Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kuinka usein baarissa teille tullaan...

Vierailija
06.04.2014 |

Kehumaan ulkonäköänne? Minua tulee poikkeuksetta aina baarissa kehumaan kauniiksi tms 3-5 entuudestaan tuntemattoman miehen toimesta. Mietin onko tämä ihan normaalia muillekin? En pukeudu mitenkään tyrkysti tai ole muuten ns esillä vaan omissa oloissani kavereideni kanssa tai yksin, harvoin esim tanssin.

Kommentit (63)

Vierailija
21/63 |
06.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

20/ Luepas aloitusviesti tarkasti uudestaan. Se luetunymmärtäminen... Ap

Vierailija
22/63 |
06.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.04.2014 klo 14:58"]

Melko usein joku tulee kehumaan. Samoin kehutaan niitä vähemmän kauniita, enemmän kauniita, yhtä kauniita jne. En ole koskaan ajatellut sitä muuna kuin yrityksenä päästä pöksyihin. Tiedän itse miltä näytän, ja se riittää.

[/quote] Eli jos nainen kehuu komeaksi, nainenkin haluaa vain pöksyihin?

-Mies 28v-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/63 |
06.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.04.2014 klo 14:40"]

Sorry, mutta miehet tulevat eniten kehumaan ei-niin-nättejä baarissa kun tietävät että kehut uppoavat ja tehoavat parhaiten. Oikeasti kauniisiin eivät kehut tehoa.

Ps. En lue itseäni näihin oikeasti kauniisiin joten turha pelata kateuskorttia.

[/quote]

Et lue itseäsi kauniisiin, joten et voi olla kateellinen? Missä logiikka? Kauniithan eivät ole kateellisia ap:lle, rumat ovat :D

Vierailija
24/63 |
06.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä asiaa on täällä turha enempää vatvoa, koska tosiasia on edelleen se, että miehet lähestyvät niitä, joilta kuvittelevat saavansa helpoten pillua. Tämä on fakta, eikä se siitä muutu mihinkään vaikka sitä kuinka kääntelisi.

Vierailija
25/63 |
06.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja 15/ en huomannut aiemmin mainita että emme siis ole naimisissa tai edes kihloissa. Avoliittoa takana kuitenkin jo yli 5v. Ap

Vierailija
26/63 |
06.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

24/ eli olen ruma, helpon ja halvan näköinen, siitä ei pääse yli eikä ympäri eikä kukaan niistä miehistä ja muutamista naisista ole koskaan tarkoittanut sanomaansa vaan yrittänyt vaan saada pillua, tämäkö pointtisi? Ap

Vierailija
27/63 |
06.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.04.2014 klo 14:41"]

On ihan normaalia. Kehut eivät johdu poikkeuksellisesta kauneudestasi vaan iästäsi ja sukupuolestasi. Siitä, että olet nuori nainen. Sinua sanotaan kauniiksi, jotta antaisit pillua.

Luonnollisesti tuo kehujen satelu myös loppuu iän myötä, noin 30-35 ikävuoden tienoilla.

[/quote]

Ei muuten lopu. Ja olen myös huomannut ettei tarvitse olla kaunis eikä edes meikattu saadakseen kehuja. 

Vierailija
28/63 |
06.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin harvoin. Yleensä minua vain tuijotetaan ja sitten kävellään ohi. Tanssiessa joku saattaa lähestyä tanssimoviensa kanssa, mutta harvemmin sitäkään, ja useammin sen tekee nainen, ei mies :D 

Mitä tästä sitten voi päätellä, en tiedä. 

Vierailija
29/63 |
06.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Munan puutteessa elävät yh-mammat ja laardiperseiset perheenäidit täällä luulee ettei kukaan muukaan saa huomiota kuin viestittämällä selvästi "annan pesää kenelle tahansa". Olen nuori, lapseton, hoikka ja sporttinen, juoksemista ja salia harrastava sekä muutenkin itsestään ja myös siitä ulkonäöstään huolehtiva nainen (ehkä uutta teille, mutta sen ei siis tarvitse loppua siihen kun saa jollekkin miehelle pallon jalkaan). Ap

Vierailija
30/63 |
06.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.04.2014 klo 15:18"]

Munan puutteessa elävät yh-mammat ja laardiperseiset perheenäidit täällä luulee ettei kukaan muukaan saa huomiota kuin viestittämällä selvästi "annan pesää kenelle tahansa". Olen nuori, lapseton, hoikka ja sporttinen, juoksemista ja salia harrastava sekä muutenkin itsestään ja myös siitä ulkonäöstään huolehtiva nainen (ehkä uutta teille, mutta sen ei siis tarvitse loppua siihen kun saa jollekkin miehelle pallon jalkaan). Ap

[/quote]

Minäkin olen hoikka ja nätti, mutta en silti vetänyt hernettä nenään toisten kommenteissa tässä ketjussa :) Ei kannata ulkonäön varaan rakentaa koko identiteettiä, eikä ainakaan verrata itseään muihin ylentäen itseä. Ei sillä mihinkään pääse. Usko pois, been there. 

Vierailija
31/63 |
06.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kuinka sitä kehutaankin vaikka kolkuttelen jo neljääkymppiä ja lapsiakin on. Kehuja tulee isoista silmistä tai viimeksi viereen istunut mies kiinnostui reisistäni. Olen kuulemma kunnossa niistä päätellen. Niin ovathan ne hyvässä kunnossa eivätkä mitkään läski koivet. : ) Kyllä naisetkin tulevat kehumaan kauniiksi.

Vierailija
32/63 |
06.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnekkaita olette, joiden ulkonäköä jatkuvasti kehutaan kauniiksi! Todennäköisesti olettekin kauniita. Oletettavasti kehut saavat hyvälle mielelle ja olon itsevarmemmaksi, vaikka niissä olisikin taka-ajatuksia.

Harvoin käyn baarissa ja vielä harvemmin ulkonäköäni kommentoidaan. "Kaunis"-sanaa minusta on käytetty koko elämäni aikana vain kerran ja se tapahtui tämä keväänä. Sanojana oli tuntematon juopunut mies, joten en usko, että olisin erityisesti kaunistunut tänä vuonna kun ikääkin on jo 41 vuotta. Aiemmin minua on luonnehdittu muutaman kerran sanalla "hyvännäköinen". Nuorena sain joiltakin miehiltä ilkeilyä ulkonäöstäni ja olin silloin kovinkin epävarma olemukseni suhteen.

Vierailija
33/63 |
06.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan moni kehuu seksin toivossa, mutta kyllä minä ainakin kehun naisia ilman mitään taka-ajatuksiakin. Baareissa tosin käyn harvemmin.

M82

Vierailija
34/63 |
06.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse antaisin kelle vaan joka uskaltaisi tulla juttelemaan mutta eipä niitä juttelijoita kauheesti ole tullut vastaan.

Vierailija
35/63 |
06.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua (mies) lähestytään Thaimaassa diskoissa, sekä miesten että naisten toimesta. Siksi juurikin pidän siitä maasta enkä Suomesta. Täällä olen täysin näkymätön kenellekään. Vihaan tätä maata!

Vierailija
36/63 |
06.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.04.2014 klo 14:56"]

Ei ihme että naiset elävät pitempään.

-Mies 28v-

[/quote]

Mitä sää pyörit täällä joka päivä! Milloin täytät vuosia muhkero

Vierailija
37/63 |
06.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaiset on niin kateellista kansaa. Tiesin kyllä etukäteen miten tämänkin aloituksen kanssa käy. Kukaan ei saisi olla ylpeä esim omasta ulkonäöstään, ei ns luonnollisesta eikä varsinkaan esim treenatusta kropasta, puhumattakaan jos on vaikka silikonirinnat (älkää vetäkö johtopäätöksiä, mulla ei ole sikareita muttei mitään niitä vastaankaan). Esim slaavilaiset naiset on juuri siksi niin upeita kun ovat ylpeitä itsestään ja ulkonäöstään, panostavat siihen ja kantavat itsensä kauniisti. Suomalaisten persjalkaisten tanttojen mielestä he toki ovat 'huoria' kuten minäkin, jolla on sama asenne itseensä (olen harrastanut seksiä ainoastaan yhden miehen kanssa viimeisen 10v aikana joten olen ihan kovanluokan horo joka 'jakaa persettä joka kadunkulmassa' ;) ) Ap

Vierailija
38/63 |
06.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle tullaan avaamaan keskustelua kyllä, 2-3 miestä illan aikana, mutta kehuja ei yleensä tule, ehkä sitten hieman myöhemmin illasta vasta. Tai sitten en vain muista...

Vierailija
39/63 |
06.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella usein. Harmittaa, kun tuota tekevät erityisesti varatut miehet ja puolitutut kollegat. Syö uskoa miehiin.

Vierailija
40/63 |
06.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käy baareissa, mua kehutaan kauniiksi ihan muualla. Samapa tuo. Itse en itseäni kummoisena pidä. Mua ei kehujien motiivit kiinnosta, sillä olivatpa kommentit miten vilpittömiä tahansa, minä en oikeasti vain usko niitä. Olisihan se kiva ap:n tavoin pystyä ottaa ilo irti kehuista ja oppia pitämmään itseään upeana jne..Joiltain se tuntuu luonnistuvan ihan itsestään..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän yhdeksän