Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Satuhäät 7.4.

Vierailija
07.04.2014 |

Nyt alkaa! Kristiina ja Juha.

Kommentit (152)

Vierailija
121/152 |
07.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.04.2014 klo 21:51"]

Naurattaa taas nää kommentit :D kateelliset jauhaa. Ja EI, en ole morsian, saatika sulhanen tai sukua heille.

Ymmärrän täysin heidän ratkaisunsa pitää häät kahdestaan ulkomailla. Miksi pistää yhteen päivään tuhansia, kun sen voi pistää matkaan? Ja matkan olisivat varmaan tehneet muutenkin. Molemmilla vuorotyö ja kotona jatkuvasti menoa ja mäiskettä, nyt saavat olla kerrankin kahdestaan.

[/quote]

Kateuskortti!! Bingoruudukko täynnä!

Vierailija
122/152 |
07.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.04.2014 klo 22:00"]

Siis toi nainen on -88 syntynyt ja lapsia jo kahdelle miehelle? No johan on ehtinyt. Minkä ikäisiä lapsia niillä oli ne edellisistä liitoista olevat? Tyttöjä? Poikia? Ja kuka se niistä oli joka oli siellä puhelimessa? Kun puhui kuitenkin tuosta miehestä isänään? Eikö biologinen isä ole siis kuvioissa?"

Naisella on yksi lapsi aikaisemmasta suhteesta, miehellä yksi. Heillä on myös yksi yhteinen lapsi ja tällä hetkellä toinen yhteinen lapsi tulossa. 

[/quote]

mistäs tiedät, että on toinen yhteinen lapsi tulossa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/152 |
07.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

""Kahdestaan". Kuvausryhmä ja kaiken maailman Fuengirola-hihhulit koko ajan mukana."

Eiköhän suurin osa silti vietetty kahdestaan...

Vierailija
124/152 |
07.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta kerrassaan ihastuttavaat häät, ihan paras satuhääjakso! Kaunis pariskunta ja kivat pienen budjetin häät. Tykkään paljon enemmän kuin näistä pönötyshäistä, joita stressataan kuukausitolkulla etukäteen.

Vierailija
125/152 |
07.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä vaikuttivat ihan normaaleilta ja järkeviltä, ja perustelut kahdestaan pidetyille häille olivat ihan hyvät. Ja puhuivat lapsilleen ja lapsistaan ihanalla tavalla. Vähän sellainen jakso kyllä, että jos kaikki olisivat tällaisia, niin ei ohjelmaa hirveästi katsottaisi:)

Vierailija
126/152 |
07.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.04.2014 klo 21:58"]

Me mentiin myös ihan kahdestaa naimisiin - tosin Suomessa. Menimme Lappiin kahdeksi viikoksi ja oli ihanaa vaeltaa yhdessä syksyisessä Lapissa. Nukuimme söpössä mökissä ja nautittiin kahdenkesken takkatulen ja herkkujen ääressä. Ihan huikeat muistot häistä ja lujitti parisuhdetta todella paljon.

[/quote]

no tuo onkin ihan eri asia... Siis teidän häät, että olitte kahdestaan Lapissa kuulostaa romanttiselta. Ja olitte oikeasti kahden kesken. :)

Vierailija
127/152 |
07.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos puhelimessa oli parin yhteinen lapsi niin sehän oli vain 1 v ja 1 kk vanha, miten osasi puhua niin hyvin? Täyttää 2 v nyt elokuussa ja häät oli syyskuussa, en ymmärrä. Puhelimessa puhui äidistä ja isästä.

Vierailija
128/152 |
07.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.04.2014 klo 22:07"]Jos puhelimessa oli parin yhteinen lapsi niin sehän oli vain 1 v ja 1 kk vanha, miten osasi puhua niin hyvin? Täyttää 2 v nyt elokuussa ja häät oli syyskuussa, en ymmärrä. Puhelimessa puhui äidistä ja isästä.

[/quote]

Morsian kysyi lapselta oletko pitänyt huolta pienimmästä lapsesta jonka nimeä en nyt muista tms, eli itse sain sen käsityksen että soitti tyttärelle tai sille vanhemmalle pojalle

Vierailija
129/152 |
07.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.04.2014 klo 22:07"]Jos puhelimessa oli parin yhteinen lapsi niin sehän oli vain 1 v ja 1 kk vanha, miten osasi puhua niin hyvin? Täyttää 2 v nyt elokuussa ja häät oli syyskuussa, en ymmärrä. Puhelimessa puhui äidistä ja isästä.

[/quote]miksi alapeukku? Voiko tuon ikäinen puhua noin hyvin? Oma lapsi vanhempi ja sanoo vain pari sanaa.

Vierailija
130/152 |
07.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]miksi alapeukku? Voiko tuon ikäinen puhua noin hyvin? Oma lapsi vanhempi ja sanoo vain pari sanaa.

Vierailija
131/152 |
07.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.04.2014 klo 22:10"][quote author="Vierailija" time="07.04.2014 klo 22:07"]Jos puhelimessa oli parin yhteinen lapsi niin sehän oli vain 1 v ja 1 kk vanha, miten osasi puhua niin hyvin? Täyttää 2 v nyt elokuussa ja häät oli syyskuussa, en ymmärrä. Puhelimessa puhui äidistä ja isästä.

[/quote]

Morsian kysyi lapselta oletko pitänyt huolta pienimmästä lapsesta jonka nimeä en nyt muista tms, eli itse sain sen käsityksen että soitti tyttärelle tai sille vanhemmalle pojalle

[/quote]mutta miksi lapsi sanoi anna äidille, anna isälle, vuorotellen toisti.

Vierailija
132/152 |
07.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.04.2014 klo 22:13"][quote author="Vierailija" time="07.04.2014 klo 22:10"][quote author="Vierailija" time="07.04.2014 klo 22:07"]Jos puhelimessa oli parin yhteinen lapsi niin sehän oli vain 1 v ja 1 kk vanha, miten osasi puhua niin hyvin? Täyttää 2 v nyt elokuussa ja häät oli syyskuussa, en ymmärrä. Puhelimessa puhui äidistä ja isästä.

[/quote]

[/quote]mutta miksi lapsi sanoi anna äidille, anna isälle, vuorotellen toisti.

[/quote]joillain nyt on tapana puhua puolikkaasta vanhemmastakin äitinä/isänä. Tässä puhelimessa oli naisen poika. Mies sanoi pojalle että tämä tyttö on toisessa kodissaan.

Vierailija
133/152 |
07.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen myös sitä että edes lapset ja parin vanhemmat eivät olleet mukana. Ei tuo morsian nyt niin nuori ole, parikymmpisenä saanut esikoisensa, ja oli kuitenkin ollut jo sinkkuna pidemmän aikaa ennenkuin sulhasen kanssa meni yksiin, on kuitenkin jo lähemmäs kolmeakymmentä kuin kahtakymmentä, jos oli tarkoitus kaksi lasta vielä tehdä uuden miehen kanssa, niin miksi pitäisi odottaa että hedelmällisyys menee ohi, ja vasta vanhana kurppana tehdä lapset, ja täällähän aina sanotaan että ei saa olla noin isoja ikäeroja sisaruksilla.

Minä olen saman ikäisenä lähetenyt toiselle kierrokselle, tosin lasten saaminen kesti 8 vuotta. Nyt olen 39 vuotias, ja tasan kahden miehen kanssa ollut koko elämäni aikana, ex-avomiehen kanssa 16-24 vuotiaana (20 vuotiaana sain esikoisen), ja nykyisen aviomieheni kanssa 26-vuotiaasta, ja lopun ikää aiotaan olla.

Samoin äitini sai minut parikymppisenä, erosi isästäni kun olin kaksivuotias isän alkoholismin takia (äiti painostettiin alunperin hänen kanssaan naimisiin) Äitini oli muutaman vuoden minun kanssani kahdestaan, ja 25-vuotiaana löysi nykyisen miehensä, miehelläkin oli poika edellisestä avioliitosta, ja saivat yhdessä kolme lasta, ja ovat olleet naimisissa yli 30 vuotta. Ei se että nuorena pääty yhteen väärän ihmisen kanssa, ole merkki siitä että lopun ikää vaihtelisi puolisoa ja tekisi lapsia kaikille, kai sitä ihminen saa joskus erehtyä, varsinkin nuorena.

Vierailija
134/152 |
07.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootte jotenki huvittavia.. Haukkujat siis. Teidän häännekö oli itten täydelliser? Jos toiset haluaa mennä kahdestaan naimisiin niin antakaa mennä.

P.S. En tunne pariskuntaa!

Vierailija
135/152 |
07.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.04.2014 klo 21:46"]

No on se mukava mennä naimisiin tuolla turistien seassa :D. 

Miksi ihmeessä mennä tuonne pitää häät??? 

[/quote]

Syy sanottiin ohjelmassa.

Vierailija
136/152 |
07.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.04.2014 klo 22:17"]

Ihmettelen myös sitä että edes lapset ja parin vanhemmat eivät olleet mukana. Ei tuo morsian nyt niin nuori ole, parikymmpisenä saanut esikoisensa, ja oli kuitenkin ollut jo sinkkuna pidemmän aikaa ennenkuin sulhasen kanssa meni yksiin, on kuitenkin jo lähemmäs kolmeakymmentä kuin kahtakymmentä, jos oli tarkoitus kaksi lasta vielä tehdä uuden miehen kanssa, niin miksi pitäisi odottaa että hedelmällisyys menee ohi, ja vasta vanhana kurppana tehdä lapset, ja täällähän aina sanotaan että ei saa olla noin isoja ikäeroja sisaruksilla.

Minä olen saman ikäisenä lähetenyt toiselle kierrokselle, tosin lasten saaminen kesti 8 vuotta. Nyt olen 39 vuotias, ja tasan kahden miehen kanssa ollut koko elämäni aikana, ex-avomiehen kanssa 16-24 vuotiaana (20 vuotiaana sain esikoisen), ja nykyisen aviomieheni kanssa 26-vuotiaasta, ja lopun ikää aiotaan olla.

Samoin äitini sai minut parikymppisenä, erosi isästäni kun olin kaksivuotias isän alkoholismin takia (äiti painostettiin alunperin hänen kanssaan naimisiin) Äitini oli muutaman vuoden minun kanssani kahdestaan, ja 25-vuotiaana löysi nykyisen miehensä, miehelläkin oli poika edellisestä avioliitosta, ja saivat yhdessä kolme lasta, ja ovat olleet naimisissa yli 30 vuotta. Ei se että nuorena pääty yhteen väärän ihmisen kanssa, ole merkki siitä että lopun ikää vaihtelisi puolisoa ja tekisi lapsia kaikille, kai sitä ihminen saa joskus erehtyä, varsinkin nuorena.

[/quote]

Sori mut jos morsian on -88 niin hän on kyllä tasan puolessa välissä kahta- ja kolmeakymmentä, eli kohtalaisen nuori. Vanhin lapsena oli 5v eli 20-vuotiaana on ollut jo ensimmäisellä kierroksella lasta hankkimassa. Kyllä se on aika nopeaa tahtia

Vierailija
137/152 |
07.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.04.2014 klo 22:17"]

[/quote]

Miten niin "ei nuori" ja sinkkuna pitkään? Tyttö on 25v. Ekan lapsensa saanut 20-vuotiaana 5 vuotta sitten, jossain vaiheessa eronnut mutta kuitenkin jo puolitoista vuotta sitten saanut toisen lapsensa, ja sitä ennen olivat seurustelleet jo vuoden eli n. 2 vuotta ensimmäisen lapsen syntymästä aloittanut seurustelun jo uuden sulhasen kanssa. Että on se aika nopeaa tahtia jos ekasta miehestä eroaa ennenkuin eka lapsi täyttää kolmea.

Vierailija
138/152 |
07.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syy siihen, ettei sukulaiset ja ystävät oikein puolustaneet niitä täällä on se, että koska he jätettiin suomeen, olivat katkeria.

Vierailija
139/152 |
07.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tota minä kyllä ihmettelin, kun tää kristiinan vanhempi poika kutsuu juhaa isäksi. Bio isä on pojan kanssa tekemisissä, koska hänen facensa näyttää olevan täynnä pojan kuvia. Vähän epäkunnioittavaa sitten kutsua tätä uutta miestä isäksi?

Vierailija
140/152 |
07.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi seitsemän