Satuhäät 7.4.
Kommentit (152)
Miten kauan tuon housujenroikotustrendin pitää jatkua? Mulla on nuoruus kohta ohi ja koko tämän ajan miehet on näyttäneet ihan hirveiltä.
Tytöllä on tatuointi niskassa, joten bingoruutu siitäkin :)
Morsian on yhtä kaunis kuin minäkin <3
Tytöllä on tatuointi niskassa, joten bingoruutu siitäkin :)
Juu olen asunut Eestissä ja siellä naiset ihan suoraan sanoivat, että elämäntehtävä on pitää itsestään huolta, jotta saa rikkaan miehen, joka ostaa kalliita asioita. Monet ottavat jopa lainaa itsensä ehostamiseen, jotta saavat kynnet ym.
tämä morsian tosin asunut ilmeisen kauan suomessa. Ehkei sellainen kuitenkaan.
En ymmärrä tuota, että itse päätetään viettää häät ilman lapsia ja jättää lapset Suomeen, vaikka pyytävät mukaan JA sitten kuitenkin itketään siellä Espanjassa ikävää. Jos se kerran itkettää niin miksei sitten vietä häitään lastensa kanssa?
Huoh.
Mitä mieltä lähteä häihinsä yksin, jättää lapset kotiin ja ikävöidä niitä hääreissullaan kuitenkin noin..?
Varmasti mukavammat häät olisivat olleet kun rakkaat olisivat olleet mukana.
Toi mies on kyllä niin ton daamin vietävissä...
Mulla meni ohi mistä toi nainen tuli niitä auttamaan?
[quote author="Vierailija" time="07.04.2014 klo 21:41"]
[/quote]
Eli sun häistä tää pätkä ;)
[quote author="Vierailija" time="07.04.2014 klo 21:38"]
nää eestinaiset osaa iskeä pomonsa ja sit pitää ostaa autot, talot, korut ja kuteet. Vähän ajan päästä vaihtaa rikkaampaan mieheen...sanokaa mun sanoneen.
[/quote]
Melkoinen tahti jos morsmaikku vm. 88 ja toisella kierroksella! Kauankohan katselee tuota nyhveröä miestä ennen kuin rikkaampi löytyy?
No on se mukava mennä naimisiin tuolla turistien seassa :D.
Miksi ihmeessä mennä tuonne pitää häät???
aika noloa, halpaa kuoharia ja turistit...
En kestä!!! Melkein tuli kyynel silmään, kun se lapsi niin ihanasti sanoi puhelimessa, että " rakastan sua "... :) <3
Kiva apulainen tuo "kaasonainen" :)
Nyt sitten alkaa olla käsillä hetket, kun ohjelma loppuu ja hääparin ystävät/sukulaiset löytävät tänne haukkumaan kaikki. Saa samalla viimeisen rastin ruudukkoon ja bingon täyteen.
Sulhanen pihistelee kimpussa :D