kuinka usein baarissa teille tullaan...
Kehumaan ulkonäköänne? Minua tulee poikkeuksetta aina baarissa kehumaan kauniiksi tms 3-5 entuudestaan tuntemattoman miehen toimesta. Mietin onko tämä ihan normaalia muillekin? En pukeudu mitenkään tyrkysti tai ole muuten ns esillä vaan omissa oloissani kavereideni kanssa tai yksin, harvoin esim tanssin.
Kommentit (63)
Joo aina useamminkin, älä tunne itseäsi erityseksi, miehet vaan vonkaa seksiä.
No tämä keskustelu nyt vähän rönsyilee. Mutta vastaan ap:n kysymykseen. Minua lähestytään kyllä hyvin usein baarissa. Mutta, että joku tulisi kehumaan kauniiksi, niin ei kuitenkaan ihan joka kerta. Enemminkin mies tulee vain juttelemaan ja "iskemään" selvästikin. Harvemmin keskustelu alkaa sillä, että "oletpa kaunis".
Tiedän kyllä olevani kaunis, joten ei se ainakaan kauneuden puutteesta johdu. Ehkä jostain muusta sitten?
[quote author="Vierailija" time="06.04.2014 klo 22:08"]
vastailen teille, rakkaat palstamammat, vain samalla mitalla mitä tekin minulle. Keskusteluni oli ihan asiallinen kun minulle tultiin kommentoimaan 'pillun/perseen jakamisesta' yms mikä ei kyllä edes liity aiheeseen. Ja kun vastaan teille myös tällaisia samanlaisia 'totuuksia' teidän elämästämme niin yhtäkkiä minä olenkin tässä se asshole :)
57/ voit olla vapaasti mitä mieltä vain, lue kuitenkin myös ylläoleva tekstini :) ja enhän mä edes persoonastani aloituksessa mitään väittänytkään. Katsos, ulkoinen olemus ja persoona on kaksi eri asiaa. Osaan tarpeen tullen olla myös mulkvisti. Ap
[/quote]
so sad....