neljät häät yasmin duudsoneissa
Kommentit (142)
Ihan pimee eukko! Johonki vihanhallintakurssille ja äkkiä! Duudsoneille nostan hattua.
Ja rööki palaa...tää on pahempi kuin Satuhäät....
Minua kuvotti katsoa Yasminia ja hänen käytöstään. On kuitenkin muutaman päivän kuukaudessa tekemisissä lapsipuoltensa kanssa, jotka asuvat oman äitinsä luona. Ohjelmassa annettiin ymmärtää että lapset asuvat siellä koko ajan ja kaikki on vain kolmen pienen lapsen syytä.
Tän ketjun perusteella oli pakko käydä katsomassa. Aivan järkyttävä nainen ja niin urpo mies! Miten joku voi käyttää tollaista kieltä lasten ja kameroiden edessä! Miten kukaan on niin idiootti, että tossukkana antaa lasten ja duudsoneiden sotkea vaatteet ja sitten alkaa läimimään lapsia märällä pyyhkeellä?!?!
Ja duudsonien silmät kostuivat huomattavasti enemmän lasten sanoista lopussa kun ton kamalan pariskunnan. Toivottavasti lapsiparoilla on turvallisia ja fiksujakin aikuisia elämässään.
Huomasin muuten tuosta Yasminin lähettämästä 4häät-kommentista, että aika samantyyppistä kieltä kuin tässä ketjussa aiemmin Yasminia ja heidän perhettään puolustaneessa kommentissa.
Onko perheen vanhemmilla, siis Yasminilla ja Aksulla (?) sisaruksia, vanhempia, kavereita, työkavereita tai joitakin aikuisia, jotka ovat tietoisia perheen oloista? Vai sulkevatko kaikki silmänsä? Jonkun, joka heidät tietää/tuntee pitäisi kyllä ottaa lapsista vastuu, koska eivät siihen itse näköjään kykene.
Tehdä sitten vaikka ilmoitus sosiaalitoimeen. Jonkun on autettava näitäkin lapsia. Kenenkään ei kuulu joutua pelkäämään omassa kodissaan.
Löytyykö sitä neljät häät jaksoa enää mistään netissä ?
Paljon aloituksia! Kommentoidaan tähän!!
Ei taida löytyä enää! Jakso sai aivan uutta näkökulmaa!
Perheen tytön puolesta oli sydän särkyä, silmistä paistoi välillä niin suru :( Jos ei isä pysty pitämään lastensa puolia toivon että oikea äiti tai muu suku pystyy. Yasminelle ei voi toivoa kun paranemista tuosta vihasta ja itsekkyydestä.
Kaikille uteliaille tiedoksi:
Yasmin ja Alex ovat vielä yhdessä.
Ja ei, Yasminilla ei ole romanitaustaa.
Eipä tarvitse enää noita miettiä, jatkakaa juoruamista rauhassa :D
Yasminin kannattaisi mennä terapiaan.
Ihan kokemuksesta puhun, sillä olin itse aivan järkyttävä, vihanhallintaongelmainen (jopa väkivaltainenkin) narttu aikaisemmin. Ehdin menettää ystävyyssuhteita ja aiheuttamaan paljon pahaa mieltä ihmisille ennen kuin minut pakotettiin terapiaan. En itse suostunut menemään, joten mies kävi puhumassa minusta lääkärille ja ambulanssi tuli noutamaan (näinkin voi tehdä).
Toki olin tuolloin todella vihainen siitä, mutta viikoittaiset terapiakäynnit oikeasti auttoivat! Ja olen kiitollinen miehelleni, että hylkäämisen sijaan pisti minut käsittelemään ongelmani. Pitkään näin joka yö painajaisia kun käsittelin asioita, mutta nyt sekin on helpottanut ja elämä oikeasti hymyilee. Ei ole enää tarvetta olla ilkeä muille ja en ajattele vainoharhaisesti että kaikilla olisi pohjimmiltaan jotain minua vastaan. Mies on todella tyytyväinen kun sai normaalin, hyväntuulisen ja positiivisen vaimon. Olen iloinen, että tein asioille jotain ennen lasten hankkimista.
Nykyään keskustelen säännöllisesti miehen kanssa siitä, mikä tilanne minulla ja meidän suhteellamme on, koska ulkopuolinen näkee monesti paremmin, jos ilmaantuu jotain hälyttäviä merkkejä siitä että palaisi takaisin entiseen.
Hyi olkoon että tekee pahaa niiden lapsien puolesta. Loppuikänsä saavat hävetä noiden kahden toopen puolesta, jos nyt ylipäätään missään määrin pääsevät järkeviksi aikuisiksi kasvamaan. Luultavasti joutuvat seuraavaksi taas johonkin vielä pöljempään tositeeveeavautumiseen.
Duudsoneissa lapset laitettiin itkusilmässä anelemaan, että vanhemmat ei eroaisi, eiköhän heille siitä vain vahvistunut käsitys siitä, että he, lapset on syyllisiä siiheen, että heidän vanhempansa ovat eroamassa. Hienoa!
Lapset vedetään mukaan tälläiseen saastaan.
Lapsi ei voi vanhempaansa valita.
Toivottavasti lapset kuitenkin selviävät kunnialla elämässään, keskenkasvuisiksi jääneistä vanhemmistaan huolimatta.
En ymmärrä miten joku voi sanoa että ei näe tämän perheen oloissa tai tuon Äidin käytöksessä sinänsä mitään epänormaalia?
Minusta ei ole kovin normaalia haukkua lasta julkisesti tv:ssä ja muutenkin käyttää henkistä väkivaltaa.
Jo se että lapsia syytellään avioliiton ongelmista ja halutaan tuota sirkusta tulla sitten näyttämään televisioon.
Kyllä nainen maksaa julkisuudestaan aika kovan hinnan, sitähän on, siis tyrkky, oli jo Neljät Häät ohjelmassa jossa hänen käytöksensä oli jo aivan kamalaa.
Joo varmasti hän voi pahoin, olisi ehkä aiheellista hakea sitä apua ihan jostainammattitaholta,ei hei Duudsonit todellakaan kykene korjaan sitä mitä tuolla perheessä on.
Se tarvitsee jo psykioatrista osaamista, nuo lapset ovat vaurioituneita vanhempiensa takia, siis näiden jotka oli ohjelmassa.
Vanhemmilla lienee vakavia ongelmia ja nekin on syytä hoitaa...toivon minäkinettä sosiaalitoimi ottaisi tuon perheensä hoteisiin.
Nuo ongelmat ei muutenklaan ratkea ihan hetkessä.
Jasusta tulee tosiaan mieleen narsisti, mutta ei diagnoosia voi tehdä jonkun tv-ohjelman perusteella, mutta ei hän kuitenlaan terve ole, ei tosiaan.
Ihmettelen kanssa että miten lasten toiset vanhemmat voi antaa lastensa olla tuon kaltaisissa oloissa, minä en ainakaan päästäisi lastani lähellekään tuolalista ihmistä/ihmisiä.
Joku puhuu että näkee rakkautta tuolla perheessä, minä en näe häivähdystäkään rakkaudesta, pelkkää pelkoa, ahidtusta, vihaa, syyttelyä, itserakkautta ja listaa voisi jatkaa loputtomiin.
Lapset ne toki rakastaa vanhempiaan, kaikesta huolimatta, no lapset nyt ovat sellaisa he rakastavat vanhempiaan ja ovat heille lojaaleja, vaikka tulisi selkään joka päivä, ja tuollaiset vielä usein sitten hyvittelet karkkipusseilla yms.
Minusta on niin järkyttävää kun lapsia uhkaillaan ja kiristetään, oli sitten kyse uimaan menosta tai avioerosta.
Muistan itse kun vanhempani erosivat, ja minulle snaottiin ja muille lapsille ettei se ole meidän syy, mutta silti se tuntui siltä.
Mietin vaan että kuinkas sitten tuolla, kun lapsia syytetään suoraan siitä että vanhemmat joutuvat eroomaan heidän vuokseen?
Tuohan on aivan järjetöntä!!!!
Olen samaa mieltä siitä että se mitä me näimme oli todellakin pintaraapaisu ja uskon että siellä on jotain vielä pahempaa, että mitä julkisuuteen tuotiin oli vielä pientä.
On täysin normaalia että lapset ahdistuvat tuollaisessa perhehelvetissä ja käytös purkaantuu milloin mitenkin, jos aina vaan kiroillaan ja huudetaan lapsille.
Tuollaisen ohjelman tarkoitus on juuri tämä, herättää paheksuntaa ja inhotusta, ja tälläistä keskustelua.
Minusta in ihan normaalia että ihmiset kavahtaa tuollaista ja puihuu sitä ja toivoo että lapset saisivat paremman kodin ja tulevaisuuden, vaikka sitä oamssakin kodissa mutta kiirellistä apua he tarvitsevat.
Ei meillä ainakaan ole tuolalista ja kun täällä jotkut saniovat että luulette olevanne parempia, ei tämä vanhemmuus ole mikään kilpailu mutta me näemme tässä sen ettei kaikesta ole siihen, kaikilla ei ole eväitä hyvään vanhemmuuteen ja tukea lasta kaikissa hänen tarpeissaan ja tuossa perheessä lapsen turvallisuuden tunnetta hajotetaan erittäin paljon.
Lapsen fyysinen koskemattomuus on yksi tärkeä asia kyllä, alsta ei saa lyödä, mutta henkinen väkivalta on samalla linjalla yhtälailla.
Minkälaisen pohjan lapsi saa rakennettua kun elämä kotona on tollaista, ei halata, ei pidetä sylissä, ei kehuta ei arvosteta, ei osata pyytää edes anteeksi.
Kaikissa perheissä varmasto on huonot hetkensä, mutta nepitää osata hoitaa ja keskustella sitten pois, että miksi oli näin jne.
Vanhemmat pyytää lapsilta anteeksi jos tulee snaottua rumasti ja sitten myös toisinpäin.
Vanhemmat eivät kuitenkaa saa kaataa omia ongelmiaa lasten niskaan, se menee toistepäin, meidän vanhempien pitää ottaa vastaan lasten paha olo, ja käsitellä se heidän kanssaan ja antaa lapselle lupa erilaisiin tunteisiin!!!
Vanhemman tehtävä on luoda lapsille ikätasoisia pettymyksiä ja selvitä lapsen kanssa niistä.
Käytöstavat tulee opettaa ja olla johdonmukainen sitten jos lapsi ei tottele, huutaminenm kiroilu ja uhkailu ei kuulu aikuisen toimintaan lapsen kasvatuksessa ja ohjauksessa ja jos itse ei ole voimavaroja tai omat keinot loppuu kesken jos lapsen käytös on haastavaa niin perheneuvola osaa autta asioissa.
Uusperheissä varmasti on ongelmia verrattuna normaalitilanteeseen, ja siellä on omanlaiset tilanteet ja ongelmat.
Olen nähnyt uusioperheitä, muttae n mitään tälläsitä, ja olen nähnyt isojakin perheitä, mutta en niissäkään näin pahoja ongelmia.
Monissa isoissa perheissä jopa on valinnut mieletön rauhallisuus ja harmonia, kyllä asiat sujuu kun niiden haluaa sujuvan ja osaa katsia itseään peilistä.
Toivon todella että tämä perhe saa avun, niin lasten kun venhempienkin osalta.
koska he tarvitsevat sitä erittäin kipeästä.
Teki pahaa katsoa tuo jakso. Oma mieheni on lapsena kokenut perhessään jatkuvaa alistamista, käskyttämistä, haukkumista ja mitättömyyden tunnetta, joskus jopa väkivaltaa jos oli tehnyt jonkin asian isänsä mielestä huonosti. Perheen isä laittoi pienet lapset tekemään monenlaisia aikuisten töitä (mm. rakentamaan ja maatalon pihatöihin), koska itseään ei huvittanut. Teini-iässä mieheni kuulemma koki olevansa masentunut kotiolojensa takia, mutta on kuulemma jättänyt ne asiat jo taakseen. Menneisyys näkyy silti selvästi miehen luonteessa. Hän on todella epävarma ja omistaa huonon itsetunnon. Hänen on vaikea tutustua ihmisiin ja luottamussuhteen luominen kestää harvinaisen kauan. Hän hyppäisi vaikka parvekkeelta jos minä tai joku muu sellaista tosissaan vaatisi. Tutuimpien seurassa nämä piirteet eivät tule niin vahvasti esiin kuin vieraiden kanssa. Arvostan sitä, että mies on kertonut mulle menneisyydestään ja ymmärrän häntä paremmin. Mulle hän on oikea aarre, koska hänen kanssaan luontainen hoivaviettini ja empaattisuus pääsee valloilleen :D
Yassuhan on Espanjasta adoptoitu
Lopettakaa haukkumasta Yasminia. Äijä ei tee mitään ja on julkkistyrkky...olihan se jossakin Suomen selviytyjissäkin aikoinaan ja vaikka missä...ja sellainen jötkä, et kandee pysyy kaukana. Tunnen lapset ja niiden oikean äidin....et kyllä on vika ukossa :). Ei Jasussa eikä yhdessäkään lapsessa....
[quote author="Vierailija" time="08.04.2014 klo 22:10"]Ette te ole yhtään sen parempia, täällä mollaatte ihan oikeita ihmisiä. Kuvittelette olevanne parempia - ja itse käytätte täällä aivan kamalaa kieltä , ihan oikeista ihmisistä! Huippuhyviä äitejä olette olevinanne, mutta ette ajattele, miten teidän kommentit loukkaa lapsia - mollaatte lasten äitiä ja isää. Omien vanhempien mollaaminen tommosilla ilmaisuilla on lapsista loukkaavaa.
He ovat äiti ja isä, omille lapsilleen rakkaita ja tärkeitä vaikka teidän silmissänne vain kammotuksia.
TV-ohjelma on vain pintaraapasu siitä, mitä sielä on ja sieltä on jätetty näyttämättä hyvät asiat.. toisaalta: duudsonit pyydettiin apuun, koska perheellä oli ongelmia !! Ei kukaan ole kiva tai fiksu tai jaksava, kiva, kun on kriisi päällä ja avioliitto hajoamispisteessä. Missä on vika ja mikä on totuus, sitä on vaikea nähdä kun itse elää siinä ja on tunteet mukana. Kaikki ne pettymykset ja muut tunteet.
Siksihän sinne duudsonit pyydettiin, että tilanne korjaanutuisi.
Ja ehän korjaantui! NYT perheen seinien sisällä on varmasti paljon enemmän hyvää ja kivaa ja toisenlaista, parempaa !
Ja mistä helvetistä te vedätte fyysisen väkivallan olettamuksen! Ja että lastensuojelu perheelle! Diagnosoitte epätasapainoiseksi, väitätte väkivaltaiseksi, kannatatte lasten huostaanottoa vain siksi että perheen vanhempien kriisi on vihdoinkin selvitetty ja suunta parmepaan on !! ??
Miettikää nyt itseänne-
Hävetkää!
Minä näin kaksi aikuista jotka rakasti toisiaan, mutta välissä oli paljon. Neljä lasta, jotka rakasti aikuisiaan ja halusi kaikkien olevan yhdessä. Minä näin kaksi aikuista, jotka tajusi ja otti vastuun toiminnastaan ja vahvan halun yrittää vielä, koska rakkautta on tavattomasti.
[/quoteParissa päivässähän tuo perhe pelastetaan joo. Duudsonit tuli ja pelasti maailman. Iso kunnioitus Duudsoneille yritytksestä, mutta se mitä nämä "vanhemmat" tarvitsee on pitkäaikaista psykiatrista sairaanhoitoa. Eli lataamoon. Kauhea ämmä. Tunnen suurta häpeää. Oli Duudsonitkin vaikeena muutamas kohtaa kun kannustivat lapsia, niin noita tulee perässä ja sättii. Ei hemmetti. Todellakaan ei ollu mitään rakkautta ilmassa vaan mustaa vihaa. Sama peli jatkuu varmasti tänä päivänä.
[quote author="Vierailija" time="11.04.2014 klo 00:12"]
[quote author="Vierailija" time="08.04.2014 klo 22:10"]Ette te ole yhtään sen parempia, täällä mollaatte ihan oikeita ihmisiä. Kuvittelette olevanne parempia - ja itse käytätte täällä aivan kamalaa kieltä , ihan oikeista ihmisistä! Huippuhyviä äitejä olette olevinanne, mutta ette ajattele, miten teidän kommentit loukkaa lapsia - mollaatte lasten äitiä ja isää. Omien vanhempien mollaaminen tommosilla ilmaisuilla on lapsista loukkaavaa.
He ovat äiti ja isä, omille lapsilleen rakkaita ja tärkeitä vaikka teidän silmissänne vain kammotuksia.
TV-ohjelma on vain pintaraapasu siitä, mitä sielä on ja sieltä on jätetty näyttämättä hyvät asiat.. toisaalta: duudsonit pyydettiin apuun, koska perheellä oli ongelmia !! Ei kukaan ole kiva tai fiksu tai jaksava, kiva, kun on kriisi päällä ja avioliitto hajoamispisteessä. Missä on vika ja mikä on totuus, sitä on vaikea nähdä kun itse elää siinä ja on tunteet mukana. Kaikki ne pettymykset ja muut tunteet.
Siksihän sinne duudsonit pyydettiin, että tilanne korjaanutuisi.
Ja ehän korjaantui! NYT perheen seinien sisällä on varmasti paljon enemmän hyvää ja kivaa ja toisenlaista, parempaa !
Ja mistä helvetistä te vedätte fyysisen väkivallan olettamuksen! Ja että lastensuojelu perheelle! Diagnosoitte epätasapainoiseksi, väitätte väkivaltaiseksi, kannatatte lasten huostaanottoa vain siksi että perheen vanhempien kriisi on vihdoinkin selvitetty ja suunta parmepaan on !! ??
Miettikää nyt itseänne-
Hävetkää!
Minä näin kaksi aikuista jotka rakasti toisiaan, mutta välissä oli paljon. Neljä lasta, jotka rakasti aikuisiaan ja halusi kaikkien olevan yhdessä. Minä näin kaksi aikuista, jotka tajusi ja otti vastuun toiminnastaan ja vahvan halun yrittää vielä, koska rakkautta on tavattomasti.
[/quoteParissa päivässähän tuo perhe pelastetaan joo. Duudsonit tuli ja pelasti maailman. Iso kunnioitus Duudsoneille yritytksestä, mutta se mitä nämä "vanhemmat" tarvitsee on pitkäaikaista psykiatrista sairaanhoitoa. Eli lataamoon. Kauhea ämmä. Tunnen suurta häpeää. Oli Duudsonitkin vaikeena muutamas kohtaa kun kannustivat lapsia, niin noita tulee perässä ja sättii. Ei hemmetti. Todellakaan ei ollu mitään rakkautta ilmassa vaan mustaa vihaa. Sama peli jatkuu varmasti tänä päivänä.
[/quote]
opettele ensin lainaamaan ja kirjoittamaan ennenkun tulet raivoamaan
[quote author="Vierailija" time="08.04.2014 klo 21:16"]Kamala koroileva akka.
[/quote]
Siis kiroileva.