Miltä sinusta tuntuisi nähdä kengännumeron 43 askeleet toistuvasti ikkunasi alla
Kommentit (26)
Olisi aikamoinen Hämähäkkimies. Asun 5. kerroksessa.
Jos kengänjälkiä tarkoitat, niin ihmettelisin kovasti, miksi mies on ostanut liian pienet kengät.
Asun vilkkaan kadun varrella ja siellä kävelee kaikenlaista porukkaa. Eipä tunnu miltään.
Kävisin tekemässä siihen ihan lähelle jäljet koon 46 kengillä.
Juu, ihmettelisin, että mikä viidesluokkalainen se siellä akkunan takana toistuvasti kaulaansa viruttelee.
Itselläi on tuon kokoinen jalka ja usein kuljen varsinkin saunan ikkunan alta, omakotitalossa asun .
Terveisin N 72 v.
Mun 15-vuotiaalla pojalla on 45/46 koon kenkä, kuten miehellänikin. En tiedä mikä pienijalkainen mies siellä on käpsehtinyt.
Olisin iloinen kun poikani olisi tehnyt lumitöitä aktiivisesti.
Arvelisin, että teinillä on jäänyt taas avaimet kotiin ja käynyt hakemassa vara-avainta takaovelle.
En näkisi sinne saakka, koska asun kuudennessa kerroksessa.
On jo pitkään tehnyt mieli sähköistää tuo iso ruusupuska, jonka viereen baarista tulevat äijät pysähtyvät helpotukselle, perskeles!
Voi voi, mä näen niitä talon ympärillä ja pihassa joka päivä. Ei huoleta yhtään. Se on vain mieheni, joka niitä jälkiä jättää nelikolmosillaan.
Ei miltään. Miksi tuntuisi? En edes kiinnitä mitään huomiota siihen, minkä kokoisia jälkiä siellä milloikin on.
Hanki elämä.
Vierailija kirjoitti:
Olisi aikamoinen Hämähäkkimies. Asun 5. kerroksessa.
Onhan ne jäljet siinä ikkunan alla vaikka maassa olisikin....
Arvelisin omiksi jäljikseni, koska mulla on koko 43 eli perheen pienimmät jalat. Miehellä on 45 ja teinipojalla jo 47.
Mikä ihmeen pakkomielle tällä 43 kengännumeron omaavalla on ravata mun ikkunan alla. Kaiken huipuksi askeltaa jälkensä takaisin päin muka samoihin jälkiin, omituinen
Vierailija kirjoitti:
Mun 15-vuotiaalla pojalla on 45/46 koon kenkä, kuten miehellänikin. En tiedä mikä pienijalkainen mies siellä on käpsehtinyt.
Jeesus mitkä ego kanootit. Varmaan myös 8 tuuman patukat pullottaa pyöräilyshortsien vasemmassa lahkeessa.
enkelit katsomassa kun olet tehnyt huorin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jeesus mitkä ego kanootit. Varmaan myös 8 tuuman patukat pullottaa pyöräilyshortsien vasemmassa lahkeessa.
Kyllä ja massiivisia ulostekasoja aamuisin pöntössä. Pöntöt tukossa. Kun ilmastokriisin kokoiset ihmiset dinottaa menemään.
Askeleet vai jäljet?