Mitä kannattaa ostaa Hulluilta Päiviltä?
Siinähän se kysymys jo tulikin :) Yleensä Hullareiden aikaan kartan Stockmannia viimeiseen asti, muuten kyllä tykkään asioida ko tavaratalossa. Nyt tuli mieleen, että voishan sitä kerrankin käydä pyörähtämässä siellä, sopivasti kun on arkivapaapäiväkin. Miksihän muuten meille ei tule sitä kuvastoa koskaan, vaikka stokkan kanta-asiakaskortit löytyy niin minulta kuin mieheltä? Pitääkö se tilata jostain? Netistä selasin hieman tarjouksia, mutta jotenkin tuntuisi helpommalta selata ihan sitä paperiversiota..
Kommentit (33)
Joka tuollaisen paska-appinan ostaa on itsekin täysi apina ja pelle!
Itse ostan hullareilta muovipussitelineen ja sähköhammasharjaan vaihtoharjoja.
[quote author="Vierailija" time="06.04.2014 klo 19:32"]
Käsittääkseni stokkan mainokset tulee vain niihin talouksiin, joilla on vuosiostoja muistaakseni jotain 200€?
Eli kuukausiedut ja hullujen päivien mainokset.
[/quote]
Juu, mulla loppui se kuukausittain tuleva kanta-asiakkaan edut -lehtinen, kun en ollut vuoden sisään ostanut Stockkalta 250 euron edestä. Silti minulle kyllä tuli HP-kuvasto.
[quote author="Vierailija" time="06.04.2014 klo 19:48"]
[quote author="Vierailija" time="06.04.2014 klo 19:44"]
[quote author="Vierailija" time="06.04.2014 klo 19:35"]
[quote author="Vierailija" time="06.04.2014 klo 19:33"]
Se melkein yhdeksänsadan hintainen, hirveän näköinen apinankuvatus. Mitäköhän se oikein maksaisi ilman alennusta, ihmettelen.
[/quote]
what???
[/quote]
- En ole kuvastoa vilkaissut, mutta kuulostaa Rosendahlin apinalta, täällä hintaa lähes 1500e:
http://www.room21.fi/fi/artiklar/kay-bojesen-apina-suuri.html
En ollut koskaan näistä kuulutkaan, mutta tuttavaperheellä on kokonainen puueläinlauma. Ovat käsittääkseni hyvinkin suosittuja kalliista sisustuselementeistä tykkäävissä perheissä. Itse olen sitä mieltä, että ihmiset ostavat näitä vain esitelläkseen, että heillä on rahaa. Jos ystäväpiiri on samanhenkistä, he tietävät noiden maksavan omaisuuden. Tämä on sitä egon buustausta.
[/quote]
the helvettiä, johan mä naurasin pihalle ihmisen, joka on tollasen ostanu.
[/quote]
OKV haaveili tuota kotiinsa :) katsotaan ilmestyykö, pienempi puuapinahan löytyy jo (tai ainakin löytyi aiemmin, en tiedä onko jo laitettu eteenpäin)
Hyi hitto se apina on ihan kammottava. Näyttää siltä että herää yöllä henkiin ja kolistelee ympäri kämppää pitkillä käsillään.
Tietääkö joku, paljonko Artekin Siena-tyynynpäällinen maksaa normaalisti? Koitin etsiä hintaa mutta en löytänyt mistään... 24,90 tuntuu vaan aika tyyriiltä, ainakin jos kangas on normaalia löllöä puuvillaa.
Mullekaan ei tule ikinä kuvastoa, en tajua miksi panttaavat niitä
Ei tule kuvastoa ei.... Voiko tosiaan olla niin että vuodessa pitää ostaa 250 eurolla ennen kun saa hullareiden kuvaston?
[quote author="Vierailija" time="06.04.2014 klo 20:20"]
aaverahka
[/quote] Mitä on aaverahka?
[quote author="Vierailija" time="06.04.2014 klo 20:48"]
aaverahka
[/quote]
Mietin just samaa. av-rahka?
Sitä kantiskorttia pitää käyttää silloin tällöin niin ei tipu pois rekisteristä. Kuvasto tulee vain aktiivisille kantiksille.
[quote author="Vierailija" time="06.04.2014 klo 20:52"]
[quote author="Vierailija" time="06.04.2014 klo 20:48"]
aaverahka
[/quote]
Mietin just samaa. av-rahka?
[/quote]
Herkusta saa sellaista ihanaa keltaista mangorahkaa (aave=haamu) hullareiden aikaan. Rahkaa tännekinpäin!
Minä ostan sieltä yleensä itselleni ja lapsille kivoja merkkivaatteita jotka ovat aika hyvässä alessa. Sitten kun niihin kyllästyy jälleenmyyntihintakin on ihan hyvä siihen verattuna mitä maksoi.
Musta kannattaa ostaa näitä:
-perusvaatteita, ostamani t-paidat on olleet ihan ok-laatuisia samoin neuletakit
-tiettyjä merkkivaatteita ja -kenkiä koska ne on halvempia (riippuu omasta maustasi)
-jumppavaatteita, hyvät merkkivaatteet on tuolla edullisempia
-ruokaa: hyviä tarjouksia
Taidan ostaa jotain erikoista lihaa tänä vuonna ja lapselle kengät. Jotenkin ei kiinnosta pahemmin tuo turha krääsä, astioita ja lakanoita ei mahdu mihinkään. Matkoilla ei käydä ja tekniikka on ihan toimivaa meillä, en kaipaa enää yhtään ylimääräistä laitetta. Sohva oli kiva, joka kuvastossa oli, mutta ihan liian kallis meille.