Mies petti eilen, sain tietää facebookista. Mitäs nyt?
Siinäpä se tuli otsikossa. Voisin kyllä kertoa vielä taustat. Eli siis mies on aina ollut menevää ja flirttailevaa tyyppiä. Tähän asti pysynyt joko aisoissa tai salannut menemisensä tarkasti. Eilen lähti sitten "poikien saunailtaan". Miehen kaveri on mulla kaverina facebookissa ja sen tää tyyppi oli ilmeisesti unohtanut kännipäissään. Se lähetti alkuillasta kuvan koko porukasta ja siellähän mun mies istu joku blondi polvellaan. Soitin miehelle ja sanoin suoraan, että näin kuvan. Mies sanoi, että ihan vitsillä se akka istui sen syliin eikä mun pidä niuhottaa. Seurasin sit tän kaverin seinää ja tulihan sinne toinenkin kuva. Kuvan taustalla mun mies puhelimessa ja se nainen IMESKELEMÄSSÄ MUN MIEHEN KAULAA.
Tuon puhelun jälkeen ei vastannut puhelimeen eikä ole tullut kotiin. Mitähän tässä tekis. Lapsia ei ole, joten voisin lähteä saman tien. Tekisi mieli vaan kostaa jotenkin. Viisi vuotta hukkaan tuon mulkun kanssa.
Kommentit (103)
[quote author="Vierailija" time="06.04.2014 klo 19:11"]
[quote author="Vierailija" time="06.04.2014 klo 17:04"]
Koitan vaihtaa opiskelupaikkaa, joten mukava lukea pääsykokeisiin juuri eronneena, tietäen ettei toista lopulta taida edes kiinnostaa (paitsi seksin päättyminen yyh).
Lähdetäänkö kymmenelle lasilliselle viiniä?
[/quote]
HAH, mulla ihan sama tilanne. Koitan pitää itseni järjissäni ja lukea niin perkeleesti ettei tarvis miettiä miestä ja suhdetta. Ei kuulemma rakasta enää, mutta kun seksiä haluaa niin hymyilyttää niin kovasti ja on mukava.
Tekis kyllä mieli hilpaista pieni sunnuntaipöhnä :D
[/quote]
Mistä me näitä ukkoja löydetään? Lähetään ryyppään yheksi illaksi :)
Minuuki kiinnostaa miten kävi loppujen lopuks? Joko mies tuli ja mitä oikeesti tapahtu illalla? Mentiinkö loppuun asti? Tosi ääliömäistä sun mieheltä käyttäytyä tuolla tavalla... :(
[quote author="Vierailija" time="05.04.2014 klo 11:25"]
Mies lähetti just tekstarin, että oli sammunut kaverin luokse ja tulee kohta. Ei taida vieläkään tietää, että illasta on enemmänkin kuvia facebookissa. Vituttaa. Tekis mieli tehdä joku kunnon jäynä mut en todellakaan halua näyttää et muhun sattuu. AP
[/quote]
No lataa ne kuvat vaikka koneelle, niin ei pääse urputtamaan. Sen jälkeen pallaa hänen kamat siisteihin nippuihin. Sitten kunntulee, kerro että tiedät ja kun väittää vastaan, näytä kuvat ja osoita ovea.
[quote author="Vierailija" time="05.04.2014 klo 17:10"]
AP, joko miehesi palasi?
[/quote]
Ai kuvitteellinen mies? Provo koko aloitus..
[quote author="Vierailija" time="06.04.2014 klo 11:44"]
ap?
[/quote]
Trollia kyselet.
kiinnostaa kuulla, miten mies yrittää perseensä pelastaa ja minkälaista tarinaa kehitellyt
Siis häh, näät kuvan jossa naisen naama on miehesä kaulan luona ja se on automaattisesti pettänyt sua ja täysmulkku?! Haloo.. Tulisko mieleen vaikka edes keskustella sen miehen kanssa eikä vaan kuvitella omiansa. Vai onko toisen kaulan nuuskuttelu ihan järkyttävän paha asia jota ei mmissään nimessä anneta anteeksi?
[quote author="Vierailija" time="06.04.2014 klo 23:34"]
Vai onko toisen kaulan nuuskuttelu ihan järkyttävän paha asia jota ei mmissään nimessä anneta anteeksi?
[/quote]
Antaisin itse anteeksi sen että mies antoi toisen muijan nuolla kaulaansa (jos ei tosiaankaan tästä edennyt) jos mies siitä olisi pahoillansa, mutta en luultavasti luottaisi enää. Ja en muuten antaisi mennä toista kertaa bilettämään.
Itse ottaisin jonkun kaverimiehen kanssa samanlaisen kuvan itsestäni ja laittaisin faboon näkyville, kun "ihan läpällä se imi mun kaulaa". Ja katsoisin mitä mies tykkäisi.
Lähe kävelemään. Tuollasiin paskoihin tarvi tuhlata aikaa yhtään enempää.
[quote author="Vierailija" time="05.04.2014 klo 10:37"]
WT menoo
[/quote]
No voi herranjumala. Mene sinä akateemisesti sitten tekemään jotain älyllisesti kehittävää pihalle. Anna mun olla vihainen. AP
Up