Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Istuitko synnytyksen jälkeen renkaan päällä?

Vierailija
08.04.2014 |

Otsikossa kysymys.

Kommentit (51)

Vierailija
41/51 |
08.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

en

Vierailija
42/51 |
08.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voinut istua lainkaan, tosi pitkään aikaan, synnytyksen jälkeen. Mulla murtui siinä rytäkässä häntäluu. Repeämät alapäässä kestin helposti, tikkejä oli 12, mutta tuo häntäluu, ai kempele!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/51 |
08.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En istunut, ei ollut tarve. Oli kyllä eppari ekassa alatiesynnytyksessä, tokassa useita repeämiä. En ollut kipeä.

Vierailija
44/51 |
08.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäisestä episiotomia ja tikkejä. 3,6 kg lapsi ja istuin ihan normaalisti. Kivunlievityksenä riitti parasetamoli+ibuprofeeni -kombo.

Toinen leikattiin istmuksen eli kohdunsolan läpi ja liikkuminen leikkauksen jälkeen oli aivan helvetillisen kivuliasta. Haava oli siis vaakasuunnassa.

Vierailija
45/51 |
08.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.04.2014 klo 17:02"]

En todellakaan.

Istuin paljon risti-istunnassa - vaavi siinä keskellä. Kuvista näkee, että harrastin sitä paljon myös synnärin jälkeen. Vaavi viihtyi siinä hyvin ja itse sain luettua lehtiä.

Ensimmäisen synnytyksen jälkeen en tajunnut, että rullatuolia tarjotaan sen takia, että saisi vaavin syliin ja voisi vielä vilkuttaa matkalla :-) sen takia en sitä ottanut, vaan heitin laukun olalle ja siirryttiin osastolle. (Miehen mukaan henkilökunta vähän tuijotteli)

Toisen kanssa olisi tämän ja sisäistänyt, ja otin tuolikyydin :-) vaikka vointini takia en sitä todellakaan olisi tarvinnut.

[/quote]

Täh? Kenelle sä oikein vilkutit? Ovella odotteleville toimittajilleko?

Vierailija
46/51 |
08.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen toipunut aina synnytyksistä käymällä suihkussa kerran :D

Ei koskaan tikkejä tmv. Heti kun kaks vrk on kulunut ja saa lähtee kotiin oon mennyt samana päivänä lenkille. Nyt vasta tajusin että olen ollut ilmeisesti aika onnekas!

Vierailija
47/51 |
08.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.04.2014 klo 19:31"]

Ensimmäisen synnytyksen jälkeen en tajunnut, että rullatuolia tarjotaan sen takia, että saisi vaavin syliin ja voisi vielä vilkuttaa matkalla

[/quote]

1. Mikä helvetti on rullatuoli?

[/quote]

Varmaan hän tässä tarkoitti pyörätuolia. Minä muuten kutsun rullatuoliksi sellaista istuinta, jossa on pienet rullat alla tavallisten tuolinjalkojen sijasta. Siis sellaista toimistotuolin tyyppistä. Miksi sinä sitä kutsut, jos rullatuoli on sinulle tyystin tavaton sana?

Vierailija
48/51 |
08.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, mutta istuin varmuuden vuoksi "vinossa". Siis ekan viikon.

Vierailija
49/51 |
08.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.04.2014 klo 20:38"]

Ensimmäisen synnytyksen jälkeen en tajunnut, että rullatuolia tarjotaan sen takia, että saisi vaavin syliin ja voisi vielä vilkuttaa matkalla

[/quote]

[/quote]

Varmaan hän tässä tarkoitti pyörätuolia. Minä muuten kutsun rullatuoliksi sellaista istuinta, jossa on pienet rullat alla tavallisten tuolinjalkojen sijasta. Siis sellaista toimistotuolin tyyppistä. Miksi sinä sitä kutsut, jos rullatuoli on sinulle tyystin tavaton sana?

[/quote]

Kyllä: toimistotuolia voidaan kutsua rullatuoliksi. Pyörätuoli on pyörätuoli. Näissä merkityksissä olen kuullut näitä käytettävän. Synnärillä tuskin ketään kuskataan rullatuolilla mihinkään...

Vierailija
50/51 |
08.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.04.2014 klo 20:52"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Kyllä: toimistotuolia voidaan kutsua rullatuoliksi. Pyörätuoli on pyörätuoli. Näissä merkityksissä olen kuullut näitä käytettävän. Synnärillä tuskin ketään kuskataan rullatuolilla mihinkään...

[/quote]

Vaikka se oiskin just siistiä!

Vierailija
51/51 |
08.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.04.2014 klo 20:52"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

No mutta voihan sitä sitten synnytyksen jälkeen istua kotona siinä rullatuolissa, jos ei ole mitään rengasta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kuusi