Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies petti eilen, sain tietää facebookista. Mitäs nyt?

Vierailija
05.04.2014 |

Siinäpä se tuli otsikossa. Voisin kyllä kertoa vielä taustat. Eli siis mies on aina ollut menevää ja flirttailevaa tyyppiä. Tähän asti pysynyt joko aisoissa tai salannut menemisensä tarkasti. Eilen lähti sitten "poikien saunailtaan". Miehen kaveri on mulla kaverina facebookissa ja sen tää tyyppi oli ilmeisesti unohtanut kännipäissään. Se lähetti alkuillasta kuvan koko porukasta ja siellähän mun mies istu joku blondi polvellaan. Soitin miehelle ja sanoin suoraan, että näin kuvan. Mies sanoi, että ihan vitsillä se akka istui sen syliin eikä mun pidä niuhottaa. Seurasin sit tän kaverin seinää ja tulihan sinne toinenkin kuva. Kuvan taustalla mun mies puhelimessa ja se nainen IMESKELEMÄSSÄ MUN MIEHEN KAULAA.

Tuon puhelun jälkeen ei vastannut puhelimeen eikä ole tullut kotiin. Mitähän tässä tekis. Lapsia ei ole, joten voisin lähteä saman tien. Tekisi mieli vaan kostaa jotenkin. Viisi vuotta hukkaan tuon mulkun kanssa.

Kommentit (103)

Vierailija
61/103 |
05.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai sua sattuuu, ihan vitusti, mutta kun ei mies arvosta tai rakasta sua ton vertaa niin turha tosiaan näyttää tunteitaan. Ei ne merkkaa miehelle niin paljoa. Ite ollut samassa tlanteessa, jatkoin suhdetta ja mies kevytkenkäilyään. Itkin ja rukoilin että mies kohtelis ja rakastais mua kuin ennen ja lopulta hän pääsi vielä jättämään mut. Jos voisin jotain tehdä toisin niin ekan kerran jälkeen olisin kylmästi lähtenyt suhteesta ja jättänyt miehen miettimään että vittu kun päästi mut menemään.

Vierailija
62/103 |
05.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.04.2014 klo 12:59"]

Jos ei ole 100% todisteita sukupuoliyhdynnästä on taas ihan turhaan ylireagoitu. Polvella istumiset ja kaulan suutelut voi aivan hyvin unohtaa ja toivottaa mies kotiin tervetulleeksi.

-mies-

[/quote] En minä ainakaan suutele toisia naisia illanvietoissa.

t. Mies

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/103 |
05.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun ap, on laitettava kumppanillesi rajat mitä voi illanvietoissa tehdä. Niitä rajoja ei sille toiselle sanota, vaan ne ovat vain sinun päässäsi. Kun raja ylittyy, lähdet.

Vierailija
64/103 |
05.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei ole 100% todisteita sukupuoliyhdynnästä on taas ihan turhaan ylireagoitu. Polvella istumiset ja kaulan suutelut voi aivan hyvin unohtaa ja toivottaa mies kotiin tervetulleeksi.

-mies-

[/quote] No hyvä, että sinun vaimosi tekee noin, mutta kaikkien naisten ei kuitenkaan tarvitse kestää samaa.

Vierailija
65/103 |
05.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.04.2014 klo 13:02"]

-mies-

[/quote] En minä ainakaan suutele toisia naisia illanvietoissa.

t. Mies

[/quote]

En minäkään, pidän vieraiden suutelua epämielyttävänä. Seksiä kyllä harrastan useinkin vieraiden kanssa.

t. tosimies

Vierailija
66/103 |
05.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulosta ne kuvat ja näytä ne sille miehelle, ja vaadi selitystä mitä koko illan aikana tapahtui. itse jättäisin tollasen kasan p*skaa, eipä varmaan ollut eka (tai vika) kerta kun blondit vähän istuu polvelle läpällä ja vähän läpällä nuolee kaulasta. Sä ansaitset parempaa, niin paljon parempaa ku tollasen miehen! Alkoi itseäkin ketuttaa luettuani ton viestin.. Monoa persuksille tollasille, siis jos 5 vuoden seurustelun jälkeen harrastaa tollasta, ei kannata moisen kanssa rakentaa yhteistä elämää yhtään enempää. Satutat itteäs eikä se ole sen arvosta. Ei nyt eikä koskaan!

Vierailija
67/103 |
05.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luin: imeskeli miehen KALUA :D

Vierailija
68/103 |
05.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

-mies-

[/quote]

Toivottavasti sun emäntä on niin fiksu että pistää sut kävelemään jos tuolleen menet tekemään. 

Jos mun mies tekisi noin niin olisin ihan kylmä sille, sitten kun kysyy mikä vikana niin aivan varmasti raivoaisin minkä keuhkoista lähtee ja lähtisin kävelemään. Sen jälkeen se imutteleva akka saisi turpaansa ja kovaa.

Vierailija
69/103 |
05.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.04.2014 klo 13:17"]

Mä luin: imeskeli miehen KALUA :D

[/quote]

No sekin on tapahtunut, mutta siitä ei ole kuvaa. Jos mies on yötä pois ollut niin tuskin ne on mehujäitä siellä imeskelleet.

Vierailija
70/103 |
05.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.04.2014 klo 13:21"]

raivoaisin minkä keuhkoista lähtee ja lähtisin kävelemään. Sen jälkeen se imutteleva akka saisi turpaansa ja kovaa.[/quote]

Onneksi tälläiseen agressiivisuuteen on nykypäivänä saatavissa hyvää hoitoa ja tehokasta lääkitystä.

-mies-

Vierailija
71/103 |
05.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea uskoa et aikuiset heteromiehet laittelis valokuvia facebookkiin kesken kännäysreissun. =)

Vierailija
72/103 |
05.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.04.2014 klo 13:21"][quote author="Vierailija" time="05.04.2014 klo 12:59"]

-mies-

[/quote]

Toivottavasti sun emäntä on niin fiksu että pistää sut kävelemään jos tuolleen menet tekemään. 

Jos mun mies tekisi noin niin olisin ihan kylmä sille, sitten kun kysyy mikä vikana niin aivan varmasti raivoaisin minkä keuhkoista lähtee ja lähtisin kävelemään. Sen jälkeen se imutteleva akka saisi turpaansa ja kovaa.

[/quote]

Ootko Hanna :DDD

Vierailija
73/103 |
05.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyt siltä ihan tavallisella äänellä, että käyttikö se kondomia ja vaikka vastaus olisi kyllä niin siitä huolimatta patistat sen testeihin koska oli humalassa. Myöhemmin voitte keskustella jatkatteko yhdessä ja millä ehdoilla.

Vierailija
74/103 |
05.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turha mitään selityksiä on vaatia tulostettujen kuvien kera, niin kuin joku täällä ehdotti. Tilannehan on ihan selvä, koska hän on "sammunut kaverille" eikä ole vielä puoli kahdeltatoistakaan lauantaiaamupäivällä tullut kotiin. Hohohoh, voiko joku vielä siinä vaiheessa tarinaa olettaa, että mies ei ole pettänyt!? 

Nyt ap laitat joko omat tai miehen kamat kassiin. Minä sinuna pakkaisin omat välttämättömät mukaan ja lähtisin kenen tahansa kaverin luokse majoittumaan siksi aikaa, kunnes saisin oman asunnon. Miestä hankalammin saa ulos asunnosta ellei ole sun oma asunto ja vaihdat siihen lukot tänään.

Tulehan kertomaan fiiliksiä! Muista, älä anna periksi pettäjälle, koska pettänythän se on ja se tarkoittaa, ettei hän sinua arvosta! Eikä täysillä halua olla sinun kanssasi loppuelämää! Älä usko, vaikka hän sanoo rakastavansa sinua. Rakastaa voi aina omalla tavallaan, ja hänen rakkautensa ei ole sitä, mitä sinä ansaitset!!!

Vierailija
75/103 |
05.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.04.2014 klo 13:27"]

raivoaisin minkä keuhkoista lähtee ja lähtisin kävelemään. Sen jälkeen se imutteleva akka saisi turpaansa ja kovaa.[/quote]

Onneksi tälläiseen agressiivisuuteen on nykypäivänä saatavissa hyvää hoitoa ja tehokasta lääkitystä.

-mies-

[/quote]

Ai se on ihan ok sun mielestä että vieraat naiset tulee noin imuttelemaan varattuja miehiä ilman seuraamuksia?

Ja en ole kukaan Hanna :D

Vierailija
76/103 |
05.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.04.2014 klo 13:49"][quote author="Vierailija" time="05.04.2014 klo 13:27"]

-mies-

[/quote]

Ai se on ihan ok sun mielestä että vieraat naiset tulee noin imuttelemaan varattuja miehiä ilman seuraamuksia?

[/quote]

Mun mielestä se on sen VARATUN osapuolen tehdä asia selväksi että oon varattu, ei käy tälläinen! Jos tää varattu pokkana sanoo olevansa sinkku, niin onko vika silloin tässä vieraassa naisessa vai siinä varatussa miehessä?

Vierailija
77/103 |
05.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.04.2014 klo 13:54"]

[quote author="Vierailija" time="05.04.2014 klo 13:49"][quote author="Vierailija" time="05.04.2014 klo 13:27"]

-mies-

[/quote]

[/quote]

Mun mielestä se on sen VARATUN osapuolen tehdä asia selväksi että oon varattu, ei käy tälläinen! Jos tää varattu pokkana sanoo olevansa sinkku, niin onko vika silloin tässä vieraassa naisessa vai siinä varatussa miehessä?

[/quote]

No eiköhän tuollaisessakin illan vietossa se bimbo ole tiennyt että tämä mies on varattu

Vierailija
78/103 |
05.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.04.2014 klo 13:49"]

-mies-

[/quote]

[/quote]

Oikeuttaako se mättämään turpaan?

Vierailija
79/103 |
05.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli joskus tapana pippaloissa tehdä noita feikkitilannekuvia, kun kaveri oli tarpeelsi kännissä. Joku porukan pimu imemään kaulaa tai "ottamaan suihin" sopivasta kuvakulmasta katsoen ja kaveri ei

välttämättä edes tajua tilannetta. Sitten seuraavana päivänä källikuva kaverin kännyyn...voi sitä rähjän määrää :D vaikka mitään ei oikeasti ole tapahtunut. Mutta paljastuupa hermoheikot omistushaluiset naiset, joten tavallaan menee kaverinpalveluksen piikkiin jos kamu välttyy pidemmältä suhteelta tuollaisen kanssa.

Itsekin kahdest joutunut källikuvan kohteeksi ekalla kerralla rouvani hetken jo uskoi kunnes tajusi että meillä on juippien kesken hurjempi huumori, toisella kertaa hihitteli "äijä oli niin kännissä ettei olis ottanu eteen vaikka oliskin saanu poskihoitoa oikeasti" ;)

Vierailija
80/103 |
05.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.04.2014 klo 14:01"]

[quote author="Vierailija" time="05.04.2014 klo 13:49"]

-mies-

[/quote]

[/quote]

Oikeuttaako se mättämään turpaan?

[/quote]

Kyllä tälläisessä tapauksessa. Vähintään saarna pitää pitää. Mä olen ite kerran joutunut tilanteeseen kun toinen nainen yritti mun miestä ihan tosissaan ja ei tajunnut kun kauniisti vihjattiin että ei tarvii tunkea siihen ja kirjoittaa rakkauskirjeitä. Ja tasan tiesi että seurustellaan. No nyrkkirysyksi se meinasi mennä kun akka ei tajunnut ettei tarvitse tunkea meidän elämään. Mies vaan selitti ettei se pahaa tarkota ja kun on vaan niin ihastunut ymsyms. No ulkoistettiin koko akka elämästä ja nyt ihmettelee kun mieheni ei haluakkaan tavata enää eikä vastaa mihinkään viesteihin tms.