Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Milloi/missä/miten saisin sinut?

Vierailija
06.05.2014 |

Olen 27v mies. Millä tavalla voisin alkaa seurustella kanssasi? Voinko tulla kysymään suoraan kiinnostaisko treffit? Pitäiskö mun harrastaa samoja juttuja sinun kanssasi ja sitä kautta tutustua? Vai pitäiskö tulla juttelee sinulle deitissä? Vai pitäiskö olla joku tietty päivä baarissa?

Miten sinut tavottaisi parhaiten, jotta voisin alkaa seurustelemaan kanssasi?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
06.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi naismainen kirjoitustapa sulla, "mies"...

Vierailija
2/9 |
06.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sinä et varmastikaan haluaisi seurustella juuri minun kanssani, mutta voin kertoa, millainen lähestyminen musta tuntuisi hyvältä. Olisi ehkä kivempi, jos olisit edes ulkonäöltä tuttu - törmäisimme toisiimme opiskeluiden, työnteon tai harrastusten yhteydessä, tai sitten jostain syystä tiemme risteäisivät vaikkapa asuinpaikan takia. Katseemme olisivat ehkä kohdanneet jokusen kerran. Tai sitten olisit muuten tuttu, tai tapaisimme jossain sellaisessa ympäristössä, jossa olisi luontevaa aloittaa keskustelu.

Itse tykkäisin siitä, että keskustelisimme jostain jonkin aikaa, ennen kuin esittäisit treffipyynnön. Siinä keskustellessa kävisi edes vähän selville, olemmeko samalla aaltopituudella tai esim. kiinnostuneet samoista asioista. Jos lähtisimme treffeille, selviäisi varmasti jo ensimmäisellä kerralla, tunnemmeko vetoa toisiimme ja onko meillä kivaa yhdessä.

Näin minä toivon, että minua lähestyttäisiin. Huom! Jos esim. nimimerkki Mies 29v tulee nyt valittamaan, että on se kamalaa, kun miehen pitää tehdä aloite, niin kerronpa nyt, että ketjun aloittaja käsittääkseni kyseli vinkkejä siihen, millä tavalla hän voi lähestyä naisia. Minä kerroin, millaista lähestymistä minä arvostaisin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
06.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset eivät koskaan lähesty miehiä, on se harmi. Menee moni hyvä mies hukkaan.

Vierailija
4/9 |
06.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selkee homppeli.

Vierailija
5/9 |
06.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko sitten pitänyt kirjoittaa miten saisin teiltä pillua parhaiten, jotta olisin vaikuttanut miehisemmältä? Ihmiset ovat erillaisia ja sen takia mietin miten juuri sinuun saisi parhaiten kontaktiin. Suostuisitko lähtemään, jos ventovieras esim. tulisi juttelemaan vai pitääkö tuntea esim. tuttavien/muun yhteyden kautta pidempään. Eli miten ja missä.

Vierailija
6/9 |
06.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.05.2014 klo 18:38"]

Olisiko sitten pitänyt kirjoittaa miten saisin teiltä pillua parhaiten, jotta olisin vaikuttanut miehisemmältä? Ihmiset ovat erillaisia ja sen takia mietin miten juuri sinuun saisi parhaiten kontaktiin. Suostuisitko lähtemään, jos ventovieras esim. tulisi juttelemaan vai pitääkö tuntea esim. tuttavien/muun yhteyden kautta pidempään. Eli miten ja missä.

[/quote]

Mieluummin puskassa, takaa päin ja joskus keskiyön aikoihin.

Vierailija
7/9 |
06.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mutta auttakaa nyt miestä mäessä! Eikö ole kivaa, kun joku kerrankin kysyy!

Vierailija
8/9 |
06.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkäpä naiset eivät halua tulla isketyiksi. Riittää, että löytyy yksi "miehinen" panojussi, jotka tuottaa yh-mammalle lapsen ja elatusapua.

Vierailija
9/9 |
06.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ensin olis hyvä tutustua, vaikka sitten siellä baarissa. Olis kiva tietää vähä sun taustoistas ja kertoa omistaan. Voisit aloittaa, vaikka niin, että tervehdit omalla tavallasi, miten ikinä sulla onkin tapana tervehtiä. Ite vastaisin sitten sanomalla "Hei" tai riippuu vähän miten itse tervehdit. Sen jälkeen odotan sun kysyvän jotain "Käytkö sä useinki täällä" tai "Mikä sut tänne on ajanut" ehkä tolla tavalla just sellaset perus miehet sanois. Kummassakaan noista edellä mainituista ei ole mitään pahaa, mutta jos todella haluat tehdä vaikutuksen sanot "Kauhee päivä tänään" tai jotain muuta jonka ansiosta kuulia, tässä tapauksessa minä en voi lähteä pois paikalta tai olla sanomatta mitään.

Älä ikinä pyydä seksiä ekana tavatessasi uuden naisen, ellei nainen ole huora. Jos sinulla on silmälasit tai paita housuissa toivon että aloitat mielummin tällä "Miten sun päivä on mennyt" jos vastaan lyhyesti tarkoitan että häivy paitsi jos hymyilen.