Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Meille syntyi viikonloppuna kaksoset! <3

Vierailija
12.05.2014 |

Lauantaiaamuna kello kymmenen tapahtui jotain suurta ja ihmeellistä. Pieni poika näki ensikerran päivänvalon mitoin 50cm & 3000g. Viisi minuutia myöhemmin pojan seuraksi liittyi pientäkin pienempi tyttö mitoin 47cm & 2850g.
Kyseessä on minun ja mieheni esikoiset, joten oli aikamoista että vauvoja oli heti kaksi yhden sijaan. Olemme kuitenkin suunnattoman onnellisia näistä pienistä kääröistä <3. Kotiuduimme aamulla sairaalasta ja nyt sitten pienin askelin alamme opetella yhteiseloa perheenä :).
Löytyykö täältä muita kaksosten vanhempia?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
12.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea! Meillä ei ole kaksosia, mutta tuplaonni olisi ihana :)

Vierailija
2/3 |
12.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika hyvänkokoisia kaksosiksi. Paljon onnea! :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
12.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.05.2014 klo 13:46"]Lauantaiaamuna kello kymmenen tapahtui jotain suurta ja ihmeellistä. Pieni poika näki ensikerran päivänvalon mitoin 50cm & 3000g. Viisi minuutia myöhemmin pojan seuraksi liittyi pientäkin pienempi tyttö mitoin 47cm & 2850g.
Kyseessä on minun ja mieheni esikoiset, joten oli aikamoista että vauvoja oli heti kaksi yhden sijaan. Olemme kuitenkin suunnattoman onnellisia näistä pienistä kääröistä <3. Kotiuduimme aamulla sairaalasta ja nyt sitten pienin askelin alamme opetella yhteiseloa perheenä :).
Löytyykö täältä muita kaksosten vanhempia?

[/quote]En ole itse, mutta suuresti onnea!