Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Satuhäät 7.4.

Vierailija
07.04.2014 |

Nyt alkaa! Kristiina ja Juha.

Kommentit (152)

Vierailija
141/152 |
07.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
142/152 |
07.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin et ne on jotain 16v..Mutta olipa jo lapset ja exätkin. Huh.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/152 |
08.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä hyvä jakso ja ihanan oloinen pari, ei valittamista. ;)

Vierailija
144/152 |
08.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrankin kaunis morsian, mutta ei mikään ihme, kun ei ollutkaan suomalainen siiderivalas kyseessä.

T: Mies 36

Vierailija
145/152 |
08.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen,hanki syömishäiriö tai unohda ruoka niin pysyt hoikkana ja saat komeen miehen !.Miehet ihailee laihaa kroppaa,rinnat ja perse kuitenkin oltava.

Vierailija
146/152 |
08.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva olis seurata ton naisen ruokapäiväkirjaa pari päivää.T.Sidukkavalas Suomesta.Minä syön aamupalalla ruisleivän ja lasin maitoa.Viiden tunnin päästä Hernekeittoa ja vettä,sitten taas viis tuntia ja illalla sämpylä ja mehua..Toi nainen samat tod näk..syö, mut sormet kurkkuun aterian jälkeen tai sit se yksi leipä päivässä ja 10 l vettä.Voihan hän kuitenkin ällötä syömistä ja sen takia syö vain silloin kun tuntuu et taju lähtee...

Vierailija
147/152 |
08.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molempien korvat höröttää,hassua

Vierailija
148/152 |
08.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.04.2014 klo 22:57"]

[quote author="Vierailija" time="07.04.2014 klo 22:17"]

Ihmettelen myös sitä että edes lapset ja parin vanhemmat eivät olleet mukana. Ei tuo morsian nyt niin nuori ole, parikymmpisenä saanut esikoisensa, ja oli kuitenkin ollut jo sinkkuna pidemmän aikaa ennenkuin sulhasen kanssa meni yksiin, on kuitenkin jo lähemmäs kolmeakymmentä kuin kahtakymmentä, jos oli tarkoitus kaksi lasta vielä tehdä uuden miehen kanssa, niin miksi pitäisi odottaa että hedelmällisyys menee ohi, ja vasta vanhana kurppana tehdä lapset, ja täällähän aina sanotaan että ei saa olla noin isoja ikäeroja sisaruksilla.

Minä olen saman ikäisenä lähetenyt toiselle kierrokselle, tosin lasten saaminen kesti 8 vuotta. Nyt olen 39 vuotias, ja tasan kahden miehen kanssa ollut koko elämäni aikana, ex-avomiehen kanssa 16-24 vuotiaana (20 vuotiaana sain esikoisen), ja nykyisen aviomieheni kanssa 26-vuotiaasta, ja lopun ikää aiotaan olla.

Samoin äitini sai minut parikymppisenä, erosi isästäni kun olin kaksivuotias isän alkoholismin takia (äiti painostettiin alunperin hänen kanssaan naimisiin) Äitini oli muutaman vuoden minun kanssani kahdestaan, ja 25-vuotiaana löysi nykyisen miehensä, miehelläkin oli poika edellisestä avioliitosta, ja saivat yhdessä kolme lasta, ja ovat olleet naimisissa yli 30 vuotta. Ei se että nuorena pääty yhteen väärän ihmisen kanssa, ole merkki siitä että lopun ikää vaihtelisi puolisoa ja tekisi lapsia kaikille, kai sitä ihminen saa joskus erehtyä, varsinkin nuorena.

[/quote]

Miten niin "ei nuori" ja sinkkuna pitkään? Tyttö on 25v. Ekan lapsensa saanut 20-vuotiaana 5 vuotta sitten, jossain vaiheessa eronnut mutta kuitenkin jo puolitoista vuotta sitten saanut toisen lapsensa, ja sitä ennen olivat seurustelleet jo vuoden eli n. 2 vuotta ensimmäisen lapsen syntymästä aloittanut seurustelun jo uuden sulhasen kanssa. Että on se aika nopeaa tahtia jos ekasta miehestä eroaa ennenkuin eka lapsi täyttää kolmea.

[/quote]

Mitä sitten kuinka vanha lapsi on kun ero tulee, se tulee jos on tullakseen. Kuinka kauan pitäisi sitten sinkkuna odotella, hehän olivat tunteneet aika kauan ennen seurustelua. Miksi tuhlata ainoa nuoruutensa odotteluun? Sitä on kolmekymppinen vanha kurppa hyvin äkkiä, ja siinä odottelet sitten keski-ikää. Nainen on 18-20 vuotiaana hedelmällisimmillään, ja 25 vuotiaasta alkaa hedelmällisyys laskea, ja 35 vuotiaana on jo iän takia riskisynnyttäjä, ei siinä auta kuule odotella että olisi kaikkien mielestä tarpeeksi hitaasti edennyt elämässään.

Vierailija
149/152 |
08.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

siel joku läski itkee kateuttaan kun toinen on hoikka ja kaunis. Ei se sitä aina tarkota et työnnetään sormia kurkkuun syömisen jälkeen jos on hoikempi ku sinä. Morsian oli tosi kaunis <3

Vierailija
150/152 |
08.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Morsiammesta näki heti ettei ole "puhdas suomi-muija". Hänestä näkyi sellainen nykyajan Virolais/Venäjäläisnaisen uljas tyylikkyys. Hoikka, luonnollinen kauneus ja ryhdikäs. Heillä vain on geeneissä tuo hoikkuus ja kyky kantaa itsensä ylvään ryhdikkäästi ja pukeutumisen suhteen tyylikkäämpiä kuin me perus,suomimuijat. Itse olen hoikkuuden suhteen ollut yhtä laiha viimeksi parikymppisenä ja silloinkin kykenin olemaan noin hoikka vain kärsimällä nälkää! Kun aloin syömään ravitsemusterapeutin ohjeiden mukaan niin johan paino pompsahti ja liityin massakkaiden kerhoon :D Kiitos geeniemme, nyt makkaravanne pursuaa farkkuleggareiden laitojen yli :D ;)

Vierailija
151/152 |
09.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunis pari ja lämminhenkinen perhe, paljon onnea heille!! :)

Vierailija
152/152 |
10.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.04.2014 klo 22:25"]

Katsoin vastanyt. Onps nätti morsian.

[/quote] Niin oli ja tosi ystävällisesti puhui kaikille ihmisille joiden kanssa jaksossa asioi. Minä voisin myös mennä tuolla naimisiin, vaikka ihan  turistikohde onkin. Elämä on tarjonnut minulle sen verran extremeä ihan tavallisessa arjessa, ettei hääpaikan tarvitsisi olla mikään erikoiskohde. Ja ilman mitään ystäviä ja sukulaisia, vaikka heitä paljon rakastankin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi seitsemän