Mies petti eilen, sain tietää facebookista. Mitäs nyt?
Siinäpä se tuli otsikossa. Voisin kyllä kertoa vielä taustat. Eli siis mies on aina ollut menevää ja flirttailevaa tyyppiä. Tähän asti pysynyt joko aisoissa tai salannut menemisensä tarkasti. Eilen lähti sitten "poikien saunailtaan". Miehen kaveri on mulla kaverina facebookissa ja sen tää tyyppi oli ilmeisesti unohtanut kännipäissään. Se lähetti alkuillasta kuvan koko porukasta ja siellähän mun mies istu joku blondi polvellaan. Soitin miehelle ja sanoin suoraan, että näin kuvan. Mies sanoi, että ihan vitsillä se akka istui sen syliin eikä mun pidä niuhottaa. Seurasin sit tän kaverin seinää ja tulihan sinne toinenkin kuva. Kuvan taustalla mun mies puhelimessa ja se nainen IMESKELEMÄSSÄ MUN MIEHEN KAULAA.
Tuon puhelun jälkeen ei vastannut puhelimeen eikä ole tullut kotiin. Mitähän tässä tekis. Lapsia ei ole, joten voisin lähteä saman tien. Tekisi mieli vaan kostaa jotenkin. Viisi vuotta hukkaan tuon mulkun kanssa.
Kommentit (103)
[quote author="Vierailija" time="05.04.2014 klo 10:40"]
Olipa hienosti jäsennelty tarina. Varsinkin se kuva oli oikein elävä miten mies seisoo taustalla puhelimessa ja nainen imeskelee kaulaa. Tällaisista tarinoista kehkeytyy provoja, jos nyt sellaista pitää jotenkin tavoiteltavana. Mutta kun jutusta puuttuu täysin se epätoivoinen ja kaoottinen tunne, jota juuri petetyksi tullut tuntisi! Kauhean epäuskottavaa, kun teksti on kuin lehtikioskin naistenlehtien päiväfantasioista.
[/quote]
Anteeks, että mun petetyksi tulemisen tunteet on erilaiset ja väärät ja näin ollen niitä ei ole. Kyllä valitettavasti tunnen oloni petetyksi koska helvetti MUA ON PETETTY. Mutta pyhimmät anteeksipyyntöni, että se ei välittynyt tuohon aloitustekstiin. Voit nyt poistua huutelemasta provoksi. AP
Voit nyt yrittää pelastaa sen mikä on pelastettavissa ja kehitellä tästä vielä jotakin. Mutta provo on provo vaikka voissa paistaisi.
Pakkaa miehen kamat siististi valmiiksi. Tai lähde itse. Tietysti jos asutte yhdessä se voi olla näin nopeasti vähän vaikeaa. Rupea kaikessa hiljaisuudessa etsimää itsellesi asuntoa ja kohtele miestä jäätävästi. Älä raivoa, tunteettomuus on paras kosto.
[quote author="Vierailija" time="05.04.2014 klo 10:46"]
Pakkaa miehen kamat siististi valmiiksi. Tai lähde itse. Tietysti jos asutte yhdessä se voi olla näin nopeasti vähän vaikeaa. Rupea kaikessa hiljaisuudessa etsimää itsellesi asuntoa ja kohtele miestä jäätävästi. Älä raivoa, tunteettomuus on paras kosto.
[/quote]
Komppaan. Suurin virheeni oli olla lähtemättä lätkimään tuollaisessa tilanteessa.
Mä pakkaisin miehen kamat ja soittaisin yhdelle miespuoliselle kaverille, joka on minusta kiinnostunut. Vetäisin sen kanssa seitinohuet päiväkännit ja avautuisin tilanteesta. Tilanne varmaan ajautuisi seksiin. Mies voisi siinä jossain vaiheessa hakea kamansa, mä pitäisin hauskaa tämän kaverini kanssa.
Pakkaa miehen vaatteet siististi kasseihin. Oikein somiin pinoihin ja hygieniatarvikkeet ym mukaan. Kun laskostat vaatteita kassiin, leikkaa jokaiseen palkeenkieli. Sellaiseen paikkaan, ettei vaatetta voi enää käyttää, mutta niin että reiät eivät ole jokaisessa vaatteessa samassa paikassa. Shampoopullon voit jättää huoletta hiukan huonosti kiinni, saattaa vahingossa valua vaatteille. Tämä siis jos haluat kostaa.
Tai sitten vaan otat ja lähdet. Et huuda tai kuuntele/vaadi selityksiä, lähdet vain.
Mä olin 17-vuotiaana tällaisessa suhteessa. Sinnittelin aikani ja sitten erottiin. Jos joku on ollut viisi vuotta ko. suhteessa, silloin hän lienee vähintään 20-vuotias. Grow up, JSS.
Mies lähetti just tekstarin, että oli sammunut kaverin luokse ja tulee kohta. Ei taida vieläkään tietää, että illasta on enemmänkin kuvia facebookissa. Vituttaa. Tekis mieli tehdä joku kunnon jäynä mut en todellakaan halua näyttää et muhun sattuu. AP
[quote author="Vierailija" time="05.04.2014 klo 11:25"]Mies lähetti just tekstarin, että oli sammunut kaverin luokse ja tulee kohta. Ei taida vieläkään tietää, että illasta on enemmänkin kuvia facebookissa. Vituttaa. Tekis mieli tehdä joku kunnon jäynä mut en todellakaan halua näyttää et muhun sattuu. AP
[/quote]
Ukon kamat jätesäkeis oven takana on hyvä "jäynä"
Hae joku kuuma jätkä kotiis ja anna sen imutella sua, kun "miehes" tulee kotiin.. jätä
No mä vetäisin ihan kylmää linjaa. Nyt on ainakin selvää, että mies ei sinua enää rakasta, joten turha on enää yrittää pelastaa mitään. En edes keskustelisi miehen kanssa, vaan lusikat jakoon ja uusi sivu elämässä.
Muista, että näit kuvan jossa NAINEN imutti miehen kaulaa. Kuvanottohetki kestää sadasosasekunnin, s sen jälkeen mies on voinut naisen jo työntää pois luotaan. Eri asia, jos olisi ollut kuva jossa ihan nuoleskelee. En itse heittäisi pihalle ilman keskustelua miehen kanssa, saatat olla hyvinkin väärässä pettämisen suhteen.
Jos tuo tarina on tosi, niin se mies on halunnut jäädä kiinni. Kukaan, ei kukaan kunnon ketku unohda mitään facea tai ota mitään kuvia. Kyllä tuossa kaikessa on tarkoitus takana.
Jos ei ole 100% todisteita sukupuoliyhdynnästä on taas ihan turhaan ylireagoitu. Polvella istumiset ja kaulan suutelut voi aivan hyvin unohtaa ja toivottaa mies kotiin tervetulleeksi.
-mies-
Olipa hienosti jäsennelty tarina. Varsinkin se kuva oli oikein elävä miten mies seisoo taustalla puhelimessa ja nainen imeskelee kaulaa. Tällaisista tarinoista kehkeytyy provoja, jos nyt sellaista pitää jotenkin tavoiteltavana. Mutta kun jutusta puuttuu täysin se epätoivoinen ja kaoottinen tunne, jota juuri petetyksi tullut tuntisi! Kauhean epäuskottavaa, kun teksti on kuin lehtikioskin naistenlehtien päiväfantasioista.