Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kuinka usein baarissa teille tullaan...

Vierailija
06.04.2014 |

Kehumaan ulkonäköänne? Minua tulee poikkeuksetta aina baarissa kehumaan kauniiksi tms 3-5 entuudestaan tuntemattoman miehen toimesta. Mietin onko tämä ihan normaalia muillekin? En pukeudu mitenkään tyrkysti tai ole muuten ns esillä vaan omissa oloissani kavereideni kanssa tai yksin, harvoin esim tanssin.

Kommentit (63)

Vierailija
1/63 |
06.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tullaan kehumaan aina baarissa monien miesten toimesta :)

Vierailija
2/63 |
06.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan jatkuvasti, ei saa edes olutta juoda rauhassa.

T. 165/132 mies

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/63 |
06.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun kerran vuodessa käyn baarissa, niin ei tule kukaan ikinä kehumaan. Kaverini paljon minua kauniimpia ja pitempiä (itse tällainen 158 cm tappi) niin he keräävät miesten huomion. Sellaista se on.. Luonnonvalinta :D

Vierailija
4/63 |
06.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.04.2014 klo 14:37"]Kun kerran vuodessa käyn baarissa, niin ei tule kukaan ikinä kehumaan. Kaverini paljon minua kauniimpia ja pitempiä (itse tällainen 158 cm tappi) niin he keräävät miesten huomion. Sellaista se on.. Luonnonvalinta :D

[/quote]

No pituus siihen tuskin vaikuttaa. Itse olen 152cm ja silti koko ajan miehet pörrää ympärillä kehumassa

Vierailija
5/63 |
06.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei ikinä kukaan ole tullut kehumaan baarissa. Tosin en ole käynyt ikinä baarissa :)

Vierailija
6/63 |
06.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sorry, mutta miehet tulevat eniten kehumaan ei-niin-nättejä baarissa kun tietävät että kehut uppoavat ja tehoavat parhaiten. Oikeasti kauniisiin eivät kehut tehoa.

Ps. En lue itseäni näihin oikeasti kauniisiin joten turha pelata kateuskorttia.

Vierailija
7/63 |
06.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ihan normaalia. Kehut eivät johdu poikkeuksellisesta kauneudestasi vaan iästäsi ja sukupuolestasi. Siitä, että olet nuori nainen. Sinua sanotaan kauniiksi, jotta antaisit pillua.

Luonnollisesti tuo kehujen satelu myös loppuu iän myötä, noin 30-35 ikävuoden tienoilla.

Vierailija
8/63 |
06.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet kehuvat sellaisia, jotka näyttää sellaisilta joilta saa helpoimmin vaginaa.

100% fakta joten älkää turhaan ylpistykö...

-mies-

Vierailija
9/63 |
06.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.04.2014 klo 14:41"]

On ihan normaalia. Kehut eivät johdu poikkeuksellisesta kauneudestasi vaan iästäsi ja sukupuolestasi. Siitä, että olet nuori nainen. Sinua sanotaan kauniiksi, jotta antaisit pillua.

Luonnollisesti tuo kehujen satelu myös loppuu iän myötä, noin 30-35 ikävuoden tienoilla.

[/quote]

Ja siitä, että ap pitää asiaa niin maan ihmeellisenä, voidaan päätellä, että hänen kohdallaan tämä taktiikka myös toimii. Eli lohkeaa joka kerta.

Vierailija
10/63 |
06.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

10/ ei ole lohjennut kertaakaan, elän pitkässä ( ja onnellisessa) parisuhteessa. Teen myös melko nopeasti tämän asian selväksi lirkuttelijoille. Ap

Vierailija
11/63 |
06.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.04.2014 klo 14:51"]

10/ ei ole lohjennut kertaakaan, elän pitkässä ( ja onnellisessa) parisuhteessa. Teen myös melko nopeasti tämän asian selväksi lirkuttelijoille. Ap

[/quote]

No on se nyt kumma, jos et edes täällä nimettömänä kehtaa tunnustaa, että jaat persettä joka kadunkulmassa. Ei täältä sinua kuitenkaan kukaan tunnista.

Vai onko ongelma pikemminkin se, ettet pysty myöntämään totuutta itsellesi?

Vierailija
12/63 |
06.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ihme että naiset elävät pitempään.

-Mies 28v-

Vierailija
13/63 |
06.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

12/ hahhah mistähän moinen väite?! Miksi ihmeessä en pystyisi sitä myöntämään, kuten itsekin sanoit 'edes täällä nimettömänä'??? Ap

Vierailija
14/63 |
06.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.04.2014 klo 14:51"]10/ ei ole lohjennut kertaakaan, elän pitkässä ( ja onnellisessa) parisuhteessa. Teen myös melko nopeasti tämän asian selväksi lirkuttelijoille. Ap

[/quote]

aika kuivaa on sitten teidän "pitkä ja onnellinen"avioliitto

Vierailija
15/63 |
06.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.04.2014 klo 14:51"]

[/quote]

No ilmeisesti näytät siltä, että vagina on löysässä kun kerran tullaan sitä vonkaamaan.

Vierailija
16/63 |
06.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melko usein joku tulee kehumaan. Samoin kehutaan niitä vähemmän kauniita, enemmän kauniita, yhtä kauniita jne. En ole koskaan ajatellut sitä muuna kuin yrityksenä päästä pöksyihin. Tiedän itse miltä näytän, ja se riittää.

Vierailija
17/63 |
06.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.04.2014 klo 14:58"]

Melko usein joku tulee kehumaan. Samoin kehutaan niitä vähemmän kauniita, enemmän kauniita, yhtä kauniita jne. En ole koskaan ajatellut sitä muuna kuin yrityksenä päästä pöksyihin. Tiedän itse miltä näytän, ja se riittää.

[/quote]

Näinhän se on. Miehet on tässä suhteessa loogisia, eli ne keskittyy niihin yksilöihin, joilta voi päätellä irtoavan helpoiten. Siis ainakin / varsinkin känässä.

Vierailija
18/63 |
06.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

15/ siis ei ole lohjennut muille kuin omalle miehelle, eiköhän tämä ollut itsestään selvää..

16/ olen saanut näitä vastaavia kommentteja myös ollessani mieheni kanssa baarissa/ulkona, varsinkin jos mieheni poistuu vessaan/tilaamaan tms, joten en usko että kommentoija on ajatellut olevan piparin helposti saatavilla, kun on selvästi huomannut minulla olevan jo seuraa. Ap

Vierailija
19/63 |
06.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.04.2014 klo 15:01"]

15/ siis ei ole lohjennut muille kuin omalle miehelle, eiköhän tämä ollut itsestään selvää..

16/ olen saanut näitä vastaavia kommentteja myös ollessani mieheni kanssa baarissa/ulkona, varsinkin jos mieheni poistuu vessaan/tilaamaan tms, joten en usko että kommentoija on ajatellut olevan piparin helposti saatavilla, kun on selvästi huomannut minulla olevan jo seuraa. Ap

[/quote]

Kilpailuhenkisille miehille se seura ei ole este, vaan hidaste. Ilmeisesti annat kuitenkin ymmärtää (pukeutumisella, kehonkielellä tms.), että olet valmis harkitsemaan vaihtoehtoja....

Vierailija
20/63 |
06.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

18/ kommentoijia on usein myös selkeästi "tasoni" alapuolelta joten en varmasti vaikuta näille miltään helpolta saaliilta. Varsinkaan kun en käytökselläni (toisin kuin useimmat av-mammat täällä) kerro olevani munan puutteessa. Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä viisi