Onko turn-off, jos mies on ostanut naisilta käytettyjä pikkareita netistä.
Onko turn-off, jos mies on ostanut naisilta käytettyjä pikkareita netistä.
Kommentit (82)
Minä olen netonnut huomattavia summia kyseisellä toiminnalla. En kyllä ikinä haluaisi viettää aikaa asiakkaiteni kanssa muuten. Säälittäviä tapauksia kautta linjan.
Miehenä en voi ymmärtää mitä joku semmoisesta voi saada. Jos kuulisin jonkun kaverin harrastavan tuota niin en voisi jatkaa kaveruutta silkan pakahduttavan myötähäpeän takia.
Miksiköhän naisilla ei ole samaa viehtymystä miesten käytettyihin kalsareihin?
Eipä tuollaisista asioista juuri kenelläkään ole tarvetta puhua, saati (jos niitä jollain on) niitä muille kenellekään itsestään mainostaa.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen netonnut huomattavia summia kyseisellä toiminnalla. En kyllä ikinä haluaisi viettää aikaa asiakkaiteni kanssa muuten. Säälittäviä tapauksia kautta linjan.
Säälittävää se on kuule sekin ,jos ei mitään parempia hankkeita ole itselleen keksinyt, kuin tuollaisen.
Eli jos siis on kyvytön hankkimaan rahaa millään oikealla, rehellisellä ,kunnollisella ja arvostettavalla tavalla.
Entä käytettyjen peflettien keräily? Se on aika harmiton harrastus eikö? Joskus uimahallissa käyn siivoojana nappaamassa talteen kun naikkoset jättäneet niitä lojumaan...
Kuka tunnustaa etsivänsä aarteita unisex-vessojen saniteettiroskiksista?
Vierailija kirjoitti:
Entä käytettyjen peflettien keräily? Se on aika harmiton harrastus eikö? Joskus uimahallissa käyn siivoojana nappaamassa talteen kun naikkoset jättäneet niitä lojumaan...
Joissain maissa vessapaperi laitetaan roskikseen käytön jälkeen koska muuten se voisi tukkia wc:n. Sinulle olisi varmaan unelmien täyttymys siivota sellaista vessaa, salakuljettaisit roskasäkkejä kotiin runkkusessioissa nuuhkittavaksi.
Ei tietenkään. Aivan ihanan oloinen mies. Not.
Aina sitä vaan joutuu ihmettelemään, miten vinksahtanutta miesten seksuaalisuus on. Siksi pysyttelen sinkkuna. En jaksa miesten limaisia pervoiluja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joissain maissa vessapaperi laitetaan roskikseen käytön jälkeen koska muuten se voisi tukkia wc:n. Sinulle olisi varmaan unelmien täyttymys siivota sellaista vessaa, salakuljettaisit roskasäkkejä kotiin runkkusessioissa nuuhkittavaksi.
Eivät ole runkkusessioita varten. Laitan niitä vitriiniin autotalliin.
Vierailija kirjoitti:
Aina sitä vaan joutuu ihmettelemään, miten vinksahtanutta miesten seksuaalisuus on. Siksi pysyttelen sinkkuna. En jaksa miesten limaisia pervoiluja.
Kuulostat ahdistuneelta ja seksuaalisesti sulkeutuneelta yksilöltä. Terapia voisi auttaa.
Ei minua haittaisi yhtään, jos mies olisi sinkkuna ollessaan tuota tehnyt. Sen sijaan jos harrastuksiin olisivat kuuluneet stripparit ja prostituoidut, niin hyi helkkari!
Suosittelen lämpimästi että pidät tuon asian omana tietonasi.
Huomaisiko alan harrastaja, jos miehenä pitäisin naisten pikkareita vaikka viikon jalassa, ja sitten tekisin bisnestä näitä myymällä? Vähän ripsauttaisi jotain naisen haju että reunaan.