Onko turn-off, jos mies on ostanut naisilta käytettyjä pikkareita netistä.
Onko turn-off, jos mies on ostanut naisilta käytettyjä pikkareita netistä.
Kommentit (82)
Kyllä - ja ehdottomasti. Tämä harrastus/mieltymys menee yli ymmärryksen, vaikka pidän itseäni suvaitsevaisena
Siitä tulee mielikuva säälittävästä ihmisestä, joka ei pääse lähelle naisia niin joutuu tyytymään alusvaatteiden nuuskimiseen. En tiedä onko siinä oikeasti kyse siitä, vai onko se fetissi? Tämä mielikuva siitä tulee, enkä kiinnostu ihmisistä, jotka herättävät sääliä.
Ei. Fiksu ja säästäväinen mies. Kannattaa kierrättää ja ostaa muutenkin käytettyä. Maailman kantokyky ei kestä jatkuvaa uuden ostamista.
Ei ole, mutta pissan ja kakan ostaminen ei mene mun järkeen. Se alkaa olla jo turn off.
Ei ole, koska en tuomitse ihmisiä tuollaisen asian perusteella.
Fetissit noin ylipäätään on turn-offeja. En halua miestä joka haluaa nuuhkia ja nuolla naisten varpaita sen enempää. Käytetyt alushousut, ehdoton ei ikinä koskaan.
MInulle olisi, mutta eihän sen tarvitse sinulle olla. Kysy miksi, jos tämmöisen tiedät.
Itselläni mikropenis joten naisten pikkarit ainoa vaihtoehto. Ja käytettynä ostan eli suosin kiertotaloutta ja säästän ympäristöä.
Mä voisin kyllä mielellään myydä.
Vierailija kirjoitti:
Fetissit noin ylipäätään on turn-offeja. En halua miestä joka haluaa nuuhkia ja nuolla naisten varpaita sen enempää. Käytetyt alushousut, ehdoton ei ikinä koskaan.
Naisten raiskausfantasiat ja univormufetissit onkin ihan eri juttu!
tiedostavamies kirjoitti:
Itselläni mikropenis joten naisten pikkarit ainoa vaihtoehto. Ja käytettynä ostan eli suosin kiertotaloutta ja säästän ympäristöä.
Ilmeisesti et kuitenkaan loukkaa ketään kumppania näillä ostoillasi???
Hyi miten kamalaa. Ihan oikeasti on off.
Ehdoton off. En halua miestä jolle haisevat pikkarit on turn on. Inhottaisi ajatus pyykkikoria penkovasta runkkarista omassa kodissani.
On.