Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Neuvoja parisuhdeongelmaan?

Vierailija
28.11.2020 |

Mies on jo pidempään syyttänyt minua siitä, että hänellä on vain "koiran virka" meidän perheessä. Että hän on vain orja, jonka tarpeita ei huomioida ja joka on aina viimeinen kaikessa eikä kunnolla edes osa perhettä. Hän on minulla vihainen ja loukkaantunut ja toistelee syyksy tuota. Mutta en ymmärrä mitä hän tarkoittaa. Hän ei koskaan suostu sanomaan yhtään esimerkkiä että mitä tuo on tai mitä olen tehnyt hänen mielestään sellaista että on tullut tuollainen olo. Olen selittänyt että en ymmärrä mitä tarkoittaa muttä hän ei silti suostu sanomaan esimerkkejä vaan syyttelee vain ja toistelee tuota mitä kirjoitin ekassa lauseessa.

Meillä on kaksi pientä lasta ja minun mielestä tässä huomioidaan meidän molempien vanhempien tarpeita yhtä vähän, koska pienten lasten tarpeet menee melkein aina etusijalle. Sitä koiran virka asiaa en käsitä ollenkaan.

Osaisiko joku neuvoa minua?

Kommentit (90)

Vierailija
81/90 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisiko kyse siitä, että mies kokee onnellisuutensa riippuvan sinusta? Sinä toit hänelle onnen niin kauan kunnes lapset sotkivat kuvion.

Mies ei tiedä mitä elämässään haluaa. Eikä tajua sitä, että jokainen on loppujen lopuksi vastuussa omasta onnellisuudestaan.

Tästä voi kyllä olla kyse :(. Mutta tähän en taida voida vaikuttaa. Ap

Et voi, se on miehen itse tajuttava. Harva siihen pystyy, oli kyseessä sitten mies tai nainen.

Vierailija
82/90 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisiko kyse siitä, että mies kokee onnellisuutensa riippuvan sinusta? Sinä toit hänelle onnen niin kauan kunnes lapset sotkivat kuvion.

Mies ei tiedä mitä elämässään haluaa. Eikä tajua sitä, että jokainen on loppujen lopuksi vastuussa omasta onnellisuudestaan.

Tästä voi kyllä olla kyse :(. Mutta tähän en taida voida vaikuttaa. Ap

Et voi, se on miehen itse tajuttava. Harva siihen pystyy, oli kyseessä sitten mies tai nainen.

Tämä tilanne kiteytyy kantapään kautta opitudsa sanonnassa, että "ei se vaihtamalla parane".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/90 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä auttoi miehen testosteroni hoito.

Vierailija
84/90 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monessa perheessä miestä komennellaan, kyn koiraa. Juoksutetaan, maksatutetaan ja jätetään huomioimatta.

No minä juoksen lasten perässä koko ajan, myös öisin. Maksan tuloistani isomman osuuden yhteisiin menoihin kuin mies tosin hän maksaa euroissa enemmän. Arjen kiireessä varmaan välillä molemmat komennetaan. Ap

Vierailija
85/90 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, onko teillä seksiä kuinka usein?

Vierailija
86/90 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harvemmin nykyään. Mutta ei mitään sellaista että torjuisin. Ap

Vierailija
87/90 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei varmaan kukaan vihaisen miehen kanssa halua.

Vierailija
88/90 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä auttoi miehen testosteroni hoito.

Miten sait miehen lääkäriin?

Vierailija
89/90 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet antanut hänen tehdä sitten yksin tai kavereiden kanssa, lauseesi kertoo aika paljon. Saa varmasti tuntemaan itsensä koiranvirassa olevalta, kun joutuu anomaan vaimolta lupaa, jonka hän noin marttyyrimäisesti antaa.

No lienee kohtuullista kysyä vaimolta lupa lähteä päiväksi harrastamaan kun vaimo joutuu tällöin hoitamaan yhteiset lapset yksin. Jos haluaa elää kuin ilman lapsia niin ei hanki lapsia! Ja jos et ole huomannut niin tämä mies ei ilmeisesti järjestä vaimolleen mahdollisuutta vuorostaan mennä päiväksi harrastamaan kavereidensa kanssa niin että mies hoitaisi sen päivän lapset.

Siinä olisikin aplle vinkki että. Kerro miehelle että sinä haluaisit kanssa käydä päivän harrastusreissulla (vaikka hotellissa nukkumassa ja katsomassa telkkua päivän). Eli hoitaisiko mies lapsia päivän. Voi olla että päivä lasten kanssa yksin saisi miehen tajuamaan edes vähän sitä kuinka paljon sinä teet perheen eteen töitä ja hänelle voisi tulla tunne ettei itse olekkaan niin huonossa asemassa.

Ei mies suostu hoitamaan lapsia yksin kuin hetken. Tunnin pari. Eipä minulla ole mahdollisuutta sellaiseen omaan aikaan kuin mitä itse hänelle tarjoan. Ap

Nyt kuulostaa kyllä siltä että AP tässä on se ajokoira eikä mies! 

Vierailija
90/90 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap nostaa jos joku haluaisi kommentoida vielä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi seitsemän