37v miehellä ei ole Facea, Instaa, Whatsappia, ... ei mitään?
Mistä kertoo? On kyllä työelämässä menestynyt ja ajaa hienolla autolla,mutta luulisi kaikilla vähänkään järkevällä nyt olevan nykyaikana joku noista käytössä.
Kommentit (104)
Mies ei noita tarvitse. Sahaa, kirvestä, vasaraa, sirkkeliä ja porakonetta mies tarvitsee, sekä työkalupakkia.
Mulle ois total turn off jos mies roikkuisi facessa tai postaisi itsestään kuvia instaan kun joku narsistinen teini. Ihan helv.. ärsyttävää olisi olla aikuisen miehen kanssa joka ottaisi kuvia itsestään. Oikeita miehiä kun ei enää kasva puussa, ne on harvassa. Pidä kiinni.
Minulla on pelkästään whatsuppi, sillä pidän yhteyttä perheenjäseniin, harvoin muihin. En koe tarvitsevani facea tai instaa. Yksi deitti 10 vuotta sitten närkästyi pahasti kun minusta löytyi netistä vain työpaikkani liittyviä juttuja, todellakin aikuinen mies jaksoi vaahtoa siitä ettei mulla ollut facea eikä hän päässyt minua vakoilemaan. Pidin hyypiötä outona eikä deittailua jatkettu.
Löytyispä nainen joka ei someta jatkuvasti.
Ööh, täällä 25v, jolla ei ole instaa tai facebookkia, eikä ole mun miehelläkään.
Facebook on jo niin pitkään ollut keski-ikäisten valtaama, kuoleva sovellus, että ihmettelen, jos joku ikäiseni sitä vielä aktiivisesti käyttää.
Itse poistin instan, koska mulla ei ollut mitään halua lisäillä elämästäni kuvia puolitutuille. Läheiset tietää mun elämästä ilman someakin. Huomasin tuhlaavani paljon aikaa muiden kuvien selailuun, samaan aikaan kun oma elämäni lipui ohi. Ihan turhaa, mielummin oikeesti elän elämääni kuin kulutan sitä katselemalla muiden mukatäydellisiä kuvia elämästä.
Minulla ei ole tarvetta jakaa elämääni muille, joten ei ole mitään näistä.
Vierailija kirjoitti:
Oon varmaan tosi outo, kun oon 27v kauniiks kehuttu nainen, enkä omista kun WA:n. Joskus olin facessa. Älypuhelimenkin hommasin vuosia myöhemmin, kuin muut.
Sinäkö sen omistat?
Oot varmaan tosi oikeassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on whatsapp. Some ei kiinnosta.
Somessa roikut nytkin.
Olen eri, mutta mielestäni keskustelupalsta, jolla nimettömänä kommentoidaan, ei ole somea. Sosiaalisessa mediassa jakaa jotain itsestään ja omasta elämästään, nimellä tai ainakin jollain tiedoilla.
Minulla on Whatshappi, kun sillä saa lähetettyä ilmaiseksi ympäri maailmaa tekstareita. Ei ole facea eikä instaa.. Mitä outoa tuossa on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten jollain ei ole WhatsAppia käytössä?! Lähetteleekö ne jotain 90-luvun tekstiviestejä, jotka kaiken lisäksi on maksullisia?
Kuka normaali edes viitsii etsiä puhelimestaan, onko sinne joskus tullut joltain peräkylän vaarilta wanhan ajan tekstiviestiä, kun kaikki muut laittaa viestit whatsapilla?
En ymmärrä. Jästipäistä touhua.
Millainen liittymä sulla oikein on?? Niitä on sellasiakin että tekstarit ja puhelut sisältyy kk-maksuun...
Myös ulkomaanpuhelut?
On ihailtavaa ettei mies ole juutalaismediakeisari Zuckerbergin kahleissa. Itse haluaisin samanlaisen miehen. Itse käytän joko tekstiviestejä tai Signalia (https://signal.org/en/) viestimiseen. Ei juutalaismedialle!
Vierailija kirjoitti:
Kuka normaali edes viitsii etsiä puhelimestaan, onko sinne joskus tullut joltain peräkylän vaarilta wanhan ajan tekstiviestiä, kun kaikki muut laittaa viestit whatsapilla?
Minkälainen peräkylän puhelin sulla on, kun sieltä pitää erikseen etsiä tekstiviestiä? Mulla löytyy tekstiviestit ja WA-viestit samalla tavalla etsimättäkin.
Miten toi auto liittyy mihinkään tässä?
Musta kysymys on enemmän, millainen tauno roikkuu noissa kaikissa? Itsellä käytössä tasan Facebook ja sekin lähinnä siksi, että paikallinen kirppisryhmä on lyömätön lasten vaatteiden ja tarvikkeiden ostamisen ja myymisen kanssa.
miksi kukaan käytää whatsappia, josta ihan selvää tietoa kaiken vuotamisesta? Ihan samat saa hoidettua esim tekstareilla, meileillä tai facessa. En halua yhtään notifikaation tuottajaa lisää yhtään mistään.
Mulla rajaton liittymä DNalta tekstarit, puhelut ja netti, ei ole kallis, toimii hyvin.
Soitan ja tekstaan, se vain on kätevintä varsinkin kun on iäkäs äiti. Jos joku tarvii jonkun älyttömän applikaation peruskommunikointiin, se on hänen murheensa eikä tarvi enää olla mun elämässä. Whatsapp on vain hankalampi tekstiviesisovellus, okei kuvat, mutta niitä muutenkaan juuri löhettele, menee facessa tai meilissä.
Mua on aina naurattanut jengin tarve silmät,kiiluen mennä jonkun uuden perässä riippumatta siitä, onko uudistus yhtään edes parempi.
Munkaan miehellä ei ole, koska ei harrasta sometusta, eikä pidä Whatsappia, Facea jne. turvallisina.
Itselläni on Ig että voin jutella julkkiksien kanssa.
Ja olla niiden kaveri monet julkisuuden henkilöt pitää samoista asioista kun mä esim jalkapallo tai näytteleminen koska ne on siinä työssäkin
Kuinka tyhmä pitää olla että on esim. facessa oikealla nimellä?
Millainen liittymä sulla oikein on?? Niitä on sellasiakin että tekstarit ja puhelut sisältyy kk-maksuun...