Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos voisin hävittää hyvännäköiset maailmasta tekisin niin

Vierailija
17.10.2025 |

Haluan vain kuolla ja kadota koska kaikki ovat paremmat näköisiä kuin mä. Pitäis leikata itseltään läskit pois. Sitten kelpais ehkä säälistä.. mä vihaan hyvännäköisiä!!!!?!! 

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kauan kun pidät fokuksen muissa ihmisissä toivoen pahaa ja kadehtien, niin elämäsi tulee olemaan synkeääkin synkeämpää paskaa. Ja ihan oikein niin.

Vierailija
2/24 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lue muutakin, kuin paskapalstoja. Hanki filosofia ja arvot. Unohda ulkonäkö ja nauti elämästäsi!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin kauan kun pidät fokuksen muissa ihmisissä toivoen pahaa ja kadehtien, niin elämäsi tulee olemaan synkeääkin synkeämpää paskaa. Ja ihan oikein niin.

Jaaha. Nythän sinä toivot mulle pahaa.

Vierailija
4/24 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitten kun kelpaat jollekin, niin mitä sitten? 

Vierailija
5/24 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lue muutakin, kuin paskapalstoja. Hanki filosofia ja arvot. Unohda ulkonäkö ja nauti elämästäsi!

Mä tykkään ajatella mutta kyllä mä olen katkera kun mulle ei suotu hyvää ulkonäköä. Olen kärsinyt siitä. Eikä sitä paikata mitenkään. 

Vierailija
6/24 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Enkä toivo, luepa uudestaan. Toivon, että muutat ajattelutapaasi ja vedät puoleesi muutakin kuin negatiivisen energian synkimpiä muotoja.

Vierailija
7/24 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei mua kiinnosta kellekään NS kelvata paremman puutteessa. Se olis kauheinta ikinä. Vaikka olen tyhmä kuin saapas ja ruma kuin paska niin sen tajuan etten niin alas vajoa etten halua kellekään säälityyppi. 

Vierailija
8/24 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helppo homma niitä on vaan kourallinen.

Vierailija
9/24 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Enkä toivo, luepa uudestaan. Toivon, että muutat ajattelutapaasi ja vedät puoleesi muutakin kuin negatiivisen energian synkimpiä muotoja.

Enhän mä osaa edes lukea. Se on mulle ominaisinta että olen synkkä. Mä vihaan ihmisiä. Ei mua kiinnosta vittuakaan mielistellä ja leikkiä mukavaa jossain pelissä

Vierailija
10/24 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei mua kiinnosta kellekään NS kelvata paremman puutteessa. Se olis kauheinta ikinä. Vaikka olen tyhmä kuin saapas ja ruma kuin paska niin sen tajuan etten niin alas vajoa etten halua kellekään säälityyppi. 

Aloituksessa sanoit jotain ihan muuta. Miksi sitten haluaisit kuolemaa kenellekään, mitä se vaikuttaa asiaan? 

Vierailija
11/24 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Helppo homma niitä on vaan kourallinen.

Ai miten niin ??? Joku forsby varmaan kuuluu niihin.. 

Vierailija
12/24 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en syrkuttele vaan käyn Thaimaassa lempinässä nuoria ja kauniita tyttöjä.

Vierailija
13/24 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aloituksessa sanoit jotain ihan muuta. Miksi sitten haluaisit kuolemaa kenellekään, mitä se vaikuttaa asiaan? 

Koska ei mulla ole mitään vahvuuksia niin haluan hävittää muut

Vierailija
14/24 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen nainen. Ja hienoa kun on rahaa.. siellä thaikuis ei tartte miettiä suostuuko ne naiset vai ei

Vierailija
15/24 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni oli tavatessa n. David Beckhamin näköinen, sikspäkkikunnossa sekä minua n. 30cm pidempi. Naiset iski sitä ja pari kaveriakin kännissä johon loppui ne ystävyydet.

Silti tykästyi vaikka olen persjalkainen puolisavolainen läskiakka. Lapsiakin tuli 3.

Että en heittäisi hanskoja tiskiin. Tässä elämässä ei koskaan tiedä millaisia lopputulemia tulee kellekin. 

Vierailija
16/24 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika monet hyvännäköiset on ihan mulkkuja tyyppejä. Ei  kantsi turhaan kadehtia.

Vierailija
17/24 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä tykkään ajatella mutta kyllä mä olen katkera kun mulle ei suotu hyvää ulkonäköä. Olen kärsinyt siitä. Eikä sitä paikata mitenkään. 

Et todellakaan tule saamaan yhtään itään "hyvitystä" koskaan mistään. Se on valitettavaa, mutta totta. Tuolla asenteella pilaat koko elämäsi. Kärsit enemmän, jos jäät tuossa vellomaan. Toteuta itseäsi ja ole onnellinen. Sitä varten sinun elämäsi on!

Vierailija
18/24 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieheni oli tavatessa n. David Beckhamin näköinen, sikspäkkikunnossa sekä minua n. 30cm pidempi. Naiset iski sitä ja pari kaveriakin kännissä johon loppui ne ystävyydet.

Silti tykästyi vaikka olen persjalkainen puolisavolainen läskiakka. Lapsiakin tuli 3.

Että en heittäisi hanskoja tiskiin. Tässä elämässä ei koskaan tiedä millaisia lopputulemia tulee kellekin. 

Onneks olen jo 35 että lapsiasioita ei tarvis ees enää miettiä. Olen sinänsä huojentunut. Eikä nyt mtn muutakaan tässä elämässä ole kertynyt. Kuolemaa odotellessa. En jaksa sellasta joo toivoa on , turhaa toivoa on aina. Te väkisin tunnelmankohottajat voitte mennä valehtelemaan muualle. Elämä on yhtä paska kompromissia muutenkin.. ei kiinnosta kukaan jonka kanssa pitäis tehdä kompromisseja 

Vierailija
19/24 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole todellakaan kauniita, mitä lie kopioita kiinasta ja koreasta.

Vierailija
20/24 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et todellakaan tule saamaan yhtään itään "hyvitystä" koskaan mistään. Se on valitettavaa, mutta totta. Tuolla asenteella pilaat koko elämäsi. Kärsit enemmän, jos jäät tuossa vellomaan. Toteuta itseäsi ja ole onnellinen. Sitä varten sinun elämäsi on!

No pilalla se on , ettei silleen huonommin vois mennä. Kaikki on ohi. Taloudellisesti ei tuu koskaan ei koskaan tuu olemaan häävimpää pelkkää kidutusta. Toteuta miten.. rahattomana se on aika 0 tsäänssi. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan viisi