Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies petti eilen, sain tietää facebookista. Mitäs nyt?

Vierailija
05.04.2014 |

Siinäpä se tuli otsikossa. Voisin kyllä kertoa vielä taustat. Eli siis mies on aina ollut menevää ja flirttailevaa tyyppiä. Tähän asti pysynyt joko aisoissa tai salannut menemisensä tarkasti. Eilen lähti sitten "poikien saunailtaan". Miehen kaveri on mulla kaverina facebookissa ja sen tää tyyppi oli ilmeisesti unohtanut kännipäissään. Se lähetti alkuillasta kuvan koko porukasta ja siellähän mun mies istu joku blondi polvellaan. Soitin miehelle ja sanoin suoraan, että näin kuvan. Mies sanoi, että ihan vitsillä se akka istui sen syliin eikä mun pidä niuhottaa. Seurasin sit tän kaverin seinää ja tulihan sinne toinenkin kuva. Kuvan taustalla mun mies puhelimessa ja se nainen IMESKELEMÄSSÄ MUN MIEHEN KAULAA.

Tuon puhelun jälkeen ei vastannut puhelimeen eikä ole tullut kotiin. Mitähän tässä tekis. Lapsia ei ole, joten voisin lähteä saman tien. Tekisi mieli vaan kostaa jotenkin. Viisi vuotta hukkaan tuon mulkun kanssa.

Kommentit (103)

Vierailija
81/103 |
05.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.04.2014 klo 14:03"]

Meillä oli joskus tapana pippaloissa tehdä noita feikkitilannekuvia, kun kaveri oli tarpeelsi kännissä. Joku porukan pimu imemään kaulaa tai "ottamaan suihin" sopivasta kuvakulmasta katsoen ja kaveri ei

välttämättä edes tajua tilannetta. Sitten seuraavana päivänä källikuva kaverin kännyyn...voi sitä rähjän määrää :D vaikka mitään ei oikeasti ole tapahtunut. Mutta paljastuupa hermoheikot omistushaluiset naiset, joten tavallaan menee kaverinpalveluksen piikkiin jos kamu välttyy pidemmältä suhteelta tuollaisen kanssa.

Itsekin kahdest joutunut källikuvan kohteeksi ekalla kerralla rouvani hetken jo uskoi kunnes tajusi että meillä on juippien kesken hurjempi huumori, toisella kertaa hihitteli "äijä oli niin kännissä ettei olis ottanu eteen vaikka oliskin saanu poskihoitoa oikeasti" ;)

[/quote]

Ja ikää oli?

Vierailija
82/103 |
05.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/103 |
05.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.04.2014 klo 14:08"]

Kyllä tälläisessä tapauksessa. Vähintään saarna pitää pitää. Mä olen ite kerran joutunut tilanteeseen kun toinen nainen yritti mun miestä ihan tosissaan ja ei tajunnut kun kauniisti vihjattiin että ei tarvii tunkea siihen ja kirjoittaa rakkauskirjeitä. Ja tasan tiesi että seurustellaan. No nyrkkirysyksi se meinasi mennä kun akka ei tajunnut ettei tarvitse tunkea meidän elämään. Mies vaan selitti ettei se pahaa tarkota ja kun on vaan niin ihastunut ymsyms. No ulkoistettiin koko akka elämästä ja nyt ihmettelee kun mieheni ei haluakkaan tavata enää eikä vastaa mihinkään viesteihin tms.

[/quote]

Välillä tulee vahvasti sellainen tunne, että on olemassa jonkinlainen rinnakkaistodellisuus. Ei muuta kommentoitavaa.

Vierailija
84/103 |
05.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.04.2014 klo 14:03"]

Meillä oli joskus tapana pippaloissa tehdä noita feikkitilannekuvia, kun kaveri oli tarpeelsi kännissä. Joku porukan pimu imemään kaulaa tai "ottamaan suihin" sopivasta kuvakulmasta katsoen ja kaveri ei

välttämättä edes tajua tilannetta. Sitten seuraavana päivänä källikuva kaverin kännyyn...voi sitä rähjän määrää :D vaikka mitään ei oikeasti ole tapahtunut. Mutta paljastuupa hermoheikot omistushaluiset naiset, joten tavallaan menee kaverinpalveluksen piikkiin jos kamu välttyy pidemmältä suhteelta tuollaisen kanssa.

Itsekin kahdest joutunut källikuvan kohteeksi ekalla kerralla rouvani hetken jo uskoi kunnes tajusi että meillä on juippien kesken hurjempi huumori, toisella kertaa hihitteli "äijä oli niin kännissä ettei olis ottanu eteen vaikka oliskin saanu poskihoitoa oikeasti" ;)

[/quote]

ihan teinimeininkiä...hohhoijaaa....

Vierailija
85/103 |
05.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä niuhotat... Se istui polvella kun vein sen penkin ja kaulalle "pussaaminen" oli hajuveden haisto. Ei huulet osuuneet vaan nenä kävi lähellä.

Vierailija
86/103 |
05.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sä et ollut mukana, jos siellä kerran oli naisiakin?

Vierailija
87/103 |
05.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.04.2014 klo 14:19"]

[quote author="Vierailija" time="05.04.2014 klo 14:08"]

Kyllä tälläisessä tapauksessa. Vähintään saarna pitää pitää. Mä olen ite kerran joutunut tilanteeseen kun toinen nainen yritti mun miestä ihan tosissaan ja ei tajunnut kun kauniisti vihjattiin että ei tarvii tunkea siihen ja kirjoittaa rakkauskirjeitä. Ja tasan tiesi että seurustellaan. No nyrkkirysyksi se meinasi mennä kun akka ei tajunnut ettei tarvitse tunkea meidän elämään. Mies vaan selitti ettei se pahaa tarkota ja kun on vaan niin ihastunut ymsyms. No ulkoistettiin koko akka elämästä ja nyt ihmettelee kun mieheni ei haluakkaan tavata enää eikä vastaa mihinkään viesteihin tms.

[/quote]

Välillä tulee vahvasti sellainen tunne, että on olemassa jonkinlainen rinnakkaistodellisuus. Ei muuta kommentoitavaa.

[/quote]

No mitähän ihmettä tuokin nyt tarkoitti?

Vierailija
88/103 |
05.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.04.2014 klo 14:20"]

Mitä niuhotat... Se istui polvella kun vein sen penkin ja kaulalle "pussaaminen" oli hajuveden haisto. Ei huulet osuuneet vaan nenä kävi lähellä.

[/quote] Juu siis näitä selityksiä voidaan keksiä pitkät litaniat, mutta mitä niillä on todellisuuden kanssa tekemistä?

Vierailija
89/103 |
05.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saat varmasti parempaa seksiä kotona kunhan otat iisisti miehen kanssa, vieraista oppii aina pari uutta kikkaa. piristää parisuhdetta mukavasti. No mutta oikeesti, jätä skitsoilut sikseen ja jos teillä on muuten mukavaa yhdessä mitä turhia tollasesta äläkkää nostamaan. 

Vierailija
90/103 |
05.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä jättäisin kuvan auki tietokoneelle niin, että mies näkee sen heti kun tulee kotiin. Itse pakkaisin kamani ja häipyisin.

Toisaalta parempi kosto on pistää mies heti kohtaamaan sut ja selittämään. Näyttäisin kuvan ja sanoisin vaan että anna tulla. Sen jälkeen käskisin miehen häipyä kämpästä ja sanoisin, että takaisin ei tarvi tulla. Avaimen ottaisin pois myös.

Vierailija
91/103 |
05.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.04.2014 klo 12:50"]

Ole täysin kylmä ;) Se on miehelle pahin kolahdus vasten kasvoja.

[/quote]

Näin minäkin tekisin.

Vierailija
92/103 |
05.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sun kämppä, jätesäkissä kamat oven ulkopuolelle ja jos miehen niin meet ite kaverillesi.

Vierailija
93/103 |
05.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylmänä pakkaat kamat vaan.

Musta jos ei ees ilmoita ettei tuu kotiin niin on tylyä ja epäkunnioittavaa käytöstä. Sammui joo. Uskoo ken tahtoo.

Vierailija
94/103 |
05.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.04.2014 klo 10:36"]

Siinäpä se tuli otsikossa. Voisin kyllä kertoa vielä taustat. Eli siis mies on aina ollut menevää ja flirttailevaa tyyppiä. Tähän asti pysynyt joko aisoissa tai salannut menemisensä tarkasti. Eilen lähti sitten "poikien saunailtaan". Miehen kaveri on mulla kaverina facebookissa ja sen tää tyyppi oli ilmeisesti unohtanut kännipäissään. Se lähetti alkuillasta kuvan koko porukasta ja siellähän mun mies istu joku blondi polvellaan. Soitin miehelle ja sanoin suoraan, että näin kuvan. Mies sanoi, että ihan vitsillä se akka istui sen syliin eikä mun pidä niuhottaa. Seurasin sit tän kaverin seinää ja tulihan sinne toinenkin kuva. Kuvan taustalla mun mies puhelimessa ja se nainen IMESKELEMÄSSÄ MUN MIEHEN KAULAA.

Tuon puhelun jälkeen ei vastannut puhelimeen eikä ole tullut kotiin. Mitähän tässä tekis. Lapsia ei ole, joten voisin lähteä saman tien. Tekisi mieli vaan kostaa jotenkin. Viisi vuotta hukkaan tuon mulkun kanssa.

[/quote]Onko miehesi varakas? Ei kai ole avioehtoa? Ellet itse ole se varakkaampi osapuoli. Joten jätä ja kyni puhtaaksi. Leikki leikkinä, totta toinen puoli...

Vierailija
95/103 |
05.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko se mies tuli kotiin?

höpö höpö mitään häipyä kannata, vaan selkäsuorana miehen kanssa keskustelemaan asiat selväksi. Kuitenkin asia alkaa vaivaamaan jälkeenpäin jos sitä ei nyt sen miehen kanssa jauha selväksi. Ehdit häipyä kahdenkin tunnin päästä.

Vierailija
96/103 |
05.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset , ei sitä nyt noin kylmästi jätetä. Varsinkin jos on lapsia niin hieman täytyy ajatella. Mihin sitä lähtee? Avioeroon tai ylipäätään eroon pitää varautua henkisesti ja taloudellisesti. Sitten vaan yks kaunis päivä pamauttaa totuuden vasten kasvoja.

Vierailija
97/103 |
05.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee samoin hyvällä omatunnolla, jos joku kiinnostava tyyppi tulee vastaan. 

Vierailija
98/103 |
05.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teet niin kuin parhaalta tuntuu itsestä. Joko otat aikalisän ja meet evakkoon tai mies evakkoon tai alat käymään heti asiaa läpi. Mikä sulle sopii parhaiten. Mun pitäisi ottaa aikalisä koska muuten vihapäissäni tekisin kuitenkin ehkä vääriä radikaaleja päätöksiä. Ei kelpaisi mitkään selitykset ja ukon kamat palaisi roviolla.

Vierailija
99/103 |
05.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko tuli?

Vierailija
100/103 |
05.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.04.2014 klo 14:03"]Meillä oli joskus tapana pippaloissa tehdä noita feikkitilannekuvia, kun kaveri oli tarpeelsi kännissä. Joku porukan pimu imemään kaulaa tai "ottamaan suihin" sopivasta kuvakulmasta katsoen ja kaveri ei

[/quote]

ja omistushalua on se, että odottaa uskollisuutta parisuhteessa? Toisinsanoen uskotte että pettymys ja pettämiset pitäisi kohdata hymyssä suin päätä taputellen. Enpä ole epäinhimillisempää koskaan kuullut.

Teillä on harvinaisen julma kaveripiiri.