Onko elämällä enää annettavaa 34-vuotiaalle yh:lle?
Itsestä tuntuu että elämä on tässä. Yksin lasten kanssa, paska työ paskalla palkalla ja vuokrakämppä. Elämä ja pettymykset alkavat näkyä kasvoilta, olo on raskas. Yliopisto-opinnot kesken, kun voimia ei ole kaikelta työmäärältä.
Onko tämä nyt tässä?
Kommentit (46)
41: Tarkoitat siis, että otat mieluiten 5-kymppisen naisen? Tämäpä kiva kuulla. Niitä on nytkin tarjolla, joten älä aikaile.
Minäkin 34v yh, työtön, masentunut, pahasti velkaantunut ja vuokralla tietty asutaan. Tuskin kukaan mies mua enää huolii, en edes uskalla alottaa mitään kuvioita kun tiedän mikä pettymys se sitten olisi kun raha-asioista aletaan puhumaan.
"Tarkoitat siis, että otat mieluiten 5-kymppisen naisen? Tämäpä kiva kuulla. Niitä on nytkin tarjolla, joten älä aikaile." - Joo, oon mä semmosenkin kanssa ollu, mutta ei sitä nyt oikein viitti sitoutua, kun skidit tehty ja kaikkea muuta kivaa tekemistä. Ihan kivaa kyytiä kyllä, ei siinä mitään. :)
Todellakin on! Itse naimisissa 30v, lapsia ja tuntuu että ei voi tehdä mitään kun mies "estää" :D ei esim voida läjtä viikonlopun mökkiteissulle, kun kotona sohvalla sen ajan viettäen säästyy sekin raha....
olet onnekas kun on työ, ja voit ihan itse tehdä teidän perheen päätökset..
Kai se on omasta asenteesta kiinni. Minä 38-vuotias yh elän elämäni parasta aikaa, palkka on pieni ja työpaikassakaan ei kehumista mutta töitä kuitenkin riittää, lapset on terveitä ja pärjäävät niin koulussa kuin kavereiden kanssa, meillä on kiva koti ja läheisiä ihmisiä ympärillä. Uutta parisuhdetta ei ole enkä sellaista eritysesti kaipaakaan, tulee sitten jos on tullakseen.
Mieti mitä elämässäsi on hyvin ja keskity siihen.
Ei se elämä mitenkään lopussa ole, mutta kyllä näin hyvin toimeentulevana miehenä totean, että en hirveän hanakasti viitsi ruveta toisten skidejä maksamaan.
Että sitten kun tuo asia on poissa päiväjärjestyksestä niin... ajan kysymys vain.