Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nettideitti sanoi ettei tästä taida tulla mitään kun on niin harvakseen tapailtu

Vierailija
29.11.2020 |

Nettideitti sanoi ettei tästä taida tulla mitään kun on niin harvakseen tapailtu. Olin vähän ihmeissäni ja ajattelin miten usein sitä pitäisi tavata. Olen toisella kierroksella, minulla on lapsia ja kiireinen työ. Tavattiin kuitenkin kerran viikossa.

Joten miten usein teitä naiset pitäisi tavata alkuvaiheessa jotta kiinnostus säilyy yllä ja jottei vaikuta yli-innokkaalta? Ja ehdottaako naiset tässä elämänvaiheessa itse tapaamisia jos ovat kiinnostuneita?

Eli oliko vaan kohtelias harjaus (eli ei kiinnosta) tuo harva tapailu?

Kommentit (164)

Vierailija
1/164 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekosyitä riittää... ois hän ehdottanut tiheämpään tapailua halutessaan.

Vierailija
2/164 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu naisesta. Mulle kävisi hyvin tuo kerran viikossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/164 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni 2-3 kertaa/vko alussa on minimi, jos ei pysty yötä olemaan yhdessä. Alussa sitä haluaa kyllä nähdä suht usein, jos on kemiat kohdannut.

Mutta kyllä naisetkin voisivat olla aloitteellisia tapaamisten ehdottelujen suhteen, ettei miesten tarvisi aina olla aloitteellinen. Kyllä jokainen meistä haluaa olla haluttu, se on universaali ja kokonaisvaltainen tunne.

Vierailija
4/164 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdittekö jo 👉👌😊?

Vierailija
5/164 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielestäni 2-3 kertaa/vko alussa on minimi, jos ei pysty yötä olemaan yhdessä. Alussa sitä haluaa kyllä nähdä suht usein, jos on kemiat kohdannut.

Mutta kyllä naisetkin voisivat olla aloitteellisia tapaamisten ehdottelujen suhteen, ettei miesten tarvisi aina olla aloitteellinen. Kyllä jokainen meistä haluaa olla haluttu, se on universaali ja kokonaisvaltainen tunne.

Minkälaisia näiden tapaamisten sitten pitäisi olla jos oletetaan tuo 3 kertaa viikossa? Varsinkin nyt korona-aikana kun pitäisi välttää julkisilla paikoilla oleilua? Eli kaikki kahvila-, ravintola-, pubi- ym. reissut pitää miettiä tarkemmin kuin yleensä?

Kävelylenkkejä? Kutsut miehen kotiisi iltaa viettämään? Hotelliyö? Jotain muuta?

Vierailija
6/164 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran viikossa olis mulle ihan liian vähän. Eihän siinä ehdi suhde kehittyä. Näen seurustelulumppania lähes päivittäin. Joskus on 1-2 päivän taukoja. Lähes kaikki yöt yhdessä.

N50

Vierailija
7/164 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

yleensä miehiltä tulee viesti että ei taida kannattaa jatkaa kun on tuota välimatkaakin, auto katsastamatta, mummon hampaat pitäs laittaa yms juttua heti kun on saanut mällit heitettyä toosaan

kokemuksia?

Vierailija
8/164 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos naisella olis aikaa tavata paljon useammin ja nyt sitten vaan odottelisi, milloin arvon herralle sopii. Enpä jaksaisi minäkään odotella.

Vierailija
9/164 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkälaisia näiden tapaamisten sitten pitäisi olla jos oletetaan tuo 3 kertaa viikossa? Varsinkin nyt korona-aikana kun pitäisi välttää julkisilla paikoilla oleilua? Eli kaikki kahvila-, ravintola-, pubi- ym. reissut pitää miettiä tarkemmin kuin yleensä?

Kävelylenkkejä? Kutsut miehen kotiisi iltaa viettämään? Hotelliyö? Jotain muuta?

Kolmansista treffeistä eteenpäin aina jomman kumman kotona.

Vierailija
10/164 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauanko te ehditte tapailemaan toisianne? Onko naisen elämäntilanne samanlainen kuin sinulla, eli lapsia ja työ? Ilmaisiko nainen millään tavalla että haluaisi tavata useammin? Milloin ja missä yleensä tapasitte ja kumman aloitteesta?

Vierailija
11/164 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos naisella olis aikaa tavata paljon useammin ja nyt sitten vaan odottelisi, milloin arvon herralle sopii. Enpä jaksaisi minäkään odotella.

Täsmennetään sen verran, että yhtään tapaamisehdotusta en naisen puolelta torjunut. Eikä niitä tainnut edes ollakaan jälkeenpäin ajateltuna. Sen sanoin, että lasten tapaamisista en suostu tinkimään...ehkä se oli hänelle sitten liikaa.

Vierailija
12/164 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täsmennetään sen verran, että yhtään tapaamisehdotusta en naisen puolelta torjunut. Eikä niitä tainnut edes ollakaan jälkeenpäin ajateltuna. Sen sanoin, että lasten tapaamisista en suostu tinkimään...ehkä se oli hänelle sitten liikaa.

Kuinka paljon näet lapsiasi, jos vain kerran viikossa ehdit seurustella?

Vierailija
14/164 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kauanko te ehditte tapailemaan toisianne? Onko naisen elämäntilanne samanlainen kuin sinulla, eli lapsia ja työ? Ilmaisiko nainen millään tavalla että haluaisi tavata useammin? Milloin ja missä yleensä tapasitte ja kumman aloitteesta?

Ei kauaa, muutama viikko, tuore juttu oli. Ehkä tosiaan oli niin erilaiset elämäntilanteet ettei tähdet osuneet kohdalleen. En nyt viitsi tässä sen enempää avata, mutta kiitos kommentista.

Nainen ei ehdottanut kertaakaan tapaamisia, tapaamiset olivat minun aloitteestani ja julkisilla paikoilla. Niin ja arkipäivisin. Viikonloput tuntuivat olevan hänelle kovin vaikeita ja niistä tietysti itsellä oli tarjota vain joka toinen jo alun alkaenkin.

Vierailija
15/164 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://www.vauva.fi/keskustelu/3833206/miten-onnistuu-seurustelu-vuoro…

Kiitos, tämä oli mielenkiintoista luettavaa ja ehkä avasin naisten sielunmaisemaa asiaan liittyen.

Vierailija
16/164 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu naisesta. Mulle kävisi hyvin tuo kerran viikossa.

Onko sulla lapsia vai oletko lapseton? Entä lemmikkejä? Millainen työelämätilanne sinulla on?

Vierailija
17/164 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, mutta eihän nyt naiset saa ehdotella tapaamisia. Sehän on miehen tehtävä ja miehen pitää saada saalistaa ja tapaamisia ehdotteleva nainen on epätoivoinen ja turn off. Kyllä aidosti kiinnostunut mies haluaa nähdä vaikka joka päivä, mutta naisen pitää olla vaikeasti tavoiteltava ja estynyt. Vai miten se meni?

Vierailija
18/164 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei helvetti, parissa viikossa kiipeilisin seinille jos jonkun ihan uuden tuntemattomuuden kanssa tuota tahtia pitäisi nähdä. Ihan riippumatta siitä miten mukavalta hän vaikuttaa.

t. introvertti

Vierailija
19/164 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen seurustellut jo vuoden naisen kanssa ja näemme keskimäärin kerran viikossa. Yleensä joka toinen viikonloppu ja siinä välissä joku arki-ilta, miten työvuoro sopii parhaiten.

Molemmat ovat tykänneet tästä koska kaivataan myös omaa aikaa, ja vaikka itse olen lapseton niin ei minulle ole ongelmaa ymmärtää että toisella on myös lapsiviikonloput.

Mutta ihmiset on kovin erilaisia, ehkä jotkut tyypit tahtoo heti alussa nähdä melkein joka päivä tai sitten kiinnostus lakkaa. Me kirjoiteltiin jo ennen ekaa tapaamista näistä intresseistä miten usein nähtäisiin ja todettiin että ollaan siinä(kin) samalla aaltopituudella.

m45

Vierailija
20/164 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on tyyppiesimerkki siitä, miten käy, kun vääränlaiset ihmiset toisilleen yrittää pariutua keskenään.  Kannattaa hakea kumppania samanlaisilla odotuksilla ja paremmalla yhteensopivuudella.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan yhdeksän