Söisitkö näin?
Miksi et tai miksi söisit?
Aamu: kuppi kahvia kookosöljyllä ja kermalla
Aamupala n. 2 tuntia edellisestä: pinaattimunakas kurkulla ja salaatilla
Lounas: kasvismuusi-jauhelihalaatikko, kurkkua, salaattia, jälkkäriksi puolukoita smetanassa.
Päivällinen: Uunisilakoita kasvispedillä juustokastikkeessa, jälkkäriksi suklaavaahtoa.
Kommentit (86)
[quote author="Vierailija" time="05.04.2014 klo 23:20"]
jotaa karppaus shaissee
[/quote]
Ei, vaan terveelistä syömistä!
Jo aamupalan jälkeen olisin kärttyinen ampiainen, syön aamuisin tosi paljon, ja tossa vain kuppi kaffeeta. Makeaa en syö.
Joo voisin, nyt vaan raskaana söisin vielä himpun enemän.
En söisi. Kerma ja smetana ei maistu, eikä kahviin laiteta öljyä.
Mainitsemistasi ruoista söisin vain suklaavaahtoa (?).
"Aamu: kuppi kahvia kookosöljyllä ja kermalla " -En, en tykkää kahvista enkä kermasta
"Aamupala n. 2 tuntia edellisestä: pinaattimunakas kurkulla ja salaatilla" -En, salaatti ja munakas ei sovi minusta yhteen.
"Lounas: kasvismuusi-jauhelihalaatikko, kurkkua, salaattia, jälkkäriksi puolukoita smetanassa."
-Voisin syödä, mutta tuon smetanan jättäisin pois, en tykkää
"Päivällinen: Uunisilakoita kasvispedillä juustokastikkeessa, jälkkäriksi suklaavaahtoa." -Voisin syödä.
Kookosöljyä kahviin? Mitä helvettiä?
Enkä muutenkaan jaksaisi mitenkään syödä kolmea noin raskasta ruokaa päivässsä.
No en varmasti laittaisi kahviin öljyä, hyi hitto. Enkä käytä maitotuotteita joten smetanat ja juustot jäisivät pois.
Voisin harkita, jos joisin kahvia.
En söisi.
Aamu: kuppi kahvia kookosöljyllä ja kermalla > Yök. Eikä mitään tuoretta koko aterialla??? Maitokahvi ja marjasmoothie mieluummin.
Aamupala n. 2 tuntia edellisestä: pinaattimunakas kurkulla ja salaatilla> Ehkä, mutta pinaatti ei sovi munakkaaseen, ja toivon mukaan kurkku ja salaatti ovat kyljessä eivätkä munakkaassa...
Lounas: kasvismuusi-jauhelihalaatikko, kurkkua, salaattia, jälkkäriksi puolukoita smetanassa. > Tuskin jaksaisin tuon munakkaan jälkeen näin pian kunnon ruokaa. Ja puolukoita smetanassa? Ei kiitos. Rahkan tai jugurtin kanssa kyllä.
Päivällinen: Uunisilakoita kasvispedillä juustokastikkeessa, jälkkäriksi suklaavaahtoa. > Jättäisin juustokastikkeen pois, ei sovi tuohon kokonaisuuteen. Kaipaisin myös jotakin tuoretta kylkeen, tai edes jälkkäriksi hedelmiä tai marjoja.
Söisin tiheämmin enkä noin mahdottoman tuhdisti. Olisin noilla aterioilla väsynyt ja vetämätön.
Vegaanina en söisi. Ja vaikka söisin lihaa, niin en silti söisi, koska tarvitsen reippaasti enemmän hiilareita jotta treeni kulkee. Ei kulkisi noin vähillä hiilareilla.
Voisin syödä, mutta en pysty juomaan kahvia, joten vaihtaisin sen johonkin muuhun juomaan.
[quote author="Vierailija" time="05.04.2014 klo 23:15"]
Lounas: kasvismuusi-jauhelihalaatikko, kurkkua, salaattia, jälkkäriksi puolukoita smetanassa.
Päivällinen: Uunisilakoita kasvispedillä juustokastikkeessa, jälkkäriksi suklaavaahtoa.
[/quote]
Oi, kelpais mulle.
Mun päivä:
Aamu: Paleolatte.
Lounas: savuporo-kasvispihvit, puolukkasurvos, hapankaalia, raejuustoa.
Päiväkahvi: Kermakahvi ja siemennäkkäriä voilla, muutama kurkkusiivu.
Päivällinen: Uunissa paistettua broileria ja kukkakaali-parsakaaligratiini, salaatti.
Ei ole terveellistä nähnytkään! Käsittämätöntä miten pihalla ihmiset ovat![quote author="Vierailija" time="05.04.2014 klo 23:31"]
[quote author="Vierailija" time="05.04.2014 klo 23:20"]
jotaa karppaus shaissee
[/quote]
Ei, vaan terveelistä syömistä!
[/quote]
Miksi? Mitä järkeä syödä noin heikosti?[quote author="Vierailija" time="05.04.2014 klo 23:47"]
[/quote]
Oi, kelpais mulle.
Mun päivä:
Aamu: Paleolatte.
Lounas: savuporo-kasvispihvit, puolukkasurvos, hapankaalia, raejuustoa.
Päiväkahvi: Kermakahvi ja siemennäkkäriä voilla, muutama kurkkusiivu.
Päivällinen: Uunissa paistettua broileria ja kukkakaali-parsakaaligratiini, salaatti.
[/quote]
[/quote]Oi, kyllä kiitos. Miksikö? Koska minä karpoan! :)
Oikein naurattaa kyllä tämä aloitus. Millainen ihminen luulee, että tuollainen syöminen on terveellistä?? Ikäänkuin vain hiilarien ja eineksien välttäminen tekisi ruokavaliosta terveellisen :D
Aamu: kuppi kahvia kookosöljyllä ja kermalla EI, en pidä kahvista, saatika ajatus kookosrasvasta ja kermasta siinä puistattaa.
Aamupala n. 2 tuntia edellisestä: pinaattimunakas kurkulla ja salaatilla KYLLÄ JA EI Munakkaassa, kurkussa ja salaatissa ei vikaa, en syö kahta aamiaista. Tosin en kahvia kyllä lapskis aamiaiseksi.
Lounas: kasvismuusi-jauhelihalaatikko, kurkkua, salaattia, jälkkäriksi puolukoita smetanassa. KYLLÄ JA EI laatikko menis, salaatti toki, puolukat kyllä mut ei smetanan kanssa.
Päivällinen: Uunisilakoita kasvispedillä juustokastikkeessa, jälkkäriksi suklaavaahtoa. KYLLÄ JA EI Uunisilakat kyllä, nam. Kasvispeti juu, mut ilman juustokastiketta. Suklaavaahto ei, en pidä myöskään suklaasta.
Kokonaisuutena ei, liian vähän ruokailukertoja.
[/quote]
Joo, jos voisin syödä kalaa. Aika sama setti meni tänään aamupalaksi, minä tosin olen syönyt nyt vaan 2x tänään kun ei ole ollut nälkä. Niin, ja mun kahvissa oli voita ja munakkaassa pekonia.