Missä uskonnossa on kaikkein hoteimmat miehet?
Kommentit (58)
Kristityt mustat miehet ristit kaulassa ovat minusta hot.
oikeesti, käykää joskus suviseuroissa! Pilvin pimein kuumia miehiä ja niin kauniita naisia! Kateeks ihan käy ;)
[quote author="Vierailija" time="09.04.2014 klo 00:49"]
Ei ulkonäkö riipu ihmisen uskonnosta
[/quote]
Eikö? Vertaa keskiverto hindua kristittyyn ja vaikka kristittyä muslimiin.
Kristittynä syntyvistä tulee ylivoimaisesti parhaimman näköisiä. Minun silmissäni luterilaisuuskin parantaa ulkonäköä, kun vertaa ortodokseihin tai katolilaisiin.
Eikös joku joskus kehunut niitä jehovan todistajamiehiä.
[quote author="Vierailija" time="09.04.2014 klo 14:06"]
[/quote]
Kristittynä syntyvistä tulee ylivoimaisesti parhaimman näköisiä. Minun silmissäni luterilaisuuskin parantaa ulkonäköä, kun vertaa ortodokseihin tai katolilaisiin.
[/quote]
Mites sitten ne, jotka kääntyvät kristityiksi? Paraneeko ulkonäkö siinä? Miten erotan vaikkapa bosnialaisen muslimin ja kristityn, entä katolisen ja protestanttisen saksalaisen? Mitä keskeisiä eroja on suomalaisen luterilaisen ja ortodoksin ulkonäössä? Entäpä onko Timo Soini niin epämiellyttävän näköinen siksi, että on kääntynyt katoliseksi?
[quote author="Vierailija" time="09.04.2014 klo 14:04"]
oikeesti, käykää joskus suviseuroissa! Pilvin pimein kuumia miehiä ja niin kauniita naisia! Kateeks ihan käy ;)
[/quote]
No ei niitä kuumia miehiä tai kauniita naisia ainakaan täällä meillä näy, vaikka alueella paljon vanhoillislestadiolaisiakin asuukin. Ennemminkin näkyy tuota reppana mies ja hiirulainen nainen -linjaa. Kovin on ahdistuneen ja kärsineen oloista seurakuntaa. Mutta saathan sinä tykätä.
[/quote]
Helluntailaisia? Voiko perus kristitty kääntyä helluntailaiseksi/lähteä hengailemaan suviseuroihin?
t. nimim. hyvä mies haussa ;)
28, käy suviseuroissa joskus! Todella tyylikästä ja muotitietoista porukkaa:)
[quote author="Vierailija" time="09.04.2014 klo 14:22"]
[/quote]
Helluntailaisia? Voiko perus kristitty kääntyä helluntailaiseksi/lähteä hengailemaan suviseuroihin?
[/quote]
Helluntalaisia ei taida löytyä suviseuroista.
suviseurat on Vanhoillislestadiolaisten kesäseurat. Tottakai sinne on tervetulleita perus uskottomatkin :) ensi kesä Pyhäjoella.
[/quote]
[/quote]
Ei kukaan kristityksi synny, vasta kasteessa liitetään seurakuntaan. Juutalaiseksi sen sijaan synnytään.
[quote author="Vierailija" time="09.04.2014 klo 14:08"]
Miten erotan vaikkapa bosnialaisen muslimin ja kristityn, entä katolisen ja protestanttisen saksalaisen?
[/quote]
Jos et muuten erota heitä toisistaan, kannattaa heiltä kysyä suoraan. En minäkään erottanut lapsena lokkia tiirasta ennen kuin joku kertoi kumpi on kumpi.
[quote author="Vierailija" time="09.04.2014 klo 14:27"]
[/quote]
[/quote]
Ei kukaan kristityksi synny, vasta kasteessa liitetään seurakuntaan. Juutalaiseksi sen sijaan synnytään.
[/quote]
Mikäs sen ympärileikkauksen virka olikaan? Kyllä kristityksi käytännössä synnytään, jos kaste annetaan vauvalle. Sairaalassa hätätapauksessa moni saa hätäkasteenkin.
[quote author="Vierailija" time="09.04.2014 klo 14:23"]
[quote author="Vierailija" time="09.04.2014 klo 14:22"]
[/quote]
[/quote]
Helluntalaisia ei taida löytyä suviseuroista.
[/quote]
Kyllä ainakin minä olen nähnyt siellä tuttuja hellareita, kun suviseurat oli täälläpäin. Oli ihan seuroissa kuuntelemassa. Enkä minä ole kumpikaan, vaan körtti.
[quote author="Vierailija" time="09.04.2014 klo 14:35"]
[quote author="Vierailija" time="09.04.2014 klo 14:08"]
Miten erotan vaikkapa bosnialaisen muslimin ja kristityn, entä katolisen ja protestanttisen saksalaisen?
[/quote]
Jos et muuten erota heitä toisistaan, kannattaa heiltä kysyä suoraan. En minäkään erottanut lapsena lokkia tiirasta ennen kuin joku kertoi kumpi on kumpi.
[/quote]
Esitin kysymykseni ihmiselle, joka oli sitä mieltä, että tämän asian näkee ulkonäöstä. Itse en moiseen usko.
[quote author="Vierailija" time="09.04.2014 klo 15:30"]
[/quote]
Esitin kysymykseni ihmiselle, joka oli sitä mieltä, että tämän asian näkee ulkonäöstä. Itse en moiseen usko.
[/quote]
Niin, lokin ja tiirankin erottaa toisistaan ulkonäön perusteella.
[quote author="Vierailija" time="09.04.2014 klo 14:04"]oikeesti, käykää joskus suviseuroissa! Pilvin pimein kuumia miehiä ja niin kauniita naisia! Kateeks ihan käy ;)
[/quote]Pyhäjoella suviseurat kesäkuun lopussa, kaikki ihmiset lämpimästi tevetuloa!
[quote author="Vierailija" time="09.04.2014 klo 15:48"]
[quote author="Vierailija" time="09.04.2014 klo 15:30"]
[/quote]
[/quote]
Niin, lokin ja tiirankin erottaa toisistaan ulkonäön perusteella.
[/quote]
Niin, lokin ja tiiran erotan minäkin, mutta mitähän se tähän kuuluu.
Uskonnollinen mies ei voi olla kuuma.
Jossain pakanauskonnossa, ehkä muinaisskandinaavisessa aasainuskonnossa asatrussa? Ne on varmaan viikingin näköisiäkin ja komeita.