Anoppi lappaa meille leipomuksia, vaikka sanomme, ettemme ota paljoa
Kommentit (88)
Mitäs mieltä lapset ovat? Taitaa olla vain miniän kateutta, kun mummin leipomukset maistuvat paremmin.
Jos tuo on joku valittamisen aihe niin aika kivasti sinulla kuitenkin on asiat anopin kanssa. Heittäkää roskiin/viekää töihin/antakaa naapureille jos ei teille kelpaa.
Vierailija kirjoitti:
Mitäs mieltä lapset ovat? Taitaa olla vain miniän kateutta, kun mummin leipomukset maistuvat paremmin.
Lihottaako heitä pitäisi? Kuten sanoin, tämä on toistuvaa.
Sano ihan suoraan, että pelkäätte lihomista. Se on pätevä ja ymmärrettävä syy kieltäytyä leipomuksista.
Jos meille edes joku toisi edes yhtenä päivänä jotain syötävää, ottaisin vastaan. Ikinä en ole mitään saanut. Ei ole ketään isovanhempaa.
Moneskohan sama aloitus tämä on ?Ettekö tosiaan , saa turpaanne auki ja kerro anopille totuus .Helppo sanoa EI KIITOS ,IHAN KOHTELIAASTI!!!!!!
Pakasta myöhempää käyttöä varten ja vierasvaraksi. On sun elämä tosi vaikeaa jos tuollaisesta pitää valittaa, olisit kiitollinen.
Tässä ajassa on paljon pielessä, tyytymättömyys ja itsekkyys on monien vaiva.
Miten usein tuo leipomuksia ja millaisia määriä, sekä minkälaisista leipomuksista on kyse? Mikä on perheenne koko?
Hyvää hän on tekevinään. Jotenkin en jaksa uskoa että joku jaksaisi/viitsisi toisille leipoa niin paljon, ettei niillä olisi menekkiä.
Ymmärtäisin jos valittaisit laadusta, jos tuotteet ovat pahanmakuisia, epäonnistuneita jollain tavalla esim. palaneita jne.
Itse leivon jonkin verran kotona ja annan silloin tällöin läheisilleni ja kiitollisina niitä vastaanotetaan, minulta jopa pyydetään leipomuksia.
leipuri-kondiittori
Heitä roskiin. Ei anoppi sitä tiedä.
Vierailija kirjoitti:
Jos meille edes joku toisi edes yhtenä päivänä jotain syötävää, ottaisin vastaan. Ikinä en ole mitään saanut. Ei ole ketään isovanhempaa.
Olen pahoillani tilanteestasi, mutta opettele se, ettei tilanteesi mainitseminen ole mikään hyvä vastaus muiden ihmisten ongelmiin. Ap:lla on eri ongelma kuin sinulla.
Vierailija kirjoitti:
Pakasta myöhempää käyttöä varten ja vierasvaraksi. On sun elämä tosi vaikeaa jos tuollaisesta pitää valittaa, olisit kiitollinen.
Tässä ajassa on paljon pielessä, tyytymättömyys ja itsekkyys on monien vaiva.
Miten usein tuo leipomuksia ja millaisia määriä, sekä minkälaisista leipomuksista on kyse? Mikä on perheenne koko?
Hyvää hän on tekevinään. Jotenkin en jaksa uskoa että joku jaksaisi/viitsisi toisille leipoa niin paljon, ettei niillä olisi menekkiä.
Ymmärtäisin jos valittaisit laadusta, jos tuotteet ovat pahanmakuisia, epäonnistuneita jollain tavalla esim. palaneita jne.
Itse leivon jonkin verran kotona ja annan silloin tällöin läheisilleni ja kiitollisina niitä vastaanotetaan, minulta jopa pyydetään leipomuksia.
leipuri-kondiittori
Kukapa ei leipuri-kondiittorilta ottaisi mieluusti vastaan leipomuksia, ja hän tuskin niitä tuputtaa niin usein, että tulee korvista ulos.
Mun anoppi tuo meille itseleipomaansa pullaa ja jokakerta mä saan kuulla samat sanat.
Mä tuon tätä pullaa kun Mikko niin tästä tykkää.
Ei ole ok viedä väkisin jatkuvasti leivonnaisia toisten kotiin, ja
naimisissa olevan pojan kotiin niiden vieminen on tosi, tosi huono idea ja eräänlaista vallankäyttöä. Ja olen varmaan tuon anopin ikätovereita.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole ok viedä väkisin jatkuvasti leivonnaisia toisten kotiin, ja
naimisissa olevan pojan kotiin niiden vieminen on tosi, tosi huono idea ja eräänlaista vallankäyttöä. Ja olen varmaan tuon anopin ikätovereita.
Hyvä, että joku sen ikäinen ymmärtää. Juuri tuosta vallankäytön näkökulmasta.
Kun hän sanoo, että hän tuo vaikka kahdeksan leivosta. Sanon, että otamme vain neljä. Hän ilmoittaa tuovansa silti kahdeksan. Ja myös tuo ne. Näin joka kerta vähän varioiden.
Hyvä, että pitää läheisensä pullassa! Ei ole mitenkään itsestäänselvyys nykyaikana, että saa auttavaa kättä sukulaisilta. Kiitollisuutta!
Sun pitää panna ne anopin nähden roskiin joka kerta. Ei ne muuten usko, että ei tarkoittaa ei. Kokemusta on.
Vierailija kirjoitti:
Pakkosyöttämistä. Maistuupa "hyvältä".
Mikään ei maistu niin pahalle kuin pakotettu ruoka.
Vierailija kirjoitti:
Sun pitää panna ne anopin nähden roskiin joka kerta. Ei ne muuten usko, että ei tarkoittaa ei. Kokemusta on.
Miten hän reagoi?
Pakkosyöttämistä. Maistuupa "hyvältä".