37v miehellä ei ole Facea, Instaa, Whatsappia, ... ei mitään?
Mistä kertoo? On kyllä työelämässä menestynyt ja ajaa hienolla autolla,mutta luulisi kaikilla vähänkään järkevällä nyt olevan nykyaikana joku noista käytössä.
Kommentit (104)
Ei mun 33v miehelläkään ole. Hän ei halua jakaa itsestään mitään sellaisissa kanavissa, joista tavara vuotaa avoimesti sovelluksen omistajalle ja sieltä ties mihin. Hän käyttää tekstiviestejä, puheluja ja LinkedIniä. Ymmärrän häntä kyllä, itse tosin käytän whatsappia ja instaa.
Juurikin järkevällä noita ei ole.
Minusta ihmisten pitäisi pitää tarkempaa huolta yksityisyydestään. Ei minullakaan ole noita.
Upea löytö. Mulle kelpais. Arvostan!
Miksi pitäisi olla? Osaa varmasti kommunikoida suoraan haluamiensa henkilöiden kanssa.
Ootkohan tavannut mun veljen... WA tosin löytyy ja käyttääkin sitä kyllä. Face ja Insta ei tosiaan ole mitään välttämättömyyksiä, ei kaikki halua jakaa elämäänsä puolituttujen kanssa eikä kaikkia kiinnosta toisten elämä.
Kuulostaa järkevältä mieheltä, miksi niitä pitäisi olla?
Mulla wa on korvannu tekstarit. Facea, instaa tai twitteriä en tarvitse enkä käytä. N39
Mitä noilla tekee? En ole kaivannut.
Järkevät eivät tarvitse w t-juttuja.
Mulla on whatsapp. Some ei kiinnosta.
Mies tajuaa yksityisyyden päälle eikä myöskään kiinnosta muiden pikku elämät.
Vierailija kirjoitti:
Ei mullakaan. Eikä ole koskaan noista mitään ollukkaan, enkä oo kaivannukkaan.
N40
Jatkan vielä, että kännykässäni ei ole nettiä. Käytän puhelinta soittamiseen ja perinteisiin tekstiviesteihin. Netissä pörrään läppärillä ja sähköposti käytössä. Hyvin pärjää!
Vierailija kirjoitti:
Mulla on whatsapp. Some ei kiinnosta.
Somessa roikut nytkin.
Ihan normaalia miehille. Miehet eivät ole kauhean aktiivisia somessa, vaikka monella nykyään joku profiili jossain onkin - silti monella ei ole lainkaan sitä profiiliakaan.
eli ei ole sosiaalisen median ilkimys
WhatsApp ei ole sosiaalinen mediakanava, se on viestikanava, ja paljon kätevämpi kuin tekstari. Sen puuttumistä pidän outona.
Ei mullakaan. Eikä ole koskaan noista mitään ollukkaan, enkä oo kaivannukkaan.
N40