Missä uskonnossa on kaikkein hoteimmat miehet?
Kommentit (58)
[quote author="Vierailija" time="09.04.2014 klo 12:24"]Kävin kerran suviseuroissa ja voi namu niitä miehiä! Jotenkin niin hyvännäköisiä ja kun ne on niin onnellisen autuaita uskossaan niin se sisäinen rauha vielä huokuu ulos niin mukavasti. Tiedän monta lestadiol.naista joilla hottikset miehet! Ja kyllähän ne naisetkin nättejä vaikkei meikkaa ja jotenkin niin raikkaan naturelleja.
[/quote]
Ja ei muuten löysä läski hölly kummallakaan sukupuolella!
Helluntailaiset on myös aika kuumia, niitä tapaa Keuruulla juhannuksena :)
Ei todellakaan kiinnosta kuinka "kuuma" joku mies on, jos hän kuuluu johonkin hihhuliseurakuntaan.
Ei tulisi mieleenkään lähteä mihinkään suviseuroihin tai hellutapahtumiin. Miten pimeitä te oikein olette?
[quote author="Vierailija" time="09.04.2014 klo 17:26"][quote author="Vierailija" time="09.04.2014 klo 12:24"]Kävin kerran suviseuroissa ja voi namu niitä miehiä! Jotenkin niin hyvännäköisiä ja kun ne on niin onnellisen autuaita uskossaan niin se sisäinen rauha vielä huokuu ulos niin mukavasti. Tiedän monta lestadiol.naista joilla hottikset miehet! Ja kyllähän ne naisetkin nättejä vaikkei meikkaa ja jotenkin niin raikkaan naturelleja.
[/quote]
Ja ei muuten löysä läski hölly kummallakaan sukupuolella!
[/quote]
No ei ainakaan pömpöttäviä kaljamahoja miehillä ;)
[quote author="Vierailija" time="09.04.2014 klo 14:02"]
Jossain pakanauskonnossa, ehkä muinaisskandinaavisessa aasainuskonnossa asatrussa? Ne on varmaan viikingin näköisiäkin ja komeita.
[/quote]
Oi kyllä. Jos miehekkäät, pitkätukkaiset ja parrakkaat urokset miellyttävät... harmi, että tämän uskonnon edustajia taitaa olla vain vähän.
http://favim.com/image/877363/
Raikkaan naturelleja vai... eli näppylänaamaisia, punoittavia harakoita.
Uskovaisuus tekee ihmisestä vastenmielisen, oli nainen tai mies.
Nyt piti keskittyä positiiviseen viestintään, eikä haukkumiseen (kuten yleensä tällä palstalla). Hauskoja vastauksia! :)
[quote author="Vierailija" time="09.04.2014 klo 14:03"]
Kristityt mustat miehet ristit kaulassa ovat minusta hot.
niinku näin?
[quote author="Vierailija" time="09.04.2014 klo 00:49"]Ateisteissa.
[/quote]
Mikäs helvetin uskonto tämä on
Saatananpalvojat on parhaita.
Todiste: http://baghdadbythebaysf.com/wp-content/uploads/2011/02/ASL.jpg
Joo mua kans ihmetyttää vastaus: ateistit. Hehän just itse alleviivaavat sitä että EIVÄT missään nimessä halua kuulua mihinkään uskontoon.
Mua viehättää myös nämä kristityt mustat miehet ;)
[quote author="Vierailija" time="09.04.2014 klo 18:33"]Raikkaan naturelleja vai... eli näppylänaamaisia, punoittavia harakoita.
[/quote]
Saat 100 euroa jokaisesta näppylästä naamassani, tervetuloa suurennuslasin kera!:)
terveisin vanhoillislestadiolainen nainen jolla on muuten hirrrrveen hotti äijä, nam! Iltakivat odottaa...;)
Hellarit on täysiä hihhuleita. Ihan pönttö sekaisin. PItääkö sitä julistaa uskoaan joka hemmetin nurkassa. Höpöhöpö touhua koko helluntalaisuus.
[quote author="Vierailija" time="09.04.2014 klo 14:25"]
suviseurat on Vanhoillislestadiolaisten kesäseurat. Tottakai sinne on tervetulleita perus uskottomatkin :) ensi kesä Pyhäjoella.
[/quote]
Jumalan terve!
Sitten ostetaan kaupat tyhjiksi kondomeista ja pannaan oikein kunnolla teltoissa ja otetaan vähän huikkaa kyytipojaksi. Seuraavana päivänä mennään pyytämään vanhoilta äijiltä syntejä anteeksi. Siinä lessujen kesäjuhlien totuus.
Mulla on aika vähäiset otannat eri uskontojen miehistä (siis en ole kovin moneen törmännyt), mutta kohtaamieni perusteella on sanottava, että mormonimiehet ovat hoteimpia.
Haha mikä aihe..... :D mut samaa mieltä et hurjasti hotimpi on onnellinen uskovainen, jolla arvot kunnossa, kuin ESIM "känniääliö" joka läträä viinan kans! Ja kyllä vl-naiset on fressin kauniita, itse arvostan sata kertaa enemmän kuin kilo pakkelia naamalla kulkevia pintaliitäjiä.
kristitty evlut.mies