Mies petti eilen, sain tietää facebookista. Mitäs nyt?
Siinäpä se tuli otsikossa. Voisin kyllä kertoa vielä taustat. Eli siis mies on aina ollut menevää ja flirttailevaa tyyppiä. Tähän asti pysynyt joko aisoissa tai salannut menemisensä tarkasti. Eilen lähti sitten "poikien saunailtaan". Miehen kaveri on mulla kaverina facebookissa ja sen tää tyyppi oli ilmeisesti unohtanut kännipäissään. Se lähetti alkuillasta kuvan koko porukasta ja siellähän mun mies istu joku blondi polvellaan. Soitin miehelle ja sanoin suoraan, että näin kuvan. Mies sanoi, että ihan vitsillä se akka istui sen syliin eikä mun pidä niuhottaa. Seurasin sit tän kaverin seinää ja tulihan sinne toinenkin kuva. Kuvan taustalla mun mies puhelimessa ja se nainen IMESKELEMÄSSÄ MUN MIEHEN KAULAA.
Tuon puhelun jälkeen ei vastannut puhelimeen eikä ole tullut kotiin. Mitähän tässä tekis. Lapsia ei ole, joten voisin lähteä saman tien. Tekisi mieli vaan kostaa jotenkin. Viisi vuotta hukkaan tuon mulkun kanssa.
Kommentit (103)
[quote author="Vierailija" time="05.04.2014 klo 14:03"]Meillä oli joskus tapana pippaloissa tehdä noita feikkitilannekuvia, kun kaveri oli tarpeelsi kännissä. Joku porukan pimu imemään kaulaa tai "ottamaan suihin" sopivasta kuvakulmasta katsoen ja kaveri ei
välttämättä edes tajua tilannetta. Sitten seuraavana päivänä källikuva kaverin kännyyn...voi sitä rähjän määrää :D vaikka mitään ei oikeasti ole tapahtunut. Mutta paljastuupa hermoheikot omistushaluiset naiset, joten tavallaan menee kaverinpalveluksen piikkiin jos kamu välttyy pidemmältä suhteelta tuollaisen kanssa.
Itsekin kahdest joutunut källikuvan kohteeksi ekalla kerralla rouvani hetken jo uskoi kunnes tajusi että meillä on juippien kesken hurjempi huumori, toisella kertaa hihitteli "äijä oli niin kännissä ettei olis ottanu eteen vaikka oliskin saanu poskihoitoa oikeasti" ;)
[/quote]
ja omistushalua on se, että odottaa uskollisuutta parisuhteessa? Toisinsanoen uskotte että pettymys ja pettämiset pitäisi kohdata hymyssä suin päätä taputellen. Enpä ole epäinhimillisempää koskaan kuullut.
Teillä on harvinaisen julma kaveripiiri.
Ei krapulaista miestä kannata ruveta kiusaamaan. Otat sen lämpimästi kotiin ja kerrot että olet iloinen kun sentään kotiin palasi eikä jäänyt sen hutsun luo.
[quote author="Vierailija" time="05.04.2014 klo 14:03"]Meillä oli joskus tapana pippaloissa tehdä noita feikkitilannekuvia, kun kaveri oli tarpeelsi kännissä. Joku porukan pimu imemään kaulaa tai "ottamaan suihin" sopivasta kuvakulmasta katsoen ja kaveri ei
välttämättä edes tajua tilannetta. Sitten seuraavana päivänä källikuva kaverin kännyyn...voi sitä rähjän määrää :D vaikka mitään ei oikeasti ole tapahtunut. Mutta paljastuupa hermoheikot omistushaluiset naiset, joten tavallaan menee kaverinpalveluksen piikkiin jos kamu välttyy pidemmältä suhteelta tuollaisen kanssa.
Itsekin kahdest joutunut källikuvan kohteeksi ekalla kerralla rouvani hetken jo uskoi kunnes tajusi että meillä on juippien kesken hurjempi huumori, toisella kertaa hihitteli "äijä oli niin kännissä ettei olis ottanu eteen vaikka oliskin saanu poskihoitoa oikeasti" ;)
[/quote]
ja omistushalua on se, että odottaa uskollisuutta parisuhteessa? Toisinsanoen uskotte että pettymys ja pettämiset pitäisi kohdata hymyssä suin päätä taputellen. Enpä ole epäinhimillisempää koskaan kuullut.
Teillä on harvinaisen julma kaveripiiri.