Nettideitti sanoi ettei tästä taida tulla mitään kun on niin harvakseen tapailtu
Nettideitti sanoi ettei tästä taida tulla mitään kun on niin harvakseen tapailtu. Olin vähän ihmeissäni ja ajattelin miten usein sitä pitäisi tavata. Olen toisella kierroksella, minulla on lapsia ja kiireinen työ. Tavattiin kuitenkin kerran viikossa.
Joten miten usein teitä naiset pitäisi tavata alkuvaiheessa jotta kiinnostus säilyy yllä ja jottei vaikuta yli-innokkaalta? Ja ehdottaako naiset tässä elämänvaiheessa itse tapaamisia jos ovat kiinnostuneita?
Eli oliko vaan kohtelias harjaus (eli ei kiinnosta) tuo harva tapailu?
Kommentit (164)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos aitoa kiinnostusta on, niin kerta viikossa on liian vähän. Ellei ole todella vahvasti introvertti. Eks mieheni on erityisherkkä introvertti, mutta todella kiinnostunut minusta. Nähtiin alussa todella usein ja kohta ei pystytty olemaan öitä erossa. Lapsetkin ovat huono tekosyy, ellei ole yh. Mikäli on yhteishuoltajuus, niin kyllä sitä aikaa pitäisi löytyä enemmän, jos on aidosti kiinnostunut toisesta. Nykyisellä miehelläni on lapsia, alkuun nähtiin vain joka toinen viikko, mutta sillonkin usein. On hyvä isä ja pitää huolta lapsistaan, ei ole siitä kyse.
Jos haluaa parisuhteen, niin siihen pitää panostaa. Toiseen ihmiseen pitää panostaa, pitää raivata tilaa ja pitää olla halua nähdä. Suhdetta ei voi repiä kasaan tyhjästä. Ihan huolimatta siitä onko lapsia tai ei. Lapset eivät estä tapailua tai seurustelua, jos OIKEASTI haluaa nähdä.
Nainen joka jäkättää panostamisesta ja tilojen raivaamisesta on aikamoinen turnoff. Ainakin minua kiinnostaa vain ihminen jonka kanssa on mukava olla ilman että tämä tuntuu tienrakennusprojektilta.
Kyllä mun romanttisia tunteita ruokkii se, jos huomaan, että toinen panostaa juttuun. Ei yhteistä aikaa aikuisilla välttämättä löydy itsestään, kun elämässä on muitakin asioita.
Ei se nyt ole kovin kummallista panostamista että katsotaan kalentereista yhteisesti sopiva aika näkemiselle. Aivan normaalia toimintaa.
Rakkaudessa ei kannata katsoa kalenteriin vaan toimia heti.
Hellyyttävän naiivia, taidat olla nuori vailla mitään elämän arkisia velvoitteita jotka on hoidettava oli miten rakastunut tai ei.
Kyllä täällä jo tällainen vanhempi täti on. Yksi aviomies jo haudassakin. Hänkin panosti täysillä tapaamisvaiheessa ja siitä tuli kunnes kuolema erotti -parisuhde. Toinen mies piiritti kanssa ihan yhtä lailla ja hyvin siinä kävi hänellekin. Ei ne arkiset velvoitteet niin tärkeitä ole. Töissä voi käydä rakastuneenakin, mutta sitä torstain jumppaa ei kannata priorisoida uuden ihmisen edelle.
Toivon todella että trollaat tai sitten tämä on ihan hirveä neuvo. Nimenomaan toitotetaan että puolison löytääkseen ei saa olla tylsä, pitää elää, kehittää itseään, harrastaa jne. Sitten kun joku lähettää muutaman viestin ja käydään vähän kahvilla niin se oma elämä pitäisi perua?
Jos jätän menemättä liikuntaharrastukseeni, menetän rahaa ja kehitykseni tyssää. Ja muutaman viikon päästä mies päättää ettei kiinnostakaan ja mitä mulle jää käteen?
Tietenkin näen miestä josta olen kiinnostunut, sovin enemmän iltoja hänen kuin vaikka tyttökaverien kanssa. Mutta en todellakaan jätä "torstaijumppaa" välistä jonkun piirittäjän takia. Enkä katsoisi hyvällä jos mies peruisi elämänsä minun takiani.
Itse ainakin arvostan ihanan ihmisen seuraa, viinin lipittämistä ja hyvää seksiä sen verran, että jätän kyllä menemättä johonkin jonninjoutavaan jumppaan, jos tuollaiseen avautuu mahdollisuus. Haluan seurustella sellaisen ihmisen kanssa, jonka prioriteetit vastaavat suurin piirtein omiani.
Tuota mainitsemaasi voi harrastaa vaikka kävisi "torstaijumpassa" - tosin enpä kutsuisi kenenkään tavoitteellista harrastusta jonninjoutavaksi. Toivon todella että pysytkin kaltaistesi seurassa.
On mullakin tavoitteellisia harrastuksia, mutta olen silti saanut järjestettyä aikaa ihmiselle, johon olen todella halunnut tutustua. Silloin kun kiinnostus ei ole kovin suurta, menen ennemmin harrastukseen.
Eli jätät menemättä maksulliselle kurssille juuri hiljattain tapaamasi miehen takia? Ajan järjestäminen toiselle ei tarkoita oman elämän tauolle laittamista. Osalle meistä ne halveksumasi arkiset velvoitteet ovat myös tärkeitä.
Onko sulla niitä maksullisia kursseja joka päivä vai? Anteeksi mutta kuulostaa siltä, että etsit tekosyitä. Olen tosiaan se henkilö, jolla on kaksi eri työtä, opiskelen, olen yrityksen hallituksen jäsen ja mukana aktiivisesti järjestötoiminnassa ja sen lisäksi liikun aktiivisesti ja tavoitteellisesti jopa niin, että reissaan tämän liikuntaharrastukseni perässä ympäri maailmaa. Eikä asuntoni ole läävä, saan laskut hoidettua ja elämä on muutenkin reilassa. Kyllä mä silti saan järjestettyä aikaa treffeille jos haluan jotakin nähdä.
Ei ole joka päivä. Vastasin henkilölle joka kirjoitti, että töissä saa käydä mutta muut arjen velvoitteet ja harrastukset on unohdettava kun rakastuu / haluaa tapailla. Kyllä minulla riittää 3-4 päivänä viikossa aikaa tapailuun, mutta se ei näköjään lainaamalleni henkilölle riitä kun pitää olla juomassa viiniä ja panemassa päivittäin, muuten ei suhteesta tule mitään. Itse en tosiaankaan peru parhaankaan seksin takia maksullisia tuntejani.
Enpä keksi minkään alan tuntia, jonka valitsisin seksin sijaan.
Siis olet maksanut itseäsi kiinnostavan kurssin etukäteen ja jätät menemättä seksin takia? Ok. Mä otan mieluummin molemmat, seksin ja sen kurssin. Jo on impulssienhallinnassa ongelmia jos ei voi yhtenä iltana tehdä muuta kuin panna.
No viime kurssi, josta maksoin, oli harrastuskurssi, jossa olin ennen kaikkea tavatakseni uusia ihmisiä, ja löysinkin sitä kautta seurustelukumppanini. Joten joo, todellakin jättäisin yhden kerran väliin, jos tiedossa olisi hauska ilta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tällä hetkellä oma kalenteri näyttää varsin tyhjältä, mutta normielämässä siellä olisi seuraaville viikoille harrastuksia (ohjaan harrastusta, joten pois ei voi jäädä), lasten pelejä (huoltaja, en tod. jätä uuden deitin takia väliin), ystävien ja sukulaisten tapaamisia, mahdollisesti työmenoja iltaisin, pikkujouluja jne. Yksikään näistä ei jäisi pois uuden ihastuksen takia. Johonkin saattaisin hänet ottaa mukaan, mutta muutaman viikon jälkeen en tietenkään esittelisi lapsille.
Tämän keskustelu on kyllä vahvistanut ajatusta, että haluan tapailla kaltaisiani ihmisiä. Voi olla, että kovin usein ei ehdi tavata, mutta olisi ahdistaa selitellä jatkuvasti itselle tärkeitä menoja.
Niin, toisille meistä hauska ilta ja hyvää seksiä ihastuksen kanssa on se "tärkeä meno".
Voi luoja, siis lasten peli pitäisi peruuttaa siksi että pääsee harrastamaan seksiä? Vieläpä uuden tuttavuuden kanssa joka ehkä ensi viikolla jättää paremman kumppanin löydettyään? Toivon että kalenterisi on tosiaan tyhjä eikä sinulla ole mitään vastuita mistään.
Lisääntyjillä on lisääntyjien murheet. Olisi kyllä kaameaa juuttua raahaamaan kakaroita harrastuksiin ja takaisin.
Vierailija kirjoitti:
Jos mulla olis nyt menossa elämää tärkeempi kallis kokkikurssi, en etsisi parisuhdetta samaan aikaan Tinderissä...
Mielenkiintoinen ketju. Olet nyt viettänyt tässä ketjussa useamman tunnin todistelemassa sitä, kuinka laittaisit seksin ja potentiaalisen suhteen kaiken muun edelle. Mutta todellisuudessa olet siis tosiaan täällä.
Kenelle pohjimmiltaan haluat vakuuttaa ja mitä? Miksi?
Kysymykseni on retorinen, en jää odottamaan vastausta koska menen itse nukkumaan oman rakkaani viereen. Sen miehen, jonka kanssa ei tarvinnut jättää yhtäkää harrastuskertaa väliin seurusteluaikoina, koska molemmilla oli omat menonsa ja kuitenkin meitä yhdisti koko ajan kiintymys ja syvenevä rakkaus ja halu toisiamme kohtaan.
Hyvää yötä, toivottavasti se sinunkin elämänkumppanisi kohta tulee luoksesi yöksi.
Miksi luulet että olen Tinderissä? Ja miksi 3-4 muuta iltaa viikosta ei käy? Miksi pitää panna juuri sinä iltana kun toisella on meno?