Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kuinka usein baarissa teille tullaan...

Vierailija
06.04.2014 |

Kehumaan ulkonäköänne? Minua tulee poikkeuksetta aina baarissa kehumaan kauniiksi tms 3-5 entuudestaan tuntemattoman miehen toimesta. Mietin onko tämä ihan normaalia muillekin? En pukeudu mitenkään tyrkysti tai ole muuten ns esillä vaan omissa oloissani kavereideni kanssa tai yksin, harvoin esim tanssin.

Kommentit (63)

Vierailija
41/63 |
06.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.04.2014 klo 14:45"]

Miehet kehuvat sellaisia, jotka näyttää sellaisilta joilta saa helpoimmin vaginaa.

100% fakta joten älkää turhaan ylpistykö...

-mies-

[/quote]

No sittenhän mä voin olla tyytyväinen, kun ei ole kukaan tullut suoraan kehumaan.

Tosin joskus joku on tavallaan vaivihkaa lyöttäytynyt porukkaan niiden puheliaimpien (tai humalaisimpien) kautta ja alkanut sitten jutella kaikenlaista enimmäkseen minulle. Nopeasti selviää, että olen varattu, jolloin sitä yleensä voivotellaan, mutta mahdollisesti jäädään edelleen juttelemaan porukan kanssa joksikin aikaa. Kerran yksi sinnikäs tyyppi yritti pyytää luokseen ja keksi aina uuden verukkeen, kun kieltäydyin. Veikkaan, että en näytä helpolta, mutta ystävällinen käytökseni saattaa johdattaa jotkut ajattelemaan, että multa irtoaa, joten tuhlaavat sitten aikaansa seurassani. 8)

Vierailija
42/63 |
06.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa uskoa sitä, että miehet kehuisivat muka vain "helpon" näköisiä naisia. Varmasti varsinkin kännissä uskaltavat sanoa, että oletpas kaunis.

Itselle aika harvoin jutellaan baarissa, kai joku joskus on kauniiksi kehunut. Minä kyllä viihdyn yleensä tanssilattialla koko illan, joten vähän vaikea jutella. Enkä kyllä kovin kummoisenkaan näköinen ole, ihan tavallinen pallinaama.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/63 |
06.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.04.2014 klo 17:56"]

Suomalaiset on niin kateellista kansaa. Tiesin kyllä etukäteen miten tämänkin aloituksen kanssa käy. Kukaan ei saisi olla ylpeä esim omasta ulkonäöstään, ei ns luonnollisesta eikä varsinkaan esim treenatusta kropasta, puhumattakaan jos on vaikka silikonirinnat (älkää vetäkö johtopäätöksiä, mulla ei ole sikareita muttei mitään niitä vastaankaan). Esim slaavilaiset naiset on juuri siksi niin upeita kun ovat ylpeitä itsestään ja ulkonäöstään, panostavat siihen ja kantavat itsensä kauniisti. Suomalaisten persjalkaisten tanttojen mielestä he toki ovat 'huoria' kuten minäkin, jolla on sama asenne itseensä (olen harrastanut seksiä ainoastaan yhden miehen kanssa viimeisen 10v aikana joten olen ihan kovanluokan horo joka 'jakaa persettä joka kadunkulmassa' ;) ) Ap

[/quote]

huh, onpa naisellista kielenkäyttöä... 

Vierailija
44/63 |
06.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

43/ siteerasin vain aiempia kirjoittajia tästä ja muista vastaavista ketjuista ;) ap

Vierailija
45/63 |
06.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.04.2014 klo 18:45"]

43/ siteerasin vain aiempia kirjoittajia tästä ja muista vastaavista ketjuista ;) ap

[/quote]

"suomalaisten persjalkatanttojen....?"

Vierailija
46/63 |
06.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä on naisellisuus aika kaukana

Vierailija
47/63 |
06.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis OMG! Ap

Vierailija
48/63 |
06.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noooo kyllähän naiset ja tytöt monesti tulevat kehumaan ulkonäköäni, että kaipa se on uskottava olevansa melkoinen hottis. Yksin tosin aina lähden kotiin.

Vierailija
49/63 |
06.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"omg" :D hahaa.. sepä se. Noo, kasvat sitä sinäkin... ;)

Vierailija
50/63 |
06.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.04.2014 klo 14:40"]

Sorry, mutta miehet tulevat eniten kehumaan ei-niin-nättejä baarissa kun tietävät että kehut uppoavat ja tehoavat parhaiten. Oikeasti kauniisiin eivät kehut tehoa.

Ps. En lue itseäni näihin oikeasti kauniisiin joten turha pelata kateuskorttia.

[/quote]

Yläpeukutin vahingossa. Tämä ei pidä paikkaansa. Nimenomaan ne tarjolla olevat kauneimmat yritetään saada iskettyä. Tai näin ainakin minä ja tietämäni muut miehet toimivat.

T. Mies

Vierailija
51/63 |
06.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

puhekieli teinin ja rekkakuskin välimaastossa

Vierailija
52/63 |
06.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvasin että tuohon OMG-lausahdukseen tarttuu heti lauma av-mammona, kirjoitinkin sen ihan provomielessä ;) hauskaa miten olettekin niin ennalta-arvattavia. Kun ei enää mitään muuta mussutusta keksi aiheesta niin takerrutaan johonkin puhekieleen yms. Hyvää loppuelämää vaan teille, toivottavasti selluperseenne vetää avioliiton ja lapsien kautta loukkuun jäänyttä aviomiestänne puoleensa edes kerran vuodessa. Jaksatte sitten taas pari päivää olla kuin normaalit ihmiset. T. AP, ruma, halvannäköinen rekkamiehen ja teinin sekoitus joka jakaa persettä joka kadunkulmalla (vain Teidän sanojanne lainatakseni ;) )

Vierailija
53/63 |
06.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot aapee vielä mulkvistikin. Ymmärrän kyllä että monet kommentit suututtaa, mutta olet kuitenkin jo ihan täysi-ikäinen? Tänne ku kirjoitat ylipäätään jotain, niin se kannattaa tehdä sillä asenteella, ettei ihan kaikesta provosoidu (jos nyt et siitä syystä kirjoitakin, että haluat olla yksin maailmaa vastaan). Harvinaisen itseriittoinen olet ja samalla huonoitsetuntoinenkin, kun sun tarvitsee noin päteä ulkomuodollasi. Lyön vetoa, et mä näytän treenatummalta kuin sä, muttei mun tarvitse sitä kovin montaa kertaa sanoa. Tää on hei vaan aavee. N31

Vierailija
54/63 |
06.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.04.2014 klo 19:58"]

Arvasin että tuohon OMG-lausahdukseen tarttuu heti lauma av-mammona, kirjoitinkin sen ihan provomielessä ;) hauskaa miten olettekin niin ennalta-arvattavia. Kun ei enää mitään muuta mussutusta keksi aiheesta niin takerrutaan johonkin puhekieleen yms. Hyvää loppuelämää vaan teille, toivottavasti selluperseenne vetää avioliiton ja lapsien kautta loukkuun jäänyttä aviomiestänne puoleensa edes kerran vuodessa. Jaksatte sitten taas pari päivää olla kuin normaalit ihmiset. T. AP, ruma, halvannäköinen rekkamiehen ja teinin sekoitus joka jakaa persettä joka kadunkulmalla (vain Teidän sanojanne lainatakseni ;) )

[/quote]

HAHA! Ap veti herneen nessuun!! Voivoi pikkuista...

Vierailija
55/63 |
06.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä vittua? Täällä alko samantie alottajan haukkuminen :D tää palsta on kyllä nii naurettava! Taas on kateelliset läskit mammat helisemässä, kun ei niitä kehu edes oma mies enää kotona, saatika tuntemattomat baarissa

Vierailija
56/63 |
06.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin harvoin kehutaan kauniiksi. Joskus joku ohi mennessään sanonut vau tms. Juttelemaan kyllä tullaan jatkuvasti, semmosta yleispätevää keskustelua. Ihan hyvä juttu, kehut vaan ahdistaa, kun en niihin oikein osaa suhtautua. Mä vedän puoleeni niitä kunnollisia miehiä, jostakin syystä pleijerit kiertää mut kaukaa. Siksi kuuntelenkin aina hiljaa tyttökavereiden "miehet on paskoja" keskusteluita. Ei ole kokemusta paskoista miehistä, onneksi!

Vierailija
57/63 |
06.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.04.2014 klo 19:58"]

[/quote]

eihän noista jutuista mikään kaunis persoona läpi paista.... :P

Vierailija
58/63 |
06.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

54/ en kyllä vetänyt, vieläkään :)

Vierailija
59/63 |
06.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ikinä, ei parikymppisenä, ei nyt kolmevitosena. Pari kolme ystävää oli sellaista, joita saatettiin kehua ja joille tultiin juttelemaan. Mietin, että onko kyse siitäkin että ovat iloisen ja avoimen oloisia ja itse ujompi. En nyt niin kaunis ollutkaan kuin he, olivat hyvännäköisiä ja itse mallia söpö ja lyhyt, mutta en siis mikään outo hiipparikaan, mutta en ole juuri koskaan saanut baarissa huomiota. No, oma mies kehui/kehuu(teinistä asti kimpassa), eli eipä se haittaa vaik muut ei :)

Vierailija
60/63 |
06.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

vastailen teille, rakkaat palstamammat, vain samalla mitalla mitä tekin minulle. Keskusteluni oli ihan asiallinen kun minulle tultiin kommentoimaan 'pillun/perseen jakamisesta' yms mikä ei kyllä edes liity aiheeseen. Ja kun vastaan teille myös tällaisia samanlaisia 'totuuksia' teidän elämästämme niin yhtäkkiä minä olenkin tässä se asshole :)

57/ voit olla vapaasti mitä mieltä vain, lue kuitenkin myös ylläoleva tekstini :) ja enhän mä edes persoonastani aloituksessa mitään väittänytkään. Katsos, ulkoinen olemus ja persoona on kaksi eri asiaa. Osaan tarpeen tullen olla myös mulkvisti. Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi yhdeksän