, kun uskallatkin lopulta jättää heidät.
Aseta tavoitteet jatkossa korkeammalle. Mies, joka tiedostaa olevansa sinun alapuolellasi, tuntee katkeruutta ja kaunaa sinua kohtaan. Se purkautuu ilkeilynä ja vähättelynä.
Etsi mies, joka on sinua menestyneempi. Hän ei pidä sinua uhkana tai kilpakumppanina eikä koe tarvetta lyttäämiseen.
Juuri näin.
Ap, lue tuo viesti ajatuksen kanssa.
Olet sairastunut ns. kunnon, rehdin naisen syndroomaan ja tuossa on lopputulos.
Ja ihan vain vinkkinä, noin 100% miehistä, jotka on nuorempien naisten kanssa, on juuri sen takia mitä olet itsekin kokenut, ne haluaa alistaa ja on yleensä aina mt-ongelmaisia.
Vierailija kirjoitti:
Ei tunnu mukavalta kerta toisensa jälkeen huomata kun toisen arvostus tuntuu laskevan silmissä. En oikein ymmärrä, miksi miehet joiden pitäisi nähdä minut ihanimpana, alkavat yhtäkkiä vähätellä ja pilkata, vaikka aluksi kehuvat ulkonäköä ja jopa älyäni. Kun sitten suhde etenee niin kääntävät kelkkansa. En vaan käsitä. Ja kun suhde loppuu he ruinaavat minua takaisin ja selittelevät ummet ja lammet miten eivät osanneet arvostaa silloin, kun oltiin vielä yhdessä, mutta nyt osaisivat, jos vaan antaisin uuden mahdollisuuden.
Ap
No jotain vikaa sussa on, jos sulle aina käy noin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos nyt jotain kerron itsestäni niin olen nätti, 3-kymppinen, lapseton ja melko varakas ainakin miehiini verrattuna. En siis ole rahamiesten perään. Tykkään myös itseäni vanhemmista miehistä ja sellaisten kanssa olen suhteissa ollutkin. En myöskään ole ulkonäkökeskeinen miesten suhteen, eli en tapaile myöskään mitään malleja tai muita yleisten ihanteiden mukaisia miehiä. Älyä pitää olla, samoin luonteen jämäkkyyttä ja miehekkyyttä.
Ap
No kerro ne huonotkin puolet.
Miten unohdinkin niistä mainita. Onkohan tänään taas sellainen päivä kun tuntee itsensä virheettömäksi 😄
Olen tosiaan aika lapsenomainen ikäisekseni. Aina ollut hieman kapinallinen. En välitä normeista. Minussa on kuulemma ärsyttäviä piirteitä, kuten se että puhun välillä liikaa jos olen onnellisessa olotilassa, olen laiska ja mukavuudenhaluinen. Tässä nyt joitain huonoja puolia.Ap
Tuo lapsellisuus juuri vetää puoleensa niitä vanhoja ukkoja mutta ne väsyy siihen energiaan. Sekin saa ne muistamaan mitä kääpiä ne on eikä niillä ole mitään asiaa oikeasti sinuun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Eli tapailet itseäsi köyhempiä, vanhempia, rumempia miehiä, koska kuvittelet, että niin kunnon naisen kuuluukin tehdä, ettei vaikuttaisi liian vaativalta tai hankalalta tai mikä pahinta, ulkonäkökeskeiseltä.
Huono itsetuntosi ja miellyttämishalusi houkuttelee näitä katkeroituneita, heikkoja, ilkeitä miehiä luoksesi, ja sitten he yllättyvät, kun uskallatkin lopulta jättää heidät.
Aseta tavoitteet jatkossa korkeammalle. Mies, joka tiedostaa olevansa sinun alapuolellasi, tuntee katkeruutta ja kaunaa sinua kohtaan. Se purkautuu ilkeilynä ja vähättelynä.
Etsi mies, joka on sinua menestyneempi. Hän ei pidä sinua uhkana tai kilpakumppanina eikä koe tarvetta lyttäämiseen.Juuri näin.
Ja ihan vain vinkkinä, noin 100% miehistä, jotka on nuorempien naisten kanssa, on juuri sen takia mitä olet itsekin kokenut, ne haluaa alistaa ja on yleensä aina mt-ongelmaisia.
Eivät ainakaan omien sanojensa mukaan ole halunneet ensisijaisesti nuorempaa.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Etsi mies, joka on sinua menestyneempi. Hän ei pidä sinua uhkana tai kilpakumppanina eikä koe tarvetta lyttäämiseen.Juuri näin.
Ap
Tässä ketjussa on tuo yksi kommentti yli muiden joka on kaikkein tärkein. Kannustan lukemaan sen vaikka sataan kertaan, että menee läpi. Minä olin joskus kuten sinä, luonnekin aivan samanlainen ja olen kuunnellut sitä turpa kiinni käskyttämistä ja huutoa kun miehet ei siedä kun vaimo on onnellinen ja iloinen, puhuu tai nauraa. Tuo sinun deittailema ihmistyyppi kun näkee sinut mieluiten masentuneena mielenterveyskuntoutujana kuin onnellisena ja terveenä.
Tuo on muuten herttaista, että uskot tuollaisen deittimaailman jakojäännöksen haluavan yhtään minkäänlaista kumppania, koska noilla ei ole meriittejä asettaa mitään kriteerejä. Ne ottaa sen jonka saa suhteeseen huijattua ja manipuloitua.
Yksikään täysillä käyvä, sosiaalisesti älykäs ja asioista ymmärtävä tasapainoinen nainen ei kahta kertaa niitä vilkaise. Ne ottaa sen mikä on helpoiten painostettavissa ja muokattavissa. Ne ei sovellu millään tavalla normaaliin kahden ihmisen väliseen parisuhteeseen vaan ovat etsimässä jotain alistettavaa. Niillä on jopa kymmeniä suhteita koska ne ei onnistu kenenkään kanssa koska ovat luonnevikaisia, joten ongelma et ole sinä. Niiden kanssa ei voi onnistua kukaan, eikä tule onnistumaan kukaan koska vika on vain ja ainoastaan heissä.
Hanki tasoistasi seuraa ja ota mallia niistä jotka osaa valita fiksummin ja kuuntele mitä kriteerejä heillä on ollut. Ota opiksi.
nätti tollo jolta nyt kuitenkin sai pillua
Vierailija kirjoitti:
Totesi yksi jolla on persoonallisuushäiriö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
ApTässä ketjussa on tuo yksi kommentti yli muiden joka on kaikkein tärkein. Kannustan lukemaan sen vaikka sataan kertaan, että menee läpi. Minä olin joskus kuten sinä, luonnekin aivan samanlainen ja olen kuunnellut sitä turpa kiinni käskyttämistä ja huutoa kun miehet ei siedä kun vaimo on onnellinen ja iloinen, puhuu tai nauraa. Tuo sinun deittailema ihmistyyppi kun näkee sinut mieluiten masentuneena mielenterveyskuntoutujana kuin onnellisena ja terveenä.
Tuo on muuten herttaista, että uskot tuollaisen deittimaailman jakojäännöksen haluavan yhtään minkäänlaista kumppania, koska noilla ei ole meriittejä asettaa mitään kriteerejä. Ne ottaa sen jonka saa suhteeseen huijattua ja manipuloitua.
Yksikään täysillä käyvä, sosiaalisesti älykäs ja asioista ymmärtävä tasapainoinen nainen ei kahta kertaa niitä vilkaise. Ne ottaa sen mikä on helpoiten painostettavissa ja muokattavissa. Ne ei sovellu millään tavalla normaaliin kahden ihmisen väliseen parisuhteeseen vaan ovat etsimässä jotain alistettavaa. Niillä on jopa kymmeniä suhteita koska ne ei onnistu kenenkään kanssa koska ovat luonnevikaisia, joten ongelma et ole sinä. Niiden kanssa ei voi onnistua kukaan, eikä tule onnistumaan kukaan koska vika on vain ja ainoastaan heissä.
Hanki tasoistasi seuraa ja ota mallia niistä jotka osaa valita fiksummin ja kuuntele mitä kriteerejä heillä on ollut. Ota opiksi.
👍👍👍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totesi yksi jolla on persoonallisuushäiriö.
Mutta hän on paras kertomaan mitä ne miehet ajattelee, joten kunniotetaan tätäkin näkemystä. Ei ne ajattele kuin tervepäiset.
Vierailija kirjoitti:
Ap
Saatat liioitella tuota älykkyysvaatimustasi, koska tuollainen mies ei kuulosta kovin älykkäältä.
Mutta asiaan. Tapaat miehen, ihastutte. Hetken päästä miehen pinkit lasit karisee, ja hän huomaa mitä vikoja sinussaon, ja syyttää sinua siitä ettet täytäkään hänen vaatimuksiaan, vaikka aluksi vaikutit siltä. Tämähän on miehen oma vika, koska hänhän se piti pinkkejä laseja silmillään eikä tahtonut nähdä, mutta hän ei sitä näe. Eli tässä vaiheessa alkaa irvailu ja halveksunta. Sitten kun et tietenkään ala sellaista katselemaan, niin loukkaannutaan, koska sinun roolisi olisi pysyä vierellä, ja miehen mikä tahansa huomio sinua kohtaan pitäisi syleillen ottaa vastaan, koska et ollutkaan niin hyvä mitä annoit aluksi ymmärtää.
Tällaiset ihmiset eivät siis hae kumppania itselleen, vaan jonkinnäköistä jatketta, jonka pitäisi telepaattisesti kyetä olemaan juuri sellainen mitä se toinen haluaa. Ei kuulosta kovin älykkäiden ihmisten toiminnalta. Minulle älykkyys on sitä että huomaa menneensä metsään, ja että pysrkii välttämään sitä seuraavalla kerralla.
Miehet? Miksi pitää olla koko ajan joku mies, joka ei sinua kunnioita? Miksi ylipäätään pitää olla joku? Kuulostaa vain läheisriippuvuudelta. Ei tervettä lainkaan.
Vierailija kirjoitti:
mistä te naiset kaikki nämä kusipäät haalitte? kannattaisiko katsoa sinne peiliin ja miettiä mikä menee niissä omissa miesvalinnoissa AINA vituilleen?
Eipä niitä piirteitä alussa näy, eihän muuten suhteita edes aloitettaisi. Ja ap kuitenkin viheltää pelin poikki kun huono käytös alkaa.
Olen itse ollut kahdessa sairaalloisen mustasukkaisessa suhteessa. Eka oli ensimmäinen kunnon parisuhteeni, eli olin nuori ja kuljin aikalailla laput silmillä oikein ymmärtämättä, mikä on suhteessa ok ja mikä ei.
Erosin lopulta. Joku aika eron jälkeen tutustuin mukavan oloiseen mieheen, edettiin hitaasti ja alettiin lopulta seurustella. Pikkuhiljaa alkoi tulla niitä "soittelen vaan ja kyselen mitä teet :)" -puheluita ja viestejä silloin kun olin omien kavereideni kanssa viettämässä iltaa.
Lopulta yksi kerta sitten räjähti ja alkoi raivota mustasukkaisuusjuttuja ja nimitellä minua vaikka miksi.
Suhteen laitoin poikki aika pian tuon jälkeen.
Yhden tyypin kanssa taas ei edetty edes seurusteluun asti, kun alkoi jo kontrollointiyritykset. Totesin aika nopeasti, että taidetaan lähteä nyt eri suuntiin.
Toisen ihmisen kunnioittaminen myös parisuhteessa on ihan perusasia. Siitä lähtee kaikki. Jos kohtelee toista halveksivasti ja alentaen, ei mikään anteeksipyyntö korjaa tilannetta. Sellainen henkilö on parasta jättää taakseen. Elelkööt sinkkuna.
Olen samanlainen luonne kuin sinäkin, lapsekas, hieman kapinallinen ja iloinen pälpättäjä. Ja miehet ovat aina jotain ongelmaisia sekopäitä, koska minä olen niin hyväksyvä ihminen, yök. Mutta mä päätin, että nyt saa riittää. Mä en enää näitä tuettavia "sankareita" perässäni vedä. Jos toinen ei ole omillaan selviävä, sosiaalisesti normaali ihminen niin pysyn mieluummin yksin.
Vierailija kirjoitti:
mistä te naiset kaikki nämä kusipäät haalitte? kannattaisiko katsoa sinne peiliin ja miettiä mikä menee niissä omissa miesvalinnoissa AINA vituilleen?
Miten niin aina? Ap on vasta 3-kymppinen, aivan hyvin kerkeää vielä löytymään suhde joka ei tuollainen huono ole. Niin kävi itsellenikin, 34-vuotiaana. Ei minussa ollut mitään muuta vikaa kuin väärät kumppanit, joka korjaantui itsekseen kun löysin nykyisen mieheni.
Vierailija kirjoitti:
Olen samanlainen luonne kuin sinäkin, lapsekas, hieman kapinallinen ja iloinen pälpättäjä. Ja miehet ovat aina jotain ongelmaisia sekopäitä, koska minä olen niin hyväksyvä ihminen, yök. Mutta mä päätin, että nyt saa riittää. Mä en enää näitä tuettavia "sankareita" perässäni vedä. Jos toinen ei ole omillaan selviävä, sosiaalisesti normaali ihminen niin pysyn mieluummin yksin.
Sama täällä. Ja sellainen huomio vielä ap, että koska nuo miehet osaa näytellä hetken normaalia, että saavat sinut suhteeseen. He tietää kyllä että ovat itse epänormaaleja koska tietoisesti luonnettaan peittelevät. Ovat myös sosiaalisesti niin älykkäitä, että ymmärtävät vikansa, he ei vain välitä eivätkä koe tarvetta muuttua. He vain etsii jotain joka sietäisi elämänsä loppuun asti nöyryytystä ja kiusaamista.
Sytyt jännämiehistä ja sitten ihmettelet ääneen, kun jännikset käyttäytyvät huonosti.
Se kertoo susta naisena erittäin paljon, kun vartavasten tapailet huonoja tyyppejä.
Kumppaninvalinnassa on nyt jotakin pielessä. Nätti 30-kymppisellä, sosiaalisella naisella on niin paljon valinnanvaraa että päätä huimaa. Tästä on myös seurauksena se, että ne kieroon kasvaneetkin näyttelevät selväpäistä vain jotta saisivat tällaisen pyydystettyä. Tästä johtuen sinulla on ongelma tunnistaa ne oikeasti selväpäiset niistä ketkuista, jotka vain teeskentelevät. Jos oikein analysoit menneitä suhteita, huomaat varmasti toistuvia asioita joita kumppaneissasi ilmenee ja joita et silloin huomannut tai ajatellut niistä sen enempää. Jos et pysty oikein huomaamaan, pyydä vaikka kaverisi mukaan ekoille treffeille ns. "esiliinana", kerro treffikaverille että olet vaikka ujo. Tämä kaverisi sitten tarkkailee tilannetta hiljakseen ja treffien jälkeen kertoo sinulle mielipiteensä.
Sitten voit ujuttaa keskusteluun pieniä koukkuja. Kerro että sinulla on miespuolisia kavereita ja kysy kerro treffikumppanille että käyt niiden kanssa kalliokiipeilemässä tai pelaamassa shakkia kerran-pari kuussa. Katso sen ilmettä. Tee näitä useampia ja seuraa mitä reagoi. Voit saada vähän vihjettä.
Em. lisäksi, on kunnioitettavaa että et ole ulkonäkökeskeinen ja et hae "pelkästään sitä Jännäpoikaa". Tavallisen näköisissä miehissä on kyllä paljon hyviä liikkeellä, mutta on myös vaara - kuten olet huomannut - että saat sitten eteesi sen elämän katkeroittaman kontrolloijan, jonka ilo elämässä on toisen alistaminen. Näistä on kyllä ihan kaikennäköisissä miehissä ja yhteiskuntaluokissa, joten se ulkonäkö ei tähän kerro paljon mitään. Toivon sinulle onnea etsintään.
Rehdin naisen syndrooma mainittu, hyvä. Tyypillinen virhe minkä naiset tekevät. Ei vaadita mieheltä mitään, sopeudutaan kaikkeen, ollaan kynnysmatto ja työhevonen. Ja sitten ihmetellään kun kunnioitusta ei heru.
No?