Varattu mies mitä ajattelet jos joku nainen selkeästi yrittää vampata sinua
Kommentit (36)
Ingooraan täysin. En ymmärrä miksi varatut haksahtaa.
Yhdessä naisessakin on jo tekemistä. Ei kiitos, jätän väliin.
Olisin kuin en huomaisikaan. Jos suoraan sanoisi, vastaisin, että se on toki imartelevaa, mutta aion olla jatkossakin naimisissa.
Jos firmassa, niin varaan jonkun kokoushuoneen ja kyltin siihen oveen: "Ei saa häiritä"
Vierailija kirjoitti:
Olisin kuin en huomaisikaan. Jos suoraan sanoisi, vastaisin, että se on toki imartelevaa, mutta aion olla jatkossakin naimisissa.
Avaan. Vaimo vieressä juuri nyt.
Vierailija kirjoitti:
Ei kiinnosta pähkän vertaa!
Miehiltä kysyttiin.
Jos hyvännäköinen, niin olen imarreltu, mutta en tartu syöttiin (Olen läpäissyt testin).
Flirttailisitko kuitenkin naiselle, jos tämä olisi mielestäsi viehättävä?
Vierailija kirjoitti:
Flirttailisitko kuitenkin naiselle, jos tämä olisi mielestäsi viehättävä?
Totta kai. Ja panisin jos saa.
En mitään koska mua ei kiinnosta.
Varattu nainen mitä ajattelet jos joku mies selkeästi yrittää vampata sinua
En jäykistä siitintäni heti vaan pidättäydyn viivyttelevästi, olenhan herrasmies ja konossööri.
Vierailija kirjoitti:
Jos nyt rehellisiä ollaan, ja miksi ei oltaisi. Aika harvan miehen haave on olla naimisissa. Länsimaissa se on lähinnä elinkautinen tuomio ja täysi sekopää haaveileekaan sellaisesta.
Siinä tapauksessa pilden himoinen mies yleensä joko jättää kertomatta olevansa varattu tai väittää että on kohta eroamassa,asumuserossa tms valhetta. On varmaan tosin uskollisia miehiäkin olemassa.
Voi veljet, kohta pääsee panemaan!