Nolot blogigaalat
Taas lähestyy se aika vuodesta, kun aikuiset naiset kärttävät blogeissaan ääniä ja kilpailevat verisesti erinäisistä blogimaailman titteleistä blogigaaloissa, joissa käydään lähinnä näyttäytymässä blogikavereiden kera (onneksi yleensä muita kavereita ei olekaan) ja kuvataan muistikortti täyteen asukuvia, chanelin tikkilaukkuja ja möeetin kuohuvaa. Kotiin saa mukaan aussien paperipussin jossa on shampoota, hiuslakkaa ja hoitoainetta. Krääh!
Olenko ainut joka pitää tätä kuviota jo täysin kulahtaneena, teinimäisenä ja suorastaan nolona?
Kommentit (56)
Ei mulla ainakaan ole ikinä kiinnostanut mitkään blogigaalat ja äänestykset, kai noista kiinnostuu lähinnä bloggaajat itse.
Myös lukija-arvonnat on tylsyyden huipentuma.
Varmaan huippuhyvät palkinnot kun noin aggressiivista äänten kalastelua tänä viikonloppuna joka blogissa.
Aiemmin kyselin täällä palstalla tietääkö joku top 10 äänestetyintä blogia ja jos tuo 8:n viesti pitää paikkaansa niin sittenhän ne onkin selvillä. Life of Silja, far from perfect, Mariannan, Annika O, Julia Toivola, Focus on fashion, Mungolife, Uino, Puutalobaby ja I'm a human not a sandwich.
[quote author="Vierailija" time="05.04.2014 klo 20:51"]
on vähä noloa. en tajuu missä vaihees blogeista ja bloggaajista on tullut tämmänen "seurapiirikerma". miks toimittajille ei ole samanlaista gaalaa? tai koluministeille? samanlaista kirjotustyötä he tekevät.
[/quote]
Onhan näitä. Bonnierin Suuri Journalistipalkinto -gaalahan on varmaan 10 vuotta lähetetty suorana parhaaseen katseluaikaan MTV3:lla.
Aika katkeraa :)
Siitä olen samaa mieltä että turhanpäiväisiä ovat voittajat suurelta osin. Mutta en ymmärrä mikä gaaloissa pännii, jollei sitten se ettei itse ole mukana :)
Indiedaysin äänestys ainakin on käynnissä vielä, siellä oli muitakin kuin "luetuimpia" äänestettävänä. Jos se oikeasti harmittaa että laaduton voittaa niin miksi et mene äänestämään muuta vaihtoehtoa.
Ainut mikä tänä vuonna saattaisi kiinnostaa, niin se, että saapuuko Cougar paikalle Nörttipoikansa kanssa ;)
[quote author="Vierailija" time="05.04.2014 klo 23:19"]
Aika katkeraa :)
Siitä olen samaa mieltä että turhanpäiväisiä ovat voittajat suurelta osin. Mutta en ymmärrä mikä gaaloissa pännii, jollei sitten se ettei itse ole mukana :)
Indiedaysin äänestys ainakin on käynnissä vielä, siellä oli muitakin kuin "luetuimpia" äänestettävänä. Jos se oikeasti harmittaa että laaduton voittaa niin miksi et mene äänestämään muuta vaihtoehtoa.
[/quote]
En sanoisi, että luetuimmat ovat huonoimpia mutta luetuimmista kaikkein huonoimmat voittavat näitä.
Komppi. Vaan ehkä ne voittavat kun fiksumpien blogien lukijat eivät äänestä?[quote author="Vierailija" time="05.04.2014 klo 23:19"]
[/quote]
Se on kyllä ihan totta että wt kanat ilmeisesti aktiivisimpia äänestäjiä.
Mua ihmetyttää tuo Aussie Awardsien top 10 kärki. En edes tiennyt kaikkia noista blogeista vaikka mielestäni aivan hirveästi blogeja luenkin.
Gaalassa hauskinta että kuvien perusteella siellä ei oo melkein yhtään miehiä.
About puolet tuosta top kymppi listasta wt-porukkaa ja loput pissiksiä.
Puutalobaby ja Focus on fashion ainoat sellaiset joita vois äänestää. Oc Juliankin blogi ihan mukava, mutta jotenkin olen suhtautunut häneen erilailla kun kuulin siitä on äiti ja lapsi ties missä.
Olisin äänestänyt puutalobabya mutta meni maku synnytyslaitoskuvien myötä. Kaikkea ei tarvi someenkaan jakaa.
Ihmetyttää ettei Silja ja Natalia osaa yhdyssanoja ja kirjoitusvirheitä postaukset täynnä.
[quote author="Vierailija" time="06.04.2014 klo 10:16"]
Olisin äänestänyt puutalobabya mutta meni maku synnytyslaitoskuvien myötä. Kaikkea ei tarvi someenkaan jakaa.
[/quote]
? :D Muutama kuva uudesta lapsesta ja sen vanhemmista, mitä hirveää niissä oli?
[quote author="Vierailija" time="06.04.2014 klo 10:26"]
[quote author="Vierailija" time="06.04.2014 klo 10:16"]
[/quote]
Ei itselle tulisi ensimmäisenä lapsen saatuani mieleen postata kuvia (millaisia tahansa) ympäriinsä.
? :D Muutama kuva uudesta lapsesta ja sen vanhemmista, mitä hirveää niissä oli?
[/quote]
Ens viikolla ei onneksi tarvi näistä enää kärsiä. Eipäs kun ainiin, ne joka blogin gaalapostaukset vielä tuloillaan... Kuinka maltan odottaa.
Mitä blogeja olette äänestäneet?
Indiedaysin äänestyshän päättyy tänään joten hophop vaikuttamaan!
Tusinablogeja niissä näyttää olevan, noilla ihmisillä on hyvin vähän mitään mielenkiitoisia ajatuksia. Blogissa voisi ajatella olevan myös jotain lukemistakin. Mungoanna kirjoittaa aika huonosti ja teinimäisesti, mutta ainakin hänellä on yleensä jotain kerrottavaa, siis hän ei ole koskaan tylsä. Moni noista "eliittiblogeista" on tylsiä ja persoonattomia.
Sitten on ne bloggaajille suunnatut Mariela Sarkiman brunssit. Siis voi jumankauti, Sarkimalla on hiukset jollain sutaistulla ponihännällä eikä muutenkaan ole mitenkään staili nainen, ja kirjoittaa kirjoja, jotia kehtaa kutsua raamatuiksi. On tosi omahyväinen ainakin. Tuo on niin typerää, puhdasta markkinameinikiä, että oksat pois. Plääh.