Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka monta lähikontaktia sinulla on ollut viimeisen viiden päivän aikana?

Vierailija
28.11.2020 |

Lähikontakti tarkoittaa yli 15 minuuttia samassa huoneessa tai lähietäisyydellä ja ilmeisesti kai nykyisen käytönnön mukaan ilman maskia.

Kommentit (83)

Vierailija
61/83 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi.

Vierailija
62/83 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oman perheen lisäksi kaksi kontaktia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/83 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

N.150. Olen aineenopettaja ja ei sieltä maskin takaa saa oppilaat edes mitään selvää puheesta. Torstaista lähtien tosin pakollinen maski töissäkin. Hämmentäviä nämä lukemat alle kymmenen, ei sitä tässä tilanteessa tajua, että toiset oikeesti pystyy välttelemään kontakteja näin hyvin...

64/83 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neljä. Yksi niistä oli lääkäri. Olen ollut pois töistä, joten kontakteja on ollut normaalia vähemmän.

Vierailija
65/83 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Poikaystäväni, jonka kanssa asun yhdessä.

Vierailija
66/83 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma perhe on neljä henkilöä, töissä kaksi, toisessa työssä yksi. Lisäksi olen käynyt urheilukaupassa, ruokakaupassa ja kioskilla, kussakin kerran enkä tiedä montako hlöä niissä oli ja täyttyykö lähikontaktin määritelmä.

Muut perheenjäsenet ovat olleet enemmän lähikontakteissa omassa arjessaan, lasten kouluissa ja miehen työpaikalla paljon kontakteja.

Vierailija
67/83 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

1, maskien kanssa

Vierailija
68/83 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kymmeniä. Olin eilen baarissa 😊

Eli jatkoilla oli siis kunnon gang bang?

Vierailija
69/83 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

n. 40. Mutta osa maskin kanssa. Ilman n. 15, oma perheeni mukaanluettuna.

Vierailija
70/83 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei yhtään. Kaupassa käynnistäkin on enemmän aikaa.

Vierailija
71/83 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N.150. Olen aineenopettaja ja ei sieltä maskin takaa saa oppilaat edes mitään selvää puheesta. Torstaista lähtien tosin pakollinen maski töissäkin. Hämmentäviä nämä lukemat alle kymmenen, ei sitä tässä tilanteessa tajua, että toiset oikeesti pystyy välttelemään kontakteja näin hyvin...

Mikä sen tajuamisessa on vaikeaa? Ettei kaikkien työ ole sellaista, jossa on pakko olla ihmisten kanssa lähikontaktissa.

Vierailija
72/83 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

3

Mies ja lapset. Teen töitä kotona, kauppaostokset tilaan kotiin.

Crossfitissä käyn, mutta siellä etäisyydet on vähintään 4-5 metriä, ja jokainen desinfioi käyttämänsä välineet.

Vierailija
73/83 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi: oikea käteni.

Vierailija
74/83 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

0.

Vierailija
75/83 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laaja-alainen erityisopettaja yläluokilla: oppilaita oppitunneiilla noin 75, opettajia, koulupsykologi, rehtori, muu koulun henkilökunta noin 10 (käytävillä ja ruokalassa noin 400 nuorta ja aikuista yhteensä), tytär, joka on myös opettaja (toisessa koulussa) mies (enimmikseen etätöissä). Tämän lisäksi kaupassa käyntejä. Olen potentiaalinen viruslinko kuten muutkin opettajat.

Vierailija
76/83 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi, aviomies. Kävin kyllä äitini luona torstaina, mutta viivyin viisi minuuttia, maski naamalla ja äiti istui olkkarissa kun vein ruoat jääkaappiin. (Ruoat tilattu noutona, ei kontaktia kehenkään)

Vierailija
77/83 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kymmenkunta. Töissä normaalisti raksalla ja eilen vietettiin kaveriporukan pikkujouluiltaa ravintolassa.

Vierailija
78/83 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kymmeniä. Olin eilen baarissa 😊

Voi kuinka fantsua. Ehkä sait tartunnan ja joudut teholle <3 Toivottavasti silloinkin hymyilyttää yhtä muikeasti :))))))

Vierailija
79/83 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi, mieheni. Kaupassa olen käynyt viikon aikana kerran ja käytin maskia. Itse olen etätöissä. Mies työssään kohtaa asiakkaita, käyttää töissä maskia.

Vierailija
80/83 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Työpaikalla samassa tilassa n. 100m2 5henkilöä. En käy kahvilla tai lounaalla samanaikaisesti. En tiedä varmuudella ovatko lähikontakteja.

Tytär joka ollut luonani tämän viikon.

Eli 1 kontakti 100% varmuudella 5 niillä rajoilla.

Ensi viikolla sama juttu, mutta tytär on äidillään, ja tyttöystäväni kanssa vietän arki-illat

Entäs ne tyttären kontaktit?

Koulu, koulubussi ja harrastusryhmä on vakio, 15kpl. Joulutauko tulossa viikon kuluttua.

Koulusta se todennäköisimmin meille tulee...koulukavereiden vanhempia kun ei voi valita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kolme